eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinZmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń sklepu wielobranżowego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń sklepu wielobranżowego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń sklepu wielobranżowego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5439f2b1-e085-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031479/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową pomieszczeń sklepu wielobranżowego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255929,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń byłego sklepu wielobranżowego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski m.in. poprzez:
1) wykonanie prac rozbiórkowych oraz przygotowawczych:
a) demontaż elementów wyposażenia sanitarnego;
b) demontaż instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania;
c) demontaż posadzek wraz z warstwami podposadzkowymi;
d) demontaż sufitów podwieszanych;
e) demontaż wtórnych stałych elementów wyposażenia;
f) demontaż istniejących opraw oświetleniowych, gniazd i przewodów (zakres pomieszczeń zgodnie z dokumentacją rysunkową oraz opracowanie branży elektrycznej);
g) udrożnienie istniejących pionowych kanałów wentylacyjnych;
h) wyburzenia ścian działowych;
i) poszerzenie i wykucie nowych otworów w ścianach konstrukcyjnych wraz z montażem nowych nadproży;
j) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
k) wykucie bruzd i wnęk dla nowoprojektowanych instalacji.
2) wykonanie remontu ogólnobudowlanego budynku:
a) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
b) przebudowa istniejących w budynku instalacji: kanalizacyjnej, elektrycznej, wodociągowej i teletechnicznej;
c) wykonanie projektowanych nadproży;
d) wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazo-betonowych;
e) wykonanie nowych warstw posadzkowych oraz posadzek;
f) wykonanie nadproży nad wykutymi otworami drzwiowymi i przejściami;
g) uzupełnienie istniejących tynków wapiennych oraz naniesienie nowych tynków wapienno-cementowych;
h) wykonanie nowych warstw malarskich;
i) montaż płytek ściennych;
j) montaż sufitów podwieszanych;
k) montaż elementów wyposażenia sanitarnego;
l) montaż wyposażenia kuchennego;
m) montaż nowych opraw oświetleniowych;
n) montaż parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach z konglomeratu i płytek ceramicznych;
o) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej kolor grafit.
3) wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach budynku:
a) montaż nowej instalacji klimatyzacji;
b) montaż niezbędnych urządzeń kuchennych, sanitarnych;
c) przebudowa instalacji elektrycznej;
d) montaż nowej instalacji elektrycznej podtynkowej;
e) montaż nowej instalacji wodnej i kanalizacyjnej;
f) montaż przewodów wentylacyjnych;
g) montaż kratek wentylacyjnych w ścianach z przewodami kominowymi.
W budynku wydzielone zostaną nowe pomieszczenia z przeznaczeniem dla następujących funkcji: sali spotkań, kuchni, pomieszczeń gospodarczych, toalety oraz toalety dla osób niepełnosprawnych.
Budynek przeznaczony na świetlicę wiejską (były sklep wielobranżowy) w miejscowości Ludów Polski to obiekt jednokondygnacyjny wolnostojący, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej: ściany murowane z elementów drobnowymiarowych z cegły pełnej oraz pustaków żużlobetonów. Posadzki w budynku są zróżnicowane – betonowe oraz z płytek gres. Pomieszczenie kotłowni obniżone w stosunku do posadzki w całym budynku o ok. 25 cm. Stolarka okienna zróżnicowana z PVC i stalowa, drzwiowa wewnętrzna drewniana. Drzwi zewnętrzne stalowe. W obiekcie znajduje się czynna instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna.
Zamawiający informuje, że w 2023 r. zrealizował inwestycję pn.: „Remont dachu budynku przeznaczonego na świetlicę wiejską w m. Ludów Polski”. Postępowanie przetargowe nr ZP.17.2023 dostępne jest na:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl/pn/gminastrzelin/demand/notice/public/99988/details
Dlatego też przedmiot zamówienia nie obejmuje prac już zrealizowanych.
Ponadto Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu elewacji budynku, demontażu starego i montażu nowego ogrodzenia, wykonania nowych utwardzeń terenu, nowego placu zabaw wraz z infrastrukturą techniczną, remontu istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343612,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649809,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343612,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFI-BAU Agnieszka Siwek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141533909

7.3.4) Miejscowość: Szczodrowice 12/4

7.3.5) Kod pocztowy: 57-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343612,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.