Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288616/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00307969/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00314198/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnogród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 71 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tarnogrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8002e26e-1a37-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8002e26e-1a37-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051275/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Udostępnienie terenów inwestycyjnych i mieszkaniowych w Gminie Tarnogród.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4388401,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie Gminy Tarnogród”. Przedmiot zamówienia dla zakresu podstawowego w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 109502L w miejscowości Luchów Dolny. Długość przebudowywanego odcinka: 705 mb.Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 2) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 507 w miejscowości Wola Różaniecka.
Długość remontowanej drogi gminnej 332 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 3) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 173/7, 522/2, 1941/1, 1041/2 w miejscowości Wola Różaniecka.
Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowej drogi o długości 131,50 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 4) Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działce Nr ewid. 515 w miejscowości Wola Różaniecka.
Długość remontowanej drogi gminnej: 438 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 5) Przebudowa ciągu pieszo – rowerowego przy zbiorniku wodnym na osiedlu Błonie w Tarnogrodzie. Przebudowa obejmuje odcinek przedmiotowego ciągu pieszo – rowerowego o łącznej długości 90 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 6) Remont drogi gminnej ul. Stanisława Tarnowskiego od km 0+000 do km 0+044 w Tarnogrodzie.
Długość remontowanej drogi gminnej 44 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 7) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 965/3, 968 w miejscowości Różaniec Drugi. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 160 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 8) Przebudowa drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi gminnej 123 mb.
Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 9) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Różaniec Pierwszy. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 480 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego.
10) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 2299/3, 2391 w Tarnogrodzie. Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 107 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. 11) Przebudowa drogi wewnętrznej łączącej ul. Rynek z ul. Kryszkiewicza w Tarnogrodzie.
Długość przebudowywanej drogi wewnętrznej 64 mb. Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej. 12) Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach Nr ewid. 250, 547 w Luchowie Górnym.
Długość przebudowywanej drogi gminnej 120 mb. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego. Łączna długość przebudowywanych i remontowanych odcinków dróg objętych zamówieniem podstawowym: 2 794,50 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 3446293,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Tarnogrodu”. Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: 1) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109490L ul. Przedmieście Błonie w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 23 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 21 szt. Ilość słupów oświetleniowych 5m: 2 szt.Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 23 szt. 2) Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej Nr 109516L ul. Nadrzeczna w Tarnogrodzie, która obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe. Ilość fundamentów: 9 szt. Ilość słupów 8 m: 2 szt. Ilość słupów 4 m: 7 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 9 szt. 3) Oświetlenie uliczne ul. Kryszkiewicza i drogi wewnętrznej dz. Nr 1213 w Tarnogrodzie, którego zakres obejmuje: budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, montaż fundamentów, słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych, montaż szafy oświetlenia ulicznego wraz z przyłączem, prace łączeniowe, pomiary pomontażowe.
Ilość fundamentów: 5 szt. Ilość słupów oświetleniowych 8 m: 3 szt.
Ilość słupów oświetleniowych 6 m: 2 szt. Ilość wysięgników i opraw oświetleniowych: 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 714631,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa ciągnika do utrzymania dróg gminnych wraz z wyposażeniem, kosiarki bijakowej wysięgnikowej oraz ładowacza czołowego”. 1) Przedmiot zamówienia w ramach tej części obejmuje następujące zadania: a) dostawę ciągnika do utrzymania dróg gminnych, b) dostawę pługa śnieżnego – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, c) dostawę kosiarki bijakowej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych, d) dostawę piaskarki komunalnej – wyposażenie ciągnika do utrzymania dróg gminnych,e) dostawę kosiarki bijakowej wysięgnikowej przystosowanej do ciągnika URSUS C 3102, f) dostawę ładowacza czołowego przystosowanego do ciągnika URSUS C 3102. 2) Dostarczone maszyny muszą spełniać następujące podstawowe wymagania: a) wyposażanie we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane przepisami prawa o ruchu drogowym i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia oraz posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych (dotyczy jedynie ciągnika), b) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych. 3) Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt dostarczy maszyny do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 227476,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4274383,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5153476,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4274383,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Molter Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Inzynierii Leśnej Monika Momot-Malec, Krzysztof Malec s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008032442
7.3.3) Ulica: Rzeszowska 101
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4274383,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596939,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596939,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596939,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. Elektra Grzegorz Studnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060345382
7.3.3) Ulica: Łąkowa 13
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELEKTRA" Grzegorz Studnicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELEKTRA" Grzegorz Studnicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596939,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348582,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348582,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348582,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pilar-Tech Sp. j. T. Krzysztofek, K. Loranc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350007407
7.3.3) Ulica: Powstańców 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-422
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAR-TECH SPÓŁKA JAWNA T.KRZYSZTOFEK K.LORANC
jakie przetargi wygrała firma
PILAR-TECH SPÓŁKA JAWNA T.KRZYSZTOFEK K.LORANC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348582,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI TARNOGRÓD
więcej: przetargi TARNOGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.