Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miętne
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: garwolin@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79a103e-3976-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043846/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśnieczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem oraz Wymiana stolarki okiennej i docieplenie poddasza w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prawne uzasadnienie wyboru trybu:
Art. 305 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Faktyczne uzasadnienie wyboru trybu:
Zamawiający przeprowadził uprzednio dwa postępowania w trybie podstawowym. W pierwszym z nich (SA.270.9.2022) wpłynęła tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5. W drugim postępowaniu ogłoszonym trybie podstawowym (SA.270.10.2022) nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający postanowił skorzystać z uprawnienia jakie daje ustawa Pzp i udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: SA.270.9.2022 : ocds-148610-440e93a1-0f11-11ed-8000-d680d39e541a SA.270.10.2022 : ocds-148610-12142ec3-1ee5-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w budynku biurowym nadleśnictwa w Miętnem.
W ramach zadania inwestycyjnego Nadleśnictwo planuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w budynku biurowym Nadleśnictwa Garwolin. Zakres zadania:
a) wydzielenie zaplecza socjalnego z gabinetu nadleśniczego poprzez wykonanie ścianki działowej, wykonanie otworu drzwiowego wraz
z nadprożem do nowopowstałego pomieszczenia oraz zamurowanie jednego okna
i doprowadzenie wody,
b) powiększenie sekretariatu poprzez przestawienie ścianki działowej w kierunku gabinetu zastępcy nadleśniczego. W sekretariacie zostanie powiększone jedno okno, jedno okno zostanie zamurowane. Powiększone zostaną też drzwi wejściowe
i zamontowane szklane,
c) powiększenie otworów okiennych wraz z wykonaniem nowego nadproża
i montażem witryny szklanej o konstrukcji z profili aluminiowych w gabinecie nadleśniczego,
d) wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z przeróbką instalacji elektrycznej,
e) przeróbka instalacji centralnego ogrzewania,
f) wymiana urządzeń klimatyzacyjnych w czterech pomieszczeniach,
g) przeniesienie do serwerowni urządzeń instalacji teletechnicznej znajdujących się w pomieszczeniu sekretariatu,
h) zamontowanie dodatkowego okablowania wraz z montażem gniazd RJ45,
i) wymiana jednego okna w sekretariacie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365999,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365999,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365999,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KS SYSTEM Kamil Szczepanik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-213-59-98
7.3.3) Ulica: Polik 25a
7.3.4) Miejscowość: Maciejowice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-480
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365999,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.