Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women, który odbędzie się w dniach 28 – 30 czerwca 2024 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a37e3789-02ec-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja Miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women, który odbędzie się w dniach 28 – 30 czerwca 2024 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a37e3789-02ec-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041566/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Promocja miasta podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych form komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40) Dzięki organizacji wydarzeń sportowych osiągany jest jeszcze inny, ważny z punktu widzenia Miasta cel jakim jest dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na najwyższym poziomie (...) cdn. w pkt 3.1.2.)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Emocje towarzyszące takim widowiskom wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej. Imprezy sportowe i działania z nimi związane przyczyniają się do promocji miasta Lublin ale również mogą stanowić bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również mogą być ważnym powodem do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych tj. turystyka związana z udziałem w imprezach sportowych. Wyścig kolarski Tour de Pologne jest najważniejszą i największą imprezą sportową organizowaną przez Lang Team. Jego pierwsza edycja odbyła się w 1928 roku. Podobnie jak najsłynniejsze wyścigi kolarskie ? Giro d?Italia i Tour de France należy do cyklu UCI World Tour, określanego mianem ?Kolarskiej Ligi Mistrzów?. Wyścig kolarski Tour de Pologne cieszy się niesłabnącą popularnością wśród osób zainteresowanych sportem i jest niekwestionowanym liderem spośród organizowanych latem imprez sportowych w Polsce. Nasz narodowy wyścig posiada wieloletnie tradycje co roku gromadzi przy trasie około trzech i pół miliona widzów, a transmisje docierają do krajów na wszystkich kontynentach. Męski wyścig stał się wizytówką naszego kraju na całym świecie i doskonale łączy sportowe emocje z prezentowaniem najpiękniejszych zakątków Polski. Doceniając ten potencjał w 2024 roku Lang Team zdecydował o wznowieniu wyścigu Tour de Pologne Kobiet w zawodowej oprawie, którego pierwsza edycja odbyła się w 2016 roku. Kolarstwo szosowe, a szczególnie wyścigi kobiet dynamicznie się rozwijają, dlatego po 8 latach przerwy do kalendarza Międzynarodowej Unii Kolarskiej (UCI) powraca wyścig Tour de Pologne Women. Za wyścigiem pod marką Tour de Pologne idzie światowy prestiż, profesjonalizm i jakość dostarczanych usług. Wyścig dla kobiet zaplanowano od 28 do 30 czerwca 2024, w całości na terenie województwa lubelskiego, którego malownicze tereny na kilka dni staną się centrum kobiecego kolarstwa. Wyścig tworzy ważną platformę do promocji regionu i miast, zaangażowanych w organizację wydarzenia, w którym chęć udziału zgłosiło około 50 ekip kolarskich z całego świata. Na fali ostatnich sukcesów Kasi Niewiadomej (TOP3 Tour de France 2023, tytuł mistrzyni świata), jeszcze więcej osób w Polsce jest zainteresowanych kolarstwem kobiet, dlatego rozwój tej dyscypliny jest tak ważny i obiecujący. Pierwszą edycję Tour de Pologne Women wygrała mistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim, która potwierdziła, że potrafi być skuteczna także na szosie: Jolanda Neff. Najlepsza z Polek, Paulina Brzeźna-Bentkowska skończyła wyścig tuż za podium, na czwartej pozycji. Ze względu na markę tegoroczny wyścig jest niezmiernie oczekiwany przez kolarskie środowisko i kibiców. Pierwszy etap wyścigu odbędzie się 28 czerwca 2024 roku w Lublinie. Będzie to jazda indywidualna na czas i ze względu na swój widowiskowy charakter dostarczy ogromnych emocji oraz stanie się medialnym wydarzeniem. Trasa pierwszego etapu wyścigu została zaplanowana w Lublinie ulicami Krakowskie Przedmieście ? Aleje Racławickie ze startem i metą w okolicy placu Litewskiego, tak aby jak najlepiej wykorzystać możliwości wyeksponowania podczas transmisji rejonu centrum miasta oraz jego charakterystycznych punktów. Ponadto w sąsiedztwie przejazdu i finiszu lubelskiego etapu wyścigu zorganizowane zostanie miasteczko etapu gwarantujące kilkutysięczną publiczność, co wzmocni dodatkowo efekt promocyjny Miasta Lublin Wszystkie dotychczasowe edycje wyścigu kolarskiego Tour de Pologne UCI World Tour przyciągały znaczną uwagę mediów (telewizja ogólnopolska, regionalna i internetowa, media społecznościowe, prasa krajowa i lokalna, rozgłośnie radiowe o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym, a także media międzynarodowe). Dzięki transmisjom telewizyjnym walkę na polskich szosach śledzono na kilku kontynentach - transmisje telewizyjne docierały nie tylko do Europy, ale też obu Ameryk, Australii i Afryki. Wartość medialną marki LUBLIN oraz miast i miejscowości woj. lubelskiego podczas wyścigu Tour de Pologne w 2022 roku. oszacowano na 3 mln zł, a frekwencja przy trasie wyniosła 4,05 miliona osób (na podstawie Raportu efektywności ekspozycji marki miasta Lublin i województwa lubelskiego przygotowanego przez Pentagon Research). Z tego względu należy szacować równie wysoki potencjał promocyjny marki Tour de Pologne Women dzięki planowanym transmisjom na kanale YouTube i materiałom telewizyjnym, artykułom, komunikatom prasowym w mediach międzynarodowych oraz ogólnopolskich, a także kampaniom outdoorowym i internetowym. Kolejny ważny aspekt Tour de Pologne Women to okazja do promocji kolarstwa kobiecego i wsparcia równości płci w sporcie. Organizatorzy starają się stworzyć atmosferę sportowej rywalizacji, jednocześnie podkreślając znaczenie zaangażowania społeczeństwa w rozwijanie rywalizacji sportowej kobiet i promocję Polski na świecie. Z tych względów zasadna jest promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego - Tour de Pologne Women. Tour de Pologne Women będzie promowany w mediach społecznościowych, zaplanowana została kampania promocyjna na portalu Onet, wykorzystana zostanie również prasa i outdoor, a to oznacza wizerunkową ekspozycję marki Miasta Lublin. Osiągnięta w 2022 roku wartość ekspozycji poszczególnych marek podczas Tour de Pologne UCI World Tour potwierdza wysoką skuteczność realizowanych w tej formie działań promocyjnych. Sam wyścig spotyka się z bardzo dobrym odbiorem społecznym, a wg raportu przygotowanego przez Pentagon Research został najbardziej rozpoznawalną imprezą roku 2022. Łączna wartość Tour de Pologne 2022 wniosła ponad 292 miliony złotych. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023.1605 t.j.) należy przyjąć, że Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women Lang Team z siedzibą w Warszawie jest organizatorem wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women. W związku z tym posiada wyłączność na dysponowanie powierzchnią reklamową dotyczącą wyścigu. Ponadto Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym organizatorem konferencji prasowych oraz dysponentem mediów społecznościowych i strony internetowej wyścigu: https://www.tourdepolognewomen.pl. Z uwagi na udział w wydarzeniu wysokiej klasy międzynarodowych zawodniczek Tour de Pologne Women będzie wysoko pozycjonowany poprzez ilość publikacji w internecie, prasie, radiu i telewizji, a otrzymany ekwiwalent reklamowy znacznie przekroczy kwotę przeznaczoną na reklamę poprzez sport. Wyścig kolarski Tour de Pologne jako impreza z wieloletnią tradycją cieszy się dużą popularnością nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Osoby pracujące w Lang Team z siedzibą w Warszawie sprawdziły się jako organizator dużych imprez sportowych, czego wyrazem była liczba kibiców gromadzących się na wzdłuż tras podczas dotychczas organizowanych zawodów i imprez sportowych. Wg raportu Pentagon Research ponad 4 miliony ludzi deklaruje bezpośredni udział w kibicowaniu Tour de Pologne. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas tego widowiska. Popularność kolarstwa oraz samego wyścigu Tour de Pologne przekłada się na jego medialność, o czym może świadczyć współpraca z mediami ogólnopolskimi oraz znaczna ilość publikacji w mediach międzynarodowych. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego Tour de Pologne Women jest ogromną szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin. Lang Team posiada wyłączne prawo do organizacji Tour de Pologne kobiet. Wznowienie wyścigu w zawodowej oprawie jest oczekiwane przez kolarskie środowisko i kibiców. Wyścig został wpisany do kalendarza światowego UCI - Międzynarodowej Unii Kolarskiej. Wyścig będzie dostępny zarówno dla klubów, jak i reprezentacji narodowych kobiet. Lang Team to firma, która dzięki zdobywanemu od 1993 roku doświadczeniu organizuje imprezy kolarskie na najwyższym poziomie. Wyścig kolarski Tour de Pologne UCI World Tour oraz jego organizator regularnie otrzymują liczne nagrody i wyróżnienia. W prestiżowym Plebiscycie Przeglądu Sportowego Tour de Pologne UCI World Tour zwyciężał siedmiokrotnie w kategorii Najlepszej Imprezy Sportowej Roku oraz otrzymywał Nagrody Biznesu Sportowego Demes. Sam organizator wyścigu Czesław Lang od lat znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie według magazynu Forbes i Pentagon Research (3. miejsce w 2020 roku). Pasja do jazdy na rowerze, promocja zdrowego trybu życia oraz profesjonalizm sprawiły, że Tor de Pologne stał się wyścigiem, który należy do grona najważniejszych kolarskich imprez świata. Doświadczenie Lang Team gwarantuje zapewnienie prawidłowej realizację świadczeń promocyjnych, w tym ekspozycję podczas zawodów banerów reklamowych czy też umieszczania innych nośników reklamowych oraz promocji w mediach społecznościowych. Ponadto Lang Team jest jedynym podmiotem uprawnionym do prowadzenia komunikacji i promocji dotyczącej lubelskiego etapu, tj.: działań PR, wypowiedzi do mediów, przygotowywania informacji prasowych, dysponowania stroną internetową wyścigu oraz mediami społecznościowymi. Zamawiający nie posiada własnych zasobów kadrowych ani też zasobów techniczno-organizacyjnych do samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia. W strukturach Zamawiającego brak jest wyspecjalizowanych podmiotów, które mogłyby zrealizować zadanie polegające na promocji miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women, który odbędzie się w dniach 28-30 czerwca 2024, które jednocześnie znajduje odzwierciedlenie w zidentyfikowanych potrzebach Zamawiającego. Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women nie może zostać zrealizowana poprzez udzielenie dotacji bądź przeprowadzenie konkursu gdyż zgodnie z art. 4. ust. 1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie sfera zadań publicznych zlecanych do realizacji w trybie ustawy obejmuje wyłącznie zadania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej. Ponadto środki nie mogą być wydatkowane w inny sposób z uwagi na obowiązujące przepisy prawa. W związku z powyższym środki nie mogą być wydatkowane w inny sposób niż w drodze przepisów ustawy PZP. Po dokonanym rozeznaniu rynku w aspekcie możliwych wariantów realizacji zamówienia stwierdzono, iż jedyną słuszną oraz skuteczną możliwością realizacji przedmiotowego zamówienia jest udzielenie go w trybie zamówienia z wolnej ręki. Z uwagi na powyższe nie istnieje możliwość zastosowania rozsądnego rozwiązania zastępczego bądź alternatywnego zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb realizacji promocji miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women. Parametry zamówienia zostały sformułowane w sposób standardowy i powszechnie stosowany, jest to zamówienie o niewielkim stopniu złożoności, którego przedmiot odpowiada przeciętnym standardom w związku z czym brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023.1605 t.j.), Lang Team z siedzibą w Warszawie jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi ?Promocja miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women" rozgrywanego w Lublinie w dniu 28-30 czerwca 2024 r. z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, zaś dzięki swojej wiarygodności, działalności i pozytywnemu wizerunkowi jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie wizytówki filmowej miasta Lublin o czasie trwania 5 sekund, podczas której Miasto zostanie zaprezentowane jako współorganizator pierwszego etapu Tour de Pologne Women. Emisja wizytówki nastąpi zarówno w okresie poprzedzającym wyścig oraz podczas transmisji online z wyścigu na stronie zawodów tourdepolognewomen.pl i w social mediach wydarzenia.
2. Zamieszczenie przez Organizatora logotypu Lublin – Miasto Inspiracji
o wymiarach: 172x48 pixeli wraz z odnośnikiem do strony www.lublin.eu na oficjalnej stronie internetowej LangTeam poświęconej Wyścigowi Tour de Pologne Women. Logotyp miasta wraz z odnośnikiem do strony zostaną zamieszczone przed rozpoczęciem wyścigu.
3. Umieszczenie nazwy Miasta Lublin na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych Wyścigu w tym na: oficjalnych broszurach, mapach trasy Tour de Pologne Women, mapach etapu. Nazwa Miasta na ww. materiałach zostanie umieszczona zgodnie z kreacją graficzną Tour de Pologne Women oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego.
4. Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 40 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie mety I etapu.
5. Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 40 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie startu I etapu.
6. Umieszczenie logotypu Lublin o wymiarach minimum 5 cm szerokości
i proporcjonalnej wysokości na wyprodukowanym przez Organizatora ekranie do wywiadów wykorzystywanym w trakcie wyścigu.
7. Promocja Lublina w transmisji online na żywo z wyścigu w serwisie youtube na kanale EurosportPolska nie mniej niż 50 minut. W transmisji uwzględnione zostaną ujęcia przestrzeni Miasta, w obrębie której zorganizowany zostanie I etap wyścigu w Lublinie.
8. Umieszczenie nazwy miasta Lublin w reklamach Tour de Pologne Women ukazujących się w prasie ogólnopolskiej w ilości minimum 2 sztuki, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
9. Zorganizowanie w okresie poprzedzającym wyścig kampanii promocyjnej outdoor Tour de Pologne Women na terenie kraju w postaci minimum 30 billboardów na których umieszczona zostanie nazwa LUBLIN.
10. Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w okresie poprzedzającym wyścig w kampanii banerowej przeglasportowy.onet.pl w ilości 400 000 sztuk wyświetleń billboardów.
11. Umieszczenie w okresie poprzedzającym wyścig animacji trasy z wizytówką filmową Miasta Lublin zawierającą logotyp Lublin – Miasto Inspiracji w na stronie Tour de Pologne Women oraz na Facebooku wydarzenia.
12. Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne Women po min. 3 posty dedykowane Miastu Lublin na oficjalnym Facebooku oraz Instagramie wydarzenia wraz z oznaczeniem @LublinMiastoSportu.
13. Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne w serwisie Youtube zwiastuna Tour de Pologne Women z nazwą miasta Lublin.
14. Umieszczenie na stronie internetowej www.tourdepolognewomen.pl newsa promocyjnego (nie więcej niż 1600 znaków) dotyczącego Miasta Lublin wraz ze zdjęciem w rozdzielczości 300 dpi. Publikacja newsa na stronie nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.
15. Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach min. 20 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na scenie do dekoracji zwycięzców
na mecie I etapu Tour de Pologne Women w Lublinie.
16. Umieszczenie dwóch ścianek miasta Lublin o szerokości 90 cm na scenie
do dekoracji na mecie I etapu Tour de Pologne Women w Lublinie.
17. Ekspozycja elementów scenografii Miasta w miasteczku mety I etapu w ilości: brama wysokości 6 m x 4 m, balon o wysokości 5 m, 2 balony o wysokości 3 m.
18. Uwzględnienie nazwy Lublin jako startu/mety etapu Tour de Pologne Women
w kampanii promocyjnej w Polskim Radio, w szczególności: Programu 1 Polskiego Radia – 25 spotów oraz Programu 3 Polskiego Radia – 25 spotów.
19. Umieszczenie w okresie poprzedzającym wyścig spotu promującego walory turystyczne miasta na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej wyścigowi Tour de Pologne Women i w social mediach wydarzenia.
20. Umieszczenie logo miasta Lublin o wymiarach min. 30 cm szerokości
i proporcjonalnej wysokości na podeście do jazdy indywidualnej na czas z którego będą startować zawodniczki wyścigu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lang Team Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5270018923
7.3.3) Ulica: ul. Pachnąca 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.