Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297408/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00314735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000821091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 144
1.5.2.) Miejscowość: Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 412 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_sucha@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ossw_sucha1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab2abf0-009f-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232534/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSS.2232.124.2024.SZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, Gmina Lubiewo, powiat tucholski, województwo kujawsko-pomorskie, na działce nr 9130/1. Podstawowym celem rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków jest zwiększenie jej przepustowości i zapewnienie oczyszczania ścieków dopływających do oczyszczalni. Planowana przepustowość wynosić będzie Qdśr. = 71,20m3/d. Zamawiający wymaga, aby parametry jakości odprowadzanych ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków do odbiornika były zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019, poz. 1311), tj. nie przekroczą wartości dopuszczalnych:
L.P. Nazwa wskaźnika Jednostka Wartość
1. BZT5 mgO2/l 40,00
2. CHZTcr mgO2/l 150,00
3. Zawiesiny ogólne mg/l 50,00
4. Azot ogólny mgN/l 30,00
5. Fosfor ogólny mgP/l 5,00
Zakres inwestycji obejmuje m.in. następujące prace:
1) Rozbiórka istniejących obiektów:
a. Osadnik wstępny nr II (obiekt nr 1) – Pow. zabudowy 16,0m2, wysokość nad teren 1,20m,
b. Osadnik I (obiekt nr 2) – Pow. zabudowy 4,15 m2, średnica zewnętrzna 2,3m, wysokość nad teren ok. 0,80m,
c. Przepompownia ścieków zmieszanych (obiekt nr 3) – Pow. zabudowy 1,77 m2, średnica zewnętrzna 1,50m, położona równo z terenem,
d. Studnia S2 (obiekt nr 4) – Pow. zabudowy 1,77 m2, średnica zewnętrzna 1,50m, położona równo z terenem,
e. Złoże biologiczne nr 1 (obiekt nr 5):
- zbiornik: pow. zabudowy 2,46m2, średnica zewnętrzna 5,60m, wysokość nad teren 2,0m,
- wiata: pow. zabudowy 51,84m2, wysokość słupka 3,0m,
f. Złoże biologiczne nr 2 (obiekt nr 6):
- część żelbetowa: pow. zabudowy 40m2, wysokość nad teren 3,0m,
- wiata: pow. zabudowy71,76m2, wysokość wiaty w kalenicy ok. 4,0m,
g. Studnia S7 (obiekt nr 7) – pow. zabudowy 1,23m2, średnica zewnętrzna 1,25m, wysokość nad teren ok.0,70m,
h. Osadnik wtórny pionowy (obiekt nr 8) – Pow. zabudowy osadnika 5,14m2, średnica zewnętrzna 2,55m, wysokość studni nad teren ok.0,50m, pow. zabudowy wiaty 12,58m2,
i. Stacja dozowania koagulantu i PIX (obiekt nr 9) – Pow. zabudowy 21,50m2, długość 8,60m, szerokość 2,5m, wysokość nad terenem ok. 2,85m (przy wejściu). Przy stacji zlokalizowano komorę (ob. 10) poniżej terenu dla obsługi PIX. Obiekt w konstrukcji żelbetowej, kryty blachą trapezową,
j. Studnia S4 (obiekt nr 11) – pow. zabudowy 1,2 m2, średnica zewnętrzna 1,24m, wysokość nad teren ok.0,15m,
k. Studnia pomiarowa (obiekt nr 12) – Powierzchnia zabudowy 2,4m2, wysokość nad teren ok. 0,30m,
2) Projektowane obiekty:
a. Przepompownia ścieków z kratą koszową, obiekt nr 1 podlegający przebudowie,
b. Reaktor biologiczny obiekt nr 2 podlegający przebudowie,
c. Osadnik wtórny obiekt nr 3 nowoprojektowany,
d. Punkt pomiarowy obiekt nr 4 nowoprojektowany,
e. Stacja dmuchaw Obiekt nr 5 nowoprojektowany,
f. Stacja dozowania PAX Obiekt nr 6 nowoprojektowany,
g. Przepompownia osadu- obiekt nr 7 nowo projektowany,
h. Komora pomiarowa KP Obiekt nowo projektowany,
i. Zbiornik osadu Obiekt nr 8.1 nowoprojektowany,
j. Stacja mechanicznego odwadniania osadu Obiekt nr 8 Nowo projektowany.
3) Budowa nowych przewodów:
a. Przewód nr 2 – jest to przewód, który wychodzi z reaktora biologicznego i trafia do osadnika wtórnego,
b. Przewód nr 3 – przebiega od osadnika wtórnego i łączy się z istniejącym przewodem Ø200PVC ścieków oczyszczonych wychodzącym poza teren oczyszczalni, odprowadzający ścieki do istniejącego wylotu i odbiornika,
c. Przewód nr 4 – jest to przewód biegnący od osadnika wtórnego poprzez przepompownię osadu obiekt nr 7 i komorę pomiarową KP do reaktora biologicznego obiekt nr 2,
d. Przewód nr 5 – jest to przewód biegnący od osadnika wtórnego poprzez przepompownię osadu obiekt nr 7 i komorę pomiarową KP do zbiornika nr 8.1 przed prasą,
e. Przewód nr 6 – jest to przewód biegnący od stacji dmuchaw obiekt nr 5 do reaktora biologicznego obiekt nr 3,
f. Przewód nr 7 – jest to przewód biegnący od stacji dozowania PAX-u do komory odpływowej zlokalizowanej w reaktorze biologicznym obiekt nr 2,
g. Przewód nr 9 – to odcinek zasilający w wodę wodociągową projektowany kontener administracyjny oraz stację mechanicznego odwadniania osadu obiekt nr 8,
h. Przewód nr 10 – jest to przewód zbierający ścieki zakładowe oraz wody osadowe a także wody deszczowe z terenu oczyszczalni ścieków, przekierowując je na początek układu technologicznego oczyszczalni.
4) Wykonanie powierzchni utwardzonych: drogi 320m2, chodniki 35m2.
5) Wykonanie nowej zasilającej linii kablowej z istniejącego transformatora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik do SWZ.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik do SWZ.
3) Przedmiar robót (forma pomocnicza) – stanowiący załącznik do SWZ.
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej.
Wykonawca podczas robót budowlanych musi zapewnić dojazd do przyległych nieruchomości bądź dróg bocznych do nich prowadzących.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.
Koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy, robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji, ewentualne opróżnienie i wywóz osadu ze studni i zbiorników przeznaczonych do rozbiórki lub modernizacji, przekopów kontrolnych, odtworzenie dróg, chodników, wywozu nadmiaru gruntu i innych odpadów, zagęszczenie gruntu, ewentualne pompowanie wody, wykonanie i rozebranie tymczasowej drogi lub grodzy ziemnej oraz inne koszty wynikające z niniejszej umowy ponosi Wykonawca.
Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie – istniejącej oczyszczalni ścieków. Powyższe należy uwzględnić w prowadzeniu robót i prawidłowym ich zabezpieczeniu. Do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie robót budowlanych oraz zabezpieczenie terenu w sposób nie kolidujący z działalnością istniejącej oczyszczalni ścieków, zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu przez cały okres realizacji inwestycji oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu do obiektów istniejącej oczyszczalni ścieków.
Na potwierdzenie osiągnięcia efektu ekologicznego tj. założonych parametrów skuteczności oczyszczania ścieków Wykonawca wykona analizy laboratoryjne ścieków surowych i oczyszczonych przez akredytowane laboratorium. Dopiero po osiągnięciu tych parametrów Zamawiający uzna, że rozbudowana i przebudowana oczyszczalnia ścieków zakończyła okres rozruchu technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3476550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4609715,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3476550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekowater-Operator Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekowater Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792673700
7.3.3) Ulica: Płaska 32-34
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Części zamówienia obejmujące: roboty branży elektrycznej i AKPiA, roboty branży konstrukcyjnej, sieci zewnętrzne Wykonawca będzie realizował za pomocą Podwykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3476550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.