Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-567
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7411075 w 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zsrckp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a6203b5-17d4-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6203b5-17d4-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-I.26.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 668666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 1 - Różne produkty spożywczeTowar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy produktów różnych 3 razy na tydzień.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 2 – Nabiał i produkty mleczarskieDostarczenie nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia do godziny 08:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty lub w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego – Internat przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr. 2a
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 102000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 3 – Mięso, drób i przetwory mięsneTowar musi być dostarczony następnego dnia do godziny 8:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 5 do 6 razy w tygodniu, drób i przetwory drobiowe 2 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty (oprócz niedziel i świąt). W razie
potrzeb dostawa towaru w godzinach popołudniowych – nie częściej niż 3 razy w miesiącu. Towar musi być dostarczony w terminie 1 dzień od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 6 razy w miesiącu. Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego - Internatu przy Zespole Szkół Rolniczych w Białymstoku, ul. Ks. St. Suchowolca 26 B, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 196000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198065,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198065,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KLIM" Anna Klim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660810477
7.3.4) Miejscowość: Konowały 44, Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198065,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.