Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00290448/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00304163/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Jawor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768711600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jawor@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jawor.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92c1d636-f713-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii leśnictwa Dobromierz - Przetarg II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c1d636-f713-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00498923/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kancelarii lesnictwa Dobromierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: „Budowa kancelarii Leśnictwa Dobromierz - Przetarg II”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla
wybudowanego obiektu, w zakresie w jakim będzie ono wymagane przepisami prawa Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
a) Zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.
b) Zapewnienie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i
certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i
urządzeń na swój koszt.
c) Wykonanie całości robót budowlanych we wszystkich branżach.
d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres
robót objętych przedmiotem przetargu.
e) Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych oraz zapewnienie niezbędnego sprzętu i pracowników do wykonania prac
związanych z odbiorami robót.
f) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru
końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885194,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Robert Chwalana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141103573
7.3.3) Ulica: Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Bolków
7.3.5) Kod pocztowy: 59-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Robert Chwalana
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Robert Chwalana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 266 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2823D w miejscowości Bolkowice
- "Odbudowa konstrukcji i pokrycia dachu Zamku Piastowskiego w Jaworze" - część "D".
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku usługowego przy ul. Szpitalnej 12a w Jaworze na placówkę opiekuńczo-wychowawczą (II)
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową."
- Remont pomieszczeń na II piętrze w nowej części budynku laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- Zagospodarowanie turystyczne terenów nad Jeziorem Powidzkim
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych "
- Remont niektórych pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach - część II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.