eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530555207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 12

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774076137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@galeriaopole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriaopole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2815663d-0d3a-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2815663d-0d3a-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 583414,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz stałego dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz ich eksploatację, konserwację i naprawę, w miejscach ich zainstalowania w budynku Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, pl. Teatralny 12 (budynek nr 1), wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej, zgodnie z niniejszą umową, wymaganiami określonymi w SWZ oraz Planem ochrony Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu;
2. Usługi dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie w budynku ARTPUNKT, ul. Kośnego 32A (budynek nr 2);
3. Opracowanie i uzgodnienie z Komendantem Wojewódzkim Policji nowego Planu Ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, zgodnego z aktualnymi przepisami prawa w tym zakresie lub aktualizacja Planu w razie zmiany przepisów prawa bądź zmian poczynionych w obiektach GSW, mających wpływ na zapisy w planie ochrony;
4. Zaktualizowanie procedur dotyczących zakresu przedsięwzięć wykonywanych po wprowadzeniu poszczególnych stopni alarmowych oraz ich aktualizacja w czasie trwania umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie, stosowanie procedur dotyczących wprowadzenia stopni alarmowych, informowanie pracowników ochrony o wprowadzonych stopniach alarmowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853570,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 853570,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Detektywistyczna, Konwoju i Ochrony "AGAR" Edward Pietrzak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agar Agencja Ochrony Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, "Unitrez Ochrona OP Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością" Spółka Komandytowa, Gwarant Agencja Ochrony Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540069625

7.3.3) Ulica: Górna 15a

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-403

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 853570,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.