Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222518/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Nowe drzewa, ławki i chodniki na Pradze Południe” w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Nowe drzewa, ławki i chodniki na Pradze Południe” w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-742ebab4-f30c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Nowe drzewa, ławki i chodniki na Pradze Południe"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/26/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Nowe drzewa, ławki i chodniki na Pradze Południe” w Warszawie
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zadanie realizowane jest w ramach budżetu obywatelskiego.
Celem inwestycji jest remont wyeksploatowanych nawierzchni alejek parkowych, wymiana elementów małej architektury tj. ławek parkowych oraz koszy na śmieci.
2. TEREN INWESTYCJI
Inwestycja zlokalizowana jest na dz. ew. nr 46/2, 51 z obrębu 3-05-31 w Warszawie w Dzielnicy Praga-Południe w parku Kamionkowskie Błonia Elekcyjne. Teren otwarty, ogólnodostępny.
Inwestycja prowadzona będzie na obszarze wpisanym do rejestru zabytków (pod nr A-1545 decyzją
z 21.06.1993 r.) w związku z tym, podczas wykonywania prac m.in. szczególnie należy chronić zieleń parkową.
Brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem budowlanym na teren inwestycji.
3. ZAKRES ZADANIA
Zestawienie powierzchni:
a) Powierzchnia alejek remontowanych 1 119,8 m2
b) Powierzchnia z płyt eko 9,4 m2
Nowe chodniki będą trzech szerokości – 150, 200 i 250 cm. Pod każdą ławką zostaną wykonane utwardzenia z identycznych płyt. Wymiary utwardzenia 200 x 100 cm oraz 350 x 200 cm
(z pozostawieniem przy ławce miejsca na wózek dziecięcy i dla osób niepełnosprawnych tak aby nie stał w przejściu).
Nawierzchnie z płyt chodnikowych ograniczone będą obrzeżami betonowymi. W miejscach gdzie korzenie istniejących drzew znajdują się blisko nawierzchni przewidziano montaż obrzeży podwieszonych. Zamontowane zostaną nowe ławki i kosze na śmieci.
Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
• Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
• Prace rozbiórkowe wraz z wywiezieniem z ternu budowy, utylizacją lub przekazaniem do recyklingu materiału z rozbiórki. Demontaż elementów małej architektury tj.: ławek parkowych
i koszy na śmieci, nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych, kostki brukowej i płyt eko, usunięcie podbudowy.
• Budowa alejki parkowej z płyt betonowych, chodnikowych wym. 50x50x7 cm, z obrzeżami betonowymi 6x20 cm wraz z podbudową.
• Wykonanie nawierzchni z płyt eko wym. 60x40x8 cm.
• Zakup, dostawa i montaż ławek z oparciem typu „warszawskiego” w ilości 27 szt.
• Zakup, dostawa i montaż koszy naśmieci o konstrukcji betonowo stalowej w ilości 8 szt.
• Rekultywacja trawnika.
• Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
4. DODATKOWE INFORMACJE
a) Zmawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej ternu inwestycji oraz zweryfikowania załączonej dokumentacji projektowej (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1).
b) Sposób ułożenia chodnika zgodnie ze standardem „warszawskim” – fot. 1. Ławka typ „warszawski”, kolor ławki analogiczny z istniejącymi – fot. 1 (patrz. „Opis przedmiotu zamówienia”).
c) Wykonanie banera o wymiarach 1x1,5 m informującego o inwestycji w ilości 2 szt.
d) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu kart technicznych, potwierdzających wymagane w zamówieniu parametry elementów małej architektury przed ich wbudowaniem.
e) Prowadzenia prac z zachowaniem w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania parku. Utrzymywanie w czasie realizacji robót terenu budowy w stanie uporządkowanym tj. bez zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Uzgodnienie z użytkownikiem miejsca gromadzenia odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat.
f) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym (załącznik do umowy).
W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym zostaną one wyliczone na podstawie KRN
i średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud.
g) Zamawiający uzyskał decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Decyzja WZWP.5142.97.2023 z dnia 05.04.2023r. pozwalającą na prowadzenie przedmiotowych prac budowlanych (decyzja jest załącznikiem do umowy). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań zawartych w/w decyzji.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z wykonaniem chodników, robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549670,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756332,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549670,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1180601232
7.3.3) Ulica: Płochocińska 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HOSTA" IWONA ŁAPIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549670,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.