eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSkład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r- uzupełnienie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Skład i druk publikacji
dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r- uzupełnienie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ

1.2.) Oddział zamawiającego: IEŚ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382102374

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: NIECAŁA 5

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@ies.lublin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372329

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00364845

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części:
Część I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą
2. Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część.
3. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji:
Prace IEŚ
Liczba numerów: 5
Liczba stron każdego numeru: 100 stron
Format: 135 x 210 cm
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy / offsetowy

Policy Papers
Liczba numerów: 1
Liczba stron każdego numeru: 83 strony
Format: 135 x 210 cm
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy

Raporty
Liczba numerów: 4
Liczba stron każdego numeru: 130 strony
Format:338 x 190
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy

Monografie
Liczba tytułów: 3
Liczba stron 1 tytułu: 157 stron
Liczba stron 2 tytułów: 220 stron
Format: 165x235 cm
Nakład każdego tytułu: 120 egz.
Środek: np. papier Alto (albo inny równoważny o parametrach nie gorszych niż wzór); kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: offsetowy/ cyfrowy

Akcydensy (przykładowo)
Akcydensy:
1. Zaproszenie na konferencję (format A4 składny na 3, karton, druk dwustronny 4+4, folia matowa, lakier punktowy)
2. Folder reklamowy (format B5, zszywka, oprawa: karton 350 g, kolor 4+4, folia matowa, lakier punktowy; środek: liczba stron: 16, kolor 4+4, cienki, szlachetny papier, typu Sora Matt 90 g)

3.1.Wymagania względem wykonawcy
1. Koszt dostawy w cenie druku
2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym
3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części:
Część I usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą
2. Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część.
3. Usługa druku cyfrowego oraz druku offsetowego wraz z dostawą obejmuje druk następujących pozycji:
Prace IEŚ
Liczba numerów: 5
Liczba stron każdego numeru: 100 stron
Format: 135 x 210 cm
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy / offsetowy

Policy Papers
Liczba numerów: 1
Liczba stron każdego numeru: 83 strony
Format: 135 x 210 cm
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy

Raporty
Liczba numerów: 4
Liczba stron każdego numeru: 130 strony
Format:338 x 190
Nakład każdego numeru: 100 egz.
Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: cyfrowy/ offsetowy

Monografie
Liczba tytułów: 3
Liczba stron 1 tytułu: 157 stron
Liczba stron 2 tytułów: 220 stron
Format: 165x235 cm
Nakład każdego tytułu: 120 egz.
Środek: np. papier Alto (albo inny równoważny o parametrach nie gorszych niż wzór); kolor 4+4
Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowy
Druk: offsetowy/ cyfrowy

Akcydensy (przykładowo)
Akcydensy:
1. Zaproszenie na konferencję (format A4 składny na 3, karton, druk dwustronny 4+4, folia matowa, lakier punktowy) 100 egz
2. Folder reklamowy (format B5, zszywka, oprawa: karton 350 g, kolor 4+4, folia matowa, lakier punktowy; środek: liczba stron: 16, kolor 4+4, cienki, szlachetny papier, typu Sora Matt 90 g) 200 egz


3.1.Wymagania względem wykonawcy
1. Koszt dostawy w cenie druku
2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym
3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części:
Część II wykonanie projektów i składu wydawnictw

2. Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część.
3. Do wykonania w ramach składu w 2023 r. są:
1. Skład 64 arkuszy wydawniczych (skład z przypisami, bibliografią, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy)
2. Zaprojektowanie i wykonanie okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy): 6 nowych okładek i 7 okładek do serii już istniejącej.
3. Zaprojektowanie i wykonanie 26 wizualizacji reklam okładek w 3D (dla każdej okładki w dwóch rozmiarach)
4. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: 1 zaproszenie. 1 folder

4. Wymagania względem wykonawcy
1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16
2. Konieczność odsyłania plików w formacie PDF
3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek
4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią
5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu
6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia została podzielony na dwie części:
Część II wykonanie projektów i składu wydawnictw

2. Każdy z wykonawców może składać ofertę tylko na jedną część.
3. Do wykonania w ramach składu w 2023 r. są:
1. Skład 64 arkuszy wydawniczych (skład z przypisami, bibliografią, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy)
2. Zaprojektowanie i wykonanie okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy): 6 nowych okładek i 7 okładek do serii już istniejącej.
3. Zaprojektowanie i wykonanie 26 wizualizacji reklam okładek w 3D (dla każdej okładki w dwóch rozmiarach)
4. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: 1 zaproszenie format A4 składany na 3, kolor 4+4, lakier punktowy, 1 folder reklamowy: format B5, liczba stron 16, zszywka, kolor 4+4 (środek i okładka), lakier punktowy.


4. Wymagania względem wykonawcy
1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-16
2. Konieczność odsyłania plików w formacie PDF
3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek
4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią
5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu
6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Próbki druku (część I) i próbki składu (część II) składane w celu przyznawania punktów dostarczone przez Wykonawcę. W części I w wersji drukowanej – dwie pozycje, w części II na pendraivie – dwie pozycje.
2. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
3. W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, na niżej podany adres, a opakowanie z próbkami należy opisać wg wzoru:
Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin, Sekretariat do dnia 31.08.2023r., godz.12.00

„Próbki do postępowania na „Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r- uzupełnienie” Znak postępowania:3/ZP/IES/2023”

9.4. Poza oznaczeniami podanymi powyżej na opakowaniu z próbkami należy podać nazwę i adres Wykonawcy. Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej/kuriera dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec
jej uszkodzeniu w czasie transportu.
9.5. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe i niezgodne z powyższą instrukcją opisanie przesyłki. W przypadku gdy przesyłka zostanie dostarczona w terminie do Instytutu, ale będzie błędnie opisana przez Wykonawcę, co uniemożliwi jej przekazanie w wymaganym terminie do działu prowadzącego postępowanie, Zamawiający potraktuje próbki jak próbki złożone po terminie – nawet jeśli wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 2 c)

Po zmianie:
1. Próbki druku (część I) i próbki składu (część II) składane w celu przyznawania punktów dostarczone przez Wykonawcę. W części I w wersji drukowanej – dwie pozycje, w części II na pendraivie – dwie pozycje.
2. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
3. W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbek Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, na niżej podany adres, a opakowanie z próbkami należy opisać wg wzoru:
Instytut Europy Środkowej, ul. Niecała 5, 20-080 Lublin, Sekretariat do dnia 04.09.2023r., godz.12.00

„Próbki do postępowania na „Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r- uzupełnienie” Znak postępowania:3/ZP/IES/2023”

9.4. Poza oznaczeniami podanymi powyżej na opakowaniu z próbkami należy podać nazwę i adres Wykonawcy. Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej/kuriera dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec
jej uszkodzeniu w czasie transportu.
9.5. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za niewłaściwe i niezgodne z powyższą instrukcją opisanie przesyłki. W przypadku gdy przesyłka zostanie dostarczona w terminie do Instytutu, ale będzie błędnie opisana przez Wykonawcę, co uniemożliwi jej przekazanie w wymaganym terminie do działu prowadzącego postępowanie, Zamawiający potraktuje próbki jak próbki złożone po terminie – nawet jeśli wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 2 c)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. Próbki druku (część I) w wersji drukowanej lub próbki składu (część II) na pendraivie składane w celu przyznawania punktów dostarczone powinny być przez Wykonawcę do dnia otwarcia ofert, tj do 31.08.2023 do godz. 12.00 do siedziby IEŚ przy ul. Niecałej 5 20-080 Lublin,
2. Formularz ofertowy
Brak powyższych wypełnionych dokumentów i próbek w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ);
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy załącznik nr 4 do SWZ )
5. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy)
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy
7. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

Po zmianie:
Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. Próbki druku (część I) w wersji drukowanej lub próbki składu (część II) na pendraivie składane w celu przyznawania punktów dostarczone powinny być przez Wykonawcę do dnia otwarcia ofert, tj do 04.09.2023 do godz. 12.00 do siedziby IEŚ przy ul. Niecałej 5 20-080 Lublin,
2. Formularz ofertowy
Brak powyższych wypełnionych dokumentów i próbek w ofercie spowoduje jej odrzucenie.
3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SWZ);
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy załącznik nr 4 do SWZ )
5. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy)
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
6. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy
7. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-08-31 12:00

Po zmianie:
2023-09-04 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-08-31 13:30

Po zmianie:
2023-09-04 13:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-29

Po zmianie:
2023-10-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.