eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćBudowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525665024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@paskosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/930768

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fdd9d86-180d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024749/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Kościelcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1472033,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadaszenie boiska wielofunkcyjnego w Kościelcu, gm. Pakość poprzez budowę namiotowej hali łukowej z elementów stalowych.
Dane ogólne projektowanej hali namiotowej łukowej:
szerokość: 26,45 m
długość: 45,00 m
wysokość: ok. 12,0 m
pow. zabudowy: 1144,49 m²
Powierzchnia istniejącego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej: 24,15x44,0 = 1062,60 m².
Wykonawca zobowiązany jest dostosować wymiary pola gry do wymogów programu Olimpia, tj. 20,0 x 40,0 m.

Zakres zamierzenia inwestycyjnego:
1) wykonanie hali łukowej z elementów stalowych z pokryciem syntetycznym nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym. Pokrycie dachu oraz ścian wykonane zostanie z dwuwarstwowego materiału na bazie siatki syntetycznej w kolorze białym i zielonym (góra poszycia w kolorze białym, boki i szczyt hali do wysokości 3,50 m w kolorze antracyt),między które wpompowane zostanie powietrze za pomocą systemu nadmuchowego, który powinien być wyposażony w automatyczny system awaryjny. Pokrycie dachu i ścian hali powinno być odporne na pękanie, promieniowanie UV, rozdzieranie, rozciąganie, odbarwianie, zabrudzenia, temperaturę w przedziale od -30 do +70 °C. Materiał powinien cechować się wysokim wskaźnikiem trudno zapalności. Powłoka powinna być zabezpieczona przeciw grzybicznie. Materiał powinien być wodoszczelny. Gramatura powłoki nośnej nie mniej niż 650g/m2. Zastosować rozsuwane boki hali wykonane w formie żaluzji o minimalnych wymiarach : wysokość 3m, szerokość 18m;
2) wykonanie budynku kontenerowego o konstrukcji stalowej z pokryciem z płyt warstwowych grubości 10 cm z rdzeniem z wełny mineralnej o odporności ogniowej EI 120, w którym znajdą się pomieszczenia dla nagrzewnicy olejowej i magazynu sprzętu sportowego, szatnia oraz wc
z doprowadzeniem wody zimnej do budynku oraz odprowadzeniem ścieków gospodarczych z budynku do istniejącej oczyszczalni przydomowej.
Ogrzewanie obiektu zaplecza w technologii ogrzewania elektrycznego– olejowego,
Dane ogólne projektowanego budynku zaplecza socjalno-technicznego:
pow. zabudowy: 134,19 m2
pow. użytkowa: 103,96 m2
3) montaż nagrzewnicy olejowej, komina dwupłaszczowego i zbiorników na olej opałowy, wraz
z instalacją grzewczo-wentylacyjną w formie nagrzewnic wodnych wewnątrz hali;
4) wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, oświetlenie hali lampami halogenowymi odpornymi na wodę i uszkodzenia mechaniczne, lampy mocowane na konstrukcji stalowej hali; ilość lamp 55szt.
x 400W;
wykonanie –doprowadzenie energii elektrycznej do obiektu hali sportowo-rekreacyjnej z istniejącej tablicy rozdzielczej usytuowanej na zewnątrz budynku Szkoły Podstawowej;
5) wykonanie chodników i dojść z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej;
6) odwodnienie terenu z odwodnieniem liniowym;
7) umocnienie skarp geokratą wraz z wykonaniem trawników;
8) wyposażenie w mobilną strzelnicę laserową (wirtualną) na 4 stanowiska strzeleckie- Specyfikacja techniczna strzelnicy mobilnej ujęta została w załączniku nr 8 do SWZ.

Obiekt jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych, osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób starszych (zaprojektowano chodniki nieprzekraczające 5% nachylenia, od strony istniejącego parkingu zaprojektowano dojście dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zaprojektowano toaletę dla niepełnosprawnych. Drzwi wejściowe do wszystkich pomieszczeń mają szerokość min. 90 cm
w świetle przejścia).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki (zamieszczone na platformie): dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 do SWZ, wzór umowy, przedmiary robót, decyzje administracyjne.
Przedmiary załączone do SWZ stanowią jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia- mają charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarach pozycje mają być pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną oraz innymi dokumentami zamówienia zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4484000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4484000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.