Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00304076/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem pojazdu typu wywrotka z zabudową HDS do obsługi BIG BAG-ów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem pojazdu typu wywrotka z zabudową HDS do obsługi BIG BAG-ów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974d43bd-1b2f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP/07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem pojazdu typu wywrotka z zabudową HDS
do obsługi BIG-ów wg. poniższych parametrów:
Dane pojazdu:
1. Rok produkcji min 2023
2. DMC min 6 500 kg – max 7 500 kg
3. Pojemność silnika min 3 litry.
4. Moc silnika min 150 KM
5. Zasilanie Diesel
6. Norma emisji spalin euro 6
7. Osie 4x2
8. Rozstaw osi 3300 - 4800
9. Skrzynia biegów manualna/automatyczna
10. Kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym, z tabliczką ODPADY na przedniej klapie
11. Szyba w tylnej części kabiny
12. Światło robocze oświetlające miejsca załadunku jak i rozładunku (na boki)
13. Światła robocze umiejscowione na końcu zabudowy po lewej i prawej stronie, oświetlające tylną strefę pojazdu, zapalane na guzik
14. Światła ostrzegawcze LED na dachu kabiny oraz z tyłu na dolnej belce
15. Nadkola z chlapaczami
16. Skrzynka na narzędzia oraz na worki przy ramie pojazdu
17. Zbiornik na czystą wodę z kranikiem przy ramie pojazdu
18. Boczne osłony antyrowerowe
19. Klimatyzacja
20. Lusterka na długim wysięgniku ogrzewane i sterowane elektrycznie
21. Elektrycznie sterowane szyby
22. Centralny zamek
23. Kamera cofania z monitorem lcd w kabinie
24. ABS/EBS
25. Radio
26. Trójkąt ostrzegawczy
27. Apteczka
28. Gaśnica
29. Tachograf cyfrowy z kalibracją
30. Pokrowce na siedzenia
31. Dywaniki gumowe
Dane zabudowy typu wywrotka:
32. Wywrotka z burtami i plandeką zwijaną do przodu
33. Konstrukcja stalowa śrutowana, malowana farbą podkładową oraz nawierzchniowo w kolorze szarym
34. Długość zabudowy min 3600 mm
35. Szerokość zabudowy min 2300 mm
36. Wysokość burt bocznych i tylnej 600mm
37. Ściany boczne min 2mm
38. Burta tylna otwierana do dołu, wyposażona w stopień do wejścia
39. Ładowność min 2500kg
40. Podłoga z blachy min 3mm
41. Min 6 uchwytów chowanych w podłodze do mocowania ładunku (BIG BAG)
42. Przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów
43. Pompa hydrauliczna do wywrotu i obsługi HDS
44. Sterowanie wywrotu z wnętrza kabiny
Dane Zabudowy typu HDS
45. HDS do obsługi worków typu BIG BAG
46. HDS zamocowany za kabiną wraz ze zbiornikiem na olej hydrauliczny
47. Boczne podpory otwierane ręcznie lub hydraulicznie
48. Sterowanie urządzeniem po obu stronach z podłoża
49. Udźwig min 1t na odległości 4m.
50. Przyciski bezpieczeństwa
51. Badanie UDT wraz z odbiorami, przeglądami konserwatorskimi oraz resursem.
III. Termin realizacji oraz warunki realizacji najmu:
1. Okres najmu, gwarancji oraz pakietów serwisowych - 36 miesięcy, miesięczny limit kilometrów 3000/mc.
2. Wykonawca w ramach ceny określonej w Umowie zapewni:
a) Finansowanie
b) Koszty rejestracji
c) Obowiązkowe przeglądy podwozia
d) Obowiązkowe przeglądy zabudowy
e) Badania UDT, przeglądy konserwatorskie
f) Naprawy między przeglądowe, usuwanie awarii
g) Ubezpieczenie OC/AC wraz z obsługą szkód
h) Koszty podatku od środków transportu
i) Możliwość podłączenia własnego systemu GPS
Usuwanie awarii w okresie najmu:
1. Maksymalny czas reakcji w okresie najmu – 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu, poczty elektronicznej, usunięcie awarii do 72 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 72 godzin Wykonawca nie naliczy czynszu najmu proporcjonalnie do przestoju pojazdu.
2. Przeglądy i naprawy pojazdu i zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego przez serwis mobilny, lub w przypadku niemożności naprawy, w najbliższym od
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352026,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406836,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352026,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. Grzegorz Kądziela – wspólnik spółki cywilnej GP Truck Trading S.C. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela, ul. Hoserów 13, 02-995 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013
7.3.3) Ulica: Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-295
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352026,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- "Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w MCO w Tychach oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta Tychy
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Kompleksowe usługi serwisowe ogumienia samochodów i ładowarek
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka", z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka z HDS.
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.