eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuszczykowoBudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczykowie w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczykowie
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 89 83 716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczykowie
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8c6513-2a3b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039178/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Przyszkolnej w Puszczykowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdział XII: Sposób komunikacji

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ; Rozdział XXV: Informacja o ochronie danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Budowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Przyszkolnej w Puszczykowie wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Uwaga! Zamawiający dopuszcza uzyskanie innego, niż decyzja o której mowa wyżej, dokumentu zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, zezwalającego Zamawiającemu na użytkowanie obiektu.

Zadanie składa się z następujących części:
A. Projektowej
• wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego i technicznego;
• wykonanie pełnobranżowego projektu wykonawczego.

B. Wykonawczej
• wykonanie wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem budowlanym (PB), technicznym (PT) i wykonawczym (PW);
• dostawę i montaż wyposażenia w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
• opracowanie dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu robót budowlanych;
• uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub innego dokumentu zgodnego
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, zezwalającego Zamawiającemu na użytkowanie obiektu,
• pełnienie nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU - Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
1.2. Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości (R) - waga kryterium 40 pkt;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.3.1. posiada minimalne roczne przychody w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł (trzy miliony zł)netto w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych.
1.3.2. posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 3.000.000 zł (trzy miliony zł).
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie budynku w konstrukcji murowanej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m² każdy w tym minimum jedna w formule zaprojektuj i wybuduj.
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) Kierownik budowy - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Doświadczenie zawodowe:
min. pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym kierowanie budową co najmniej trzech budynków w konstrukcji murowanej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m² każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w tym minimum jeden budynek użyteczności publicznej
2) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Doświadczenie zawodowe:
min. trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, w wyżej wymienionej specjalności w tym kierowanie budową budynku użyteczności publicznej w konstrukcji murowanej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m².
3) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Doświadczenie zawodowe:
min. trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności, w tym kierowanie robotami instalacyjnymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji pomp ciepła i gruntowych sond pionowych
w co najmniej dwóch budynkach.
4) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Doświadczenie zawodowe:
min. trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności, w tym kierowanie robotami instalacyjnymi w specjalności instalacyjnej przy budowie instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną na potrzeby budynku zintegrowanej z instalacją elektryczną budynku.
5) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej.
Doświadczenie zawodowe:
min. trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności w tym kierowanie robotami obejmującymi budowę w szczególności instalacji sygnalizacji pożaru i telewizji dozorowej CCTV, w co najmniej dwóch budynkach użyteczności publicznej
6) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
Doświadczenie zawodowe:
min. trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności w tym kierowanie robotami przy budowie dwóch ciągów pieszo-jezdnych lub jezdnych w obrębie budynku.
7) Projektant - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, trzech projektów budowlanych albo trzech projektów technicznych (wykonawczych) w specjalności architektonicznej budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy.
8) Projektant - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzech projektów budowlanych albo trzech projektów technicznych (wykonawczych) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej budynków użyteczności publicznej
o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy.
9) Projektant odpowiedzialny za wykonanie projektu instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów budowlanych albo dwóch projektów technicznych (wykonawczych) instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy.
10) Projektant odpowiedzialny za wykonanie projektu instalacji oraz sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów budowlanych albo dwóch projektów technicznych (wykonawczych) instalacji w zakresie sieci oraz instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych dla budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy.
Wykonawca może wskazać jednego projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiedzialnego za wykonanie projektu instalacji ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, sieci oraz instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych jeżeli osoba ta spełniać będzie łącznie warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia określony w pkt. 9 i 10 powyżej oraz posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

11) Projektant instalacji fotowoltaicznej - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego projektu wykonawczego wysoko wydajnej instalacji fotowoltaicznej wytwarzającej energię elektryczną na potrzeby budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 zintegrowanej z instalacją elektryczną budynku.
12) Projektant - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów budowlanych albo dwóch projektów technicznych (wykonawczych) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy.
Wykonawca może wskazać jednego projektanta robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz projektanta instalacji fotowoltaicznej, jeżeli osoba ta spełniać będzie łącznie warunek określony w pkt. 11 i 12 oraz posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

13) Projektant - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej.
Doświadczenie zawodowe:
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów budowlanych albo dwóch projektów technicznych (wykonawczych) instalacji telekomunikacyjnej w budynkach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej przekraczającej 300 m2 każdy
14) Projektant - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej.
Doświadczenie zawodowe:
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów budowlanych albo dwóch projektów technicznych (wykonawczych) dróg pieszo-jezdnych lub jezdnych w obrębie budynku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 SWZ);
b. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 5 PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP
- art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 7A do SWZ).
c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie Wykonawcy o rocznym przychodzie Wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie lata obrotowe, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (załącznik nr 7B SWZ);
b. polisa ubezpieczeniowa lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
c. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3 SWZ).
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
d. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również:
a. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
c. Dowód wniesienia wadium.
d. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).
e. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja):
1) Warunek określony w punkcie 7.1.3. SWZ może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
2) Warunek określony w punkcie 7.1.4.1. SWZ może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
3) Warunek określony w punkcie 7.1.4.2. SWZ może być spełniony przez Wykonawców łącznie, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie osobami o określonych w niniejszym punkcie kwalifikacjach. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę.
3. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 do SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które części zamówienia będzie realizował wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamawiający będzie stosował przesłankę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,przewidziane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. 2023 poz.1497 ze zm.), zwana dalej „UOBN”.
1.1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 UOBN.
1.2. Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
1.3. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 7 UOBN na podstawie:- Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014- Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.
Z uwagi na okoliczność, że wskazane w tirecie jeden i dwa informacje są ogólnodostępne Zamawiający pobierze je samodzielnie.- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby do dyspozycji wykonawcy.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy PZP oraz jej aktów wykonawczych, Kodeks cywilny oraz pozostałe akty prawe mające zastosowanie do niniejszego postępowania.

Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.