eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzeprowadzenie doradztwa branżowego według potrzeb Uczestników projektu "ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" (7 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie doradztwa branżowego według potrzeb Uczestników projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” (7 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 8676239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792602

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie doradztwa branżowego według potrzeb Uczestników projektu „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” (7 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a823e8d4-2097-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226100,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13372,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 1
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie procesem organizacji”- 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 6 h, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 2496,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 2
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie procesem organizacji”- 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 6 h, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 2496,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 3
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie zespołem w handlu”- 2 osoby, minimalny zakres godzinowy: 6 h, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 1464,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 4
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie zespołem w biurze rachunkowym” – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 5 h, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 1383,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 5
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie zespołem i procesem pracy w branży gastronomicznej”” – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 6 h, miejsce realizacji: na terenie m. Rzeszowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 1564,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO.

Część 6
Doradztwo branżowe pn. „Zarządzanie zespołem i procesem pracy w branży gastronomicznej”” – 1 osoba, minimalny zakres godzinowy: 8 h, miejsce realizacji: na terenie m. Tarnobrzega.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 2317,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, minimalny zakres godzinowy, charakter oraz wymagania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo branżowe.
Zamawiający dopuszcza realizację doradztwa w formie grupowej. Zamawiający nie dopuszcza, by doradztwo odbywało się online (zdalnie).
Tematyka doradztwa branżowego obejmuje aspekty związane z przedmiotem prowadzonej PS działalności gospodarczej lub statutowej odpłatnej. Doradztwo branżowe ma na celu nabycie, podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu, który obejmuje doradztwo branżowe i zostało określone w 7 częściach. W doradztwie będzie łącznie:
- uczestniczyło max. 11 Uczestników projektu,
- realizowane będzie łącznie 45 godziny doradcze dla wszystkich siedmiu części/modułów doradczych. Wskazana w pkt. 1 Załącznika nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, liczba godzin doradztwa, stanowi wartość wymaganą do zrealizowania przez Wykonawcę.
- Miejsce doradztwa: określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia – TABELA: WYKAZ DORADZTWA BRANŻOWEGO

Część 7
Doradztwo branżowe pn. „Doradztwo branżowe w zakresie animacji i gier terenowych dla dzieci”.– 4 osoby, minimalny zakres godzinowy: 8 h, miejsce realizacji: na terenie m. Tarnobrzega.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2018,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2018,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2018,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2018,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2018,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2018,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2018,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2018,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1363,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1363,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1363,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1363,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1364,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1364,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1364,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1364,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Motive Ryszard Gaca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831747414

7.3.4) Miejscowość: Gdów 1365

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla części od I do VII:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.