Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234455/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00242965/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00340342/01 - Wynik z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy medycznych w tym: aparaty oddechowe, dreny, wyroby z fizeliny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40563140-fb96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy medycznych w tym: aparaty oddechowe, dreny, wyroby z fizeliny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40563140-fb96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110507/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup pomocy medycznych w tym: aparaty oddechowe, dreny, wyroby z fizeliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Akcesoria do ssaków Dominat Flex4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3902,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Retrakcyjne obłożenie ran i elektrody powrotne4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2039,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Pomoce dla Oddziału Intensywnej Terapii4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 769,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Pomoce dla AiIT4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1573,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Jednorazowe stazy, ręczniki, prześcieradła, fartuchy foliowe, wzierniki uszne, szyny palcowe, testy urazowe i akcesoria dla Bloku Operacyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 88128,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - Sterylne zestawy do zabiegów, podkłady ginekologiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
33641200-7 - Pozostałe środki ginekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 28832,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - Akcesoria do tlenoterapii4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
4.5.5.) Wartość części: 18280,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - Obwody oddechowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
4.5.5.) Wartość części: 7183,52 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 - Paski testowe do glukometrów4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.5.5.) Wartość części: 16693,71 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - Filtr do mieszalnika gazów do wziewnej analgezji porodu4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2004,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 - Akcesoria do platformy EV10004.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 2180,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 - Osłonki RTG4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33151400-7 - Wyroby do radioterapii
4.5.5.) Wartość części: 662,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 - Akcesoria medyczne i maski do wysokich stężeń4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
4.5.5.) Wartość części: 14110,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14 - Rurka Signoidoskopowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1825,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 15 - Wkłucia centralne i maski anestetyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 9866,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3309,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17462,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3309,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3574,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.