eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Organizacja piêciodniowej wycieczki do W³och (Rzym i Watykan) dla personelu SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku i ich rodzin



Og³oszenie z dnia 2024-06-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja piêciodniowej wycieczki do W³och (Rzym i Watykan) dla personelu SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku i ich rodzin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja piêciodniowej wycieczki do W³och (Rzym i Watykan) dla personelu SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku i ich rodzin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b9ee489-2a47-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00372051

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Organizacja piêciodniowej wycieczki do W³och (Rzym i Watykan) dla personelu SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku i ich rodzin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b9ee489-2a47-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7b9ee489-2a47-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7b9ee489-2a47-11ef-86d2-4e696a6d8c25 Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”) – identyfikator postêpowania:
ocds-148610-7b9ee489-2a47-11ef-86d2-4e696a6d8c25
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7. Dokumenty elektroniczne wymienione w §2 ust 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie takie jak: oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Zamawiaj±cy w szczególno¶ci preferuje nastêpuj±ce formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .odt.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w ust 7, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych zgodnie z ust. 7, lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub „Formularza do komunikacji).
9. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 PZP, niewystawione przez upowa¿nione podmioty, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ udostêpnionej na platformie e-Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego: http://pogotowie.bialystok.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.23.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi w zakresie kompleksowej organizacji piêciodniowej wycieczki do W³och (Rzym i Watykan) dla personelu SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku i ich rodzin zgodnie z Regulaminem Zak³adowego Funduszu ¦wiadczeñ Socjalnych SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, zgodnie z opisem w Za³±czniku nr 1 – Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi integraln± czê¶æ niniejszej SWZ. Termin realizacji zamówienia: 5 dni miêdzy 19.10.2024r. a 27.10.2024r. w tym 2 dni musz± przypadaæ w weekend (w ofercie nale¿y wskazaæ konkretny termin). Liczba uczestników: 66. Zmawiaj±cy gwarantuje udzia³ 46 osób.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63516000-9 - Us³ugi zarz±dzania podró¿±

63515000-2 - Us³ugi podró¿ne

63514000-5 - Us³ugi ¶wiadczone przez przewodników turystycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji do zmniejszenia przewidywanej ilo¶ci uczestników wycieczki o maksymalnie 20 uczestników. Zamawiaj±cy gwarantuje udzia³ 46 osób. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w zakresie zmniejszenia ilo¶ci uczestników wycieczki nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego. Wykonawca bêdzie zobowi±zany przyj±æ i wykonaæ zamówienie po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy zamówieniu podstawowym. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji niezw³ocznie po podjêciu takiej decyzji, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia 20 wrze¶nia 2024r. do godz. 15:00.
2. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotycz± tak¿e realizacji zamówienia w ramach prawa opcji.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ca³o¶ci b±d¼ czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji.
4. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie wymaga Aneksu do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

CENA OFERTOWA (Cof) zamówienie podstawowe – waga 60 %
liczona wg wzoru:

Cof = (Cmin / Cof bad) x 100pkt x 0,60

Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

STANDARD HOTELU (S) – waga 40%
1. je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty o¶wiadczy, ¿e nocleg dla uczestników wycieczki bêdzie zapewniony w hotelu trzygwiazdkowym – otrzyma 0 punktów,
2. je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty o¶wiadczy, ¿e nocleg dla uczestników wycieczki bêdzie zapewniony w hotelu czterogwiazdkowym – otrzyma 20 punktów,
3. je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty o¶wiadczy, ¿e nocleg dla uczestników wycieczki bêdzie zapewniony w hotelu piêciogwiazdkowym i wiêcej – otrzyma 40 punktów.

SUMA = Cof +S

2. 1%=1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawcy spe³ni± warunek je¿eli wyka¿±, i¿ posiadaj± za¶wiadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 2211 z pó¼niejszymi zmianami).
Warunek dotycz±cy posiadania w/w za¶wiadczenia jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego posiada powy¿sze za¶wiadczenie i zrealizuje us³ugi, do których realizacji to za¶wiadczenie jest wymagane. W celu spe³nienia wymagañ wynikaj±cych z tre¶ci art. 117 ust. 2 ustawy Pzp w sytuacji, gdy powy¿szy warunek bêdzie spe³niony przez jednego ze wspólników konsorcjum, to ten wspólnik musi wykonaæ osobi¶cie czê¶ci przedmiotu zamówienia dotycz±ce tych us³ug;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawcy spe³ni± warunek, je¿eli wyka¿±, ¿e posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 130 000,00 z³otych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;
W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten podlega sumowaniu tzn. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunek ³±cznie;
W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawcê, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek ten podlega sumowaniu, tzn. ¿e, Wykonawca wspólnie z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby musz± spe³niaæ warunek ³±cznie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, w sposób nale¿yty co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdu zagranicznego (co najmniej 5-dniowego) z zakwaterowaniem i wy¿ywieniem dla minimum 46 osób i której warto¶æ wynosi³a co najmniej 130.000 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
a. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 5 do SWZ).
UWAGA: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w sposób nale¿yty zrealizowa³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na zorganizowaniu i przeprowadzeniu wyjazdu zagranicznego (co najmniej 5-dniowego) z zakwaterowaniem i wy¿ywieniem dla minimum 46 osób i której warto¶æ wynosi³a co najmniej 130.000 z³ brutto.
Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b. Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i przedsiêbiorców u³atwiaj±cych nabywanie powi±zanych us³ug turystycznych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 2211 z pó¼niejszymi zmianami);
c. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi dokument ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê gwarancyjn± co najmniej 130 000,00 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia.
d. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 z pó¼n. zm).
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± okre¶lone w SWZ wymagania, Zamawiaj±cy wraz z ofert± ¿±da z³o¿enia PRZEDMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH tj.:
a. Szczegó³owy program wycieczki z podzia³em na poszczególne dni i przybli¿one godziny, z uwzglêdnieniem wymagañ opisu przedmiotu zamówienia – w programie nale¿y uwzglêdniæ w ka¿dym dniu czas wolny dla uczestników wycieczki. Nieujêcie w programie któregokolwiek z wymaganych do zwiedzenia miejsc skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Zamawiaj±cy po podpisaniu umowy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wprowadzenia korekty do programu wycieczki przedstawionego przez Wykonawcê.
b. Listê zwiedzanych obiektów wraz z podaniem kosztów biletów wstêpu.
2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a. Szczegó³owy program wycieczki z podzia³em na poszczególne dni i przybli¿one godziny, z uwzglêdnieniem wymagañ opisu przedmiotu zamówienia – w programie nale¿y uwzglêdniæ w ka¿dym dniu czas wolny dla uczestników wycieczki. Nieujêcie w programie któregokolwiek z wymaganych do zwiedzenia miejsc skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Zamawiaj±cy po podpisaniu umowy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wprowadzenia korekty do programu wycieczki przedstawionego przez Wykonawcê.
b. Listê zwiedzanych obiektów wraz z podaniem kosztów biletów wstêpu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sporz±dza siê na Formularzu Ofertowym udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia jako Za³±cznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
a. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp uwzglêdniaj±ce podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – [wg Za³±cznika nr 3 do SWZ]
b. Szczegó³owy program wycieczki z podzia³em na poszczególne dni i przybli¿one godziny, z uwzglêdnieniem wymagañ opisu przedmiotu zamówienia – w programie nale¿y uwzglêdniæ w ka¿dym dniu czas wolny dla uczestników wycieczki. Nieujêcie w programie któregokolwiek z wymaganych do zwiedzenia miejsc skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
c. Listê zwiedzanych obiektów wraz z podaniem kosztów biletów wstêpu.
d. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
e. W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej oraz podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a. zmiany polegaj±cej na rozszerzeniu programu wyjazdu (nie wp³ywaj±cej na cenê oferowan± przez Wykonawcê),
b. w ka¿dym przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. gdy obni¿y to koszty realizacji umowy) przy zachowaniu wymagañ okre¶lonych w SWZ,
c. zmiany terminu realizacji umowy z powodu wyst±pienia „si³y wy¿szej”. Pod pojêciem si³y wy¿szej Zamawiaj±cy rozumie okoliczno¶ci, które pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci s± nieprzewidywalne oraz, którym nie mo¿na zapobiec lub przeciwstawiæ siê skutecznie. W przypadku akceptacji nowego terminu przez Zamawiaj±cego, kara o której mowa w § 5 nie przys³uguje,
d. zmiany terminu Wycieczki, w przypadku wyst±pienia na terenach, gdzie ma siê odbywaæ Wycieczka, sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ (np. powodzie, po¿ary i inne klêski ¿ywio³owe), kara o której mowa w § 5 nie przys³uguje,
e. zmiany miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki wskazanego w ofercie pod warunkiem, ¿e nowo wskazany obiekt spe³nia wymagania Zamawiaj±cego i posiada lepszy standard jako¶ci w stosunku do obiektu wyszczególnionego w ofercie Wykonawcy (posiada wiêcej gwiazdek),
f. zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Rozk³ady lotów s± niezale¿ne od Wykonawcy i mog± ulec zmianie po zawarciu niniejszej umowy, w tym mog± obejmowaæ zmianê daty powrotu. W przypadku opó¼nieñ zastosowanie maj± przepisy Konwencji Montrealskiej z 1999 r., Rozporz±dzenia (WE) 261/2004 oraz ogólne przepisy IATA.
4. W przypadku awarii, zatrzymania autokaru o standardzie i parametrach zgodnych z postanowieniami niniejszej umowy przez policjê z przyczyn technicznych lub te¿ zatrzymania kierowcy autokaru, które uniemo¿liwi³yby wype³nienie przez Wykonawcê postanowieñ umowy, zobowi±zany jest on do natychmiastowego (w ci±gu max. 2 godzin) zapewnienia sprawnego technicznie transportu lub uprawnionego kierowcy, umo¿liwiaj±cego kontynuowanie wycieczki.
5. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wynikaj±ce z zaistnia³ej sytuacji okre¶lonej w ust. 4.
6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dnia od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach.
7. Zamawiaj±cemu i Wykonawcy przys³uguje odst±pienie od umowy, gdy okoliczno¶ci zwi±zane z sytuacj± epidemiologiczn±, w szczególno¶ci nakazy, zakazy o zasiêgu krajowym lub obowi±zuj±ce w kraju, do którego organizowana jest wycieczka, na³o¿one przez w³a¶ciwe organy w szczególno¶ci organy w³adzy publicznej, w³a¶ciwe jednostki sanitarne uniemo¿liwi± przeprowadzenie wycieczki w terminie okre¶lonym zgodnie z § 2 ust. 2 – w takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. W takim wypadku Zamawiaj±cy lub Wykonawca mog± odst±piæ od umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.