Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327757/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00346068/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030011061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 102
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk.miedzyrzecpodlaski@pukmp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukmp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb3d12aa-1383-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb3d12aa-1383-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu, urządzeń i aparatury oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Modernizacja układu sterowania oczyszczalni ścieków w Międzyrzecu Podlaskim", która będzie polegać na:
- demontażu istniejących rozdzielnic sterowniczo- zasilających dla układu sekwencyjnych reaktorów biologicznych (SBR), komory stabilizacji osadu (KTSO) i buforów,
- prefabrykacji i montażu nowych rozdzielnic sterowniczo-zasilających dla układu biologicznego oczyszczania (SBR), komory stabilizacji osadu (KTSO) oraz buforów wraz z obwodami administracyjnymi w sposób skorelowany z demontażem istniejących rozdzielnic tak, by utrzymany został prawidłowy proces biologiczny w układzie,
- stworzeniu układu sterowania układem sekwencyjnych reaktorów biologicznych (SBR-GT), komór stabilizacji osadu (KTSO) i buforów na sterowniku PLC oraz wizualizacji na panelu HMI,
- stworzeniu oprogramowania SCADA dla całego systemu ściekowego, wyszczególnionego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
- montażu układu pomiarowego dla układu biologicznego oczyszczania (SBR), komory stabilizacji osadu (KTSO) oraz buforów,
Układ sterowania oczyszczania biologicznego oraz oprogramowanie SCADA muszą być skorelowane i połączone z istniejącymi elementami systemu sterowania (PLC i HMI) obecnie eksploatowanymi na terenie przedsiębiorstwa.
W ramach modernizacji układu sterowania biologicznym oczyszczaniem należy przewidzieć wymianę uszkodzonych aparatów pomiarowych na nowe w zakresie pomiaru:
- poziomu płynu,
- natlenienia,
- temperatury,
- mętności,
- Ph,
dla układu sekwencyjnych reaktorów biologicznych (SBR-GT), komory stabilizacji osadu (KTSO) i buforów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961000-0 - System sterowania i kontroli
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm. dalej pzp), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 590 400,00 zł (brutto). Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 645 750,00 zł. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1349998,80 PLN
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Międzyrzec Podlaski w 2025 r.
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku C6 Politechniki Łódzkiej
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105338B - ul. Nadrzecznej w Wasilkowie
- Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Przybiernowie
więcej: Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.