Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RADZYŃ PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 351-24-60
1.5.8.) Numer faksu: 83 352-80-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzyn-podl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13634e92-25fe-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13634e92-25fe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054031/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia komnat Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Poprawa stanu infrastruktury zespołu pałacowo-parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim”, umowa o dofinansowanie nr RPLU.13.03.00-06-0001/20-00 zawarta z Województwem Lubelskim w ramach RPO WL na lata 2014 - 2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich, RPO WL na lata 2013-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434938,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekspresu do kawy, młynka do kawy oraz akcesoriów Baristy - wyposażenie kawiarni w Pałacu.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- ekspresu do kawy – sztuk 1,
- młynka do kawy – sztuk 1,
- akcesoriów Baristy – komplet 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
4.5.5.) Wartość części: 15338,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieca konwekcyjno-parowego, grilla kontaktowego i tostera - wyposażenie kawiarni w Pałacu.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- pieca konwekcyjno-parowego – sztuk 1,
- grilla kontaktowego – sztuk 1,
- tostera/opiekacza – sztuk 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42214100-0 - Piece kuchenne
42214110-3 - Grille
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
42220000-4 - Części maszyn do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu
39711330-1 - Elektryczne tostery
4.5.5.) Wartość części: 14914,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chłodziarki do zabudowy, szafy chłodniczej oraz zamrażarki - wyposażenie kawiarni w Pałacu.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- chłodziarki do zabudowy – sztuk 1,
- szafy chłodniczej – sztuk 1,
- zamrażarki (szafy mroźniczej) – sztuk 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711130-9 - Chłodziarki
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711123-7 - Zamrażarki stojące
4.5.5.) Wartość części: 8145,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do wyposażenia kawiarni w Pałacu.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kompletu zestawu mebli do kuchni i magazynu w kawiarni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141100-3 - Regały
39173000-5 - Meble do przechowywania
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
44411300-7 - Umywalki
4.5.5.) Wartość części: 19666,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kuchni gazowej, kostkarki do lodu, zmywarki oraz wyciskarki do cytrusów - wyposażenie kawiarni w Pałacu.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- kuchni gazowej – sztuk 1,
- kostkarki do lodu– sztuk 1,
- zmywarki gastronomicznej – sztuk 1,
- wyciskarki do cytrusów – sztuk 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721410-9 - Urządzenia gazownicze
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 16416,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania na potrzeby sali projekcyjnej oraz pracowni i galerii fotograficznej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- komputerów przenośnych (laptop):
- typ I – sztuk 1,
- typ II – sztuk 1,
- komputera stacjonarnego – sztuk 1,
- monitora do obróbki fotografii – sztuk 1,
- drukarki fotograficznej – sztuk 1,
- oprogramowania do obróbki zdjęć – licencje 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 50939,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych na potrzeby sali projekcyjnej oraz pracowni i galerii fotograficznej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- projektora multimedialnego – sztuk 1,
- projektora multimedialnego krótkoogniskowego – sztuk 2,
- ekranu projekcyjnego do zabudowy – sztuk 1,
- ekranu projekcyjnego – sztuk 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 56806,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów do fotografii bezcieniowej i produktowej, zawieszenia teł fotograficznych oraz systemu ekspozycyjnego na potrzeby pracowni i galerii fotograficznej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- zestawu do fotografii bezcieniowej – komplet 1,
- zestawu do fotografii produktowej – komplet 1,
- zestawu do zawieszania teł fotograficznych oraz tła fotograficzne – komplet 1,
- systemu ekspozycyjnego linkowego - komplet 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653100-8 - Lampy błyskowe
38653110-1 - Fotograficzne lampy błyskowe
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
39173000-5 - Meble do przechowywania
39133000-3 - Zestawy wystawowe
4.5.5.) Wartość części: 11972,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemów oświetleniowych do pracowni i galerii fotograficznej oraz studia filmowego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- sufitowego systemu zawieszania lamp – komplet 1,
- oświetlenia do galerii – komplet 1,
- oświetlenia studia filmowego – komplet 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
31527000-6 - Reflektory punktowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 67321,38 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia studia filmowego.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z poniższym:
- kamer cyfrowych i obiektywów – kompletów 3,
- greenbox – komplet 1,
- doposażenia studia filmowego i oprzyrządowania kamer – komplet 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
32331500-7 - Nagrywarki
32351200-0 - Ekrany
32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 173416,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.