eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NałęczówRozbudowa drogi gminnej w m. Sadurki od km 0+002,80 do km 0+800



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w m. Sadurki od km 0+002,80 do km 0+800

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naleczow.ezamawiajacy.pl/pn/naleczow/demand/118076/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej w m. Sadurki od km 0+002,80 do km 0+800

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47940f10-14dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053355/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa drogi gminnej w m. Sadurki od km 0+002,80 do km 0+800

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa drogi gminnej w m. Sadurki od km 0+002,80 do km 0+800”. Zakres robót obejmuje wykonanie na części istniejącej nawierzchni z kruszywa o zmiennej grubości i szerokości wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej.
2. Zamówienie jest realizowane z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres robót obejmuje:
1) Wykonanie robót pomiarowych i przygotowawczych
a) Roboty pomiarowe na dł. 800m – geodezyjne
b) Wycinka i karczowanie krzaków na powierzchni 0,625ha.
c) Zabezpieczenie kabli telefonicznych i gazociągu rurami osłonowymi dwudzielnymi
2) Wykonanie robót ziemnych - wykopów –1110,75 m3, nasypów 130,23m2;
3) Wykonanie przepustu o dł. 12 m z rur PEHD
4) Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S wg PN-EN dla KR -2 gr.5cm na powierzchni 3002,653m2 ;
5) Wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W wg PN- EN dla KR 1-2 gr 5 cm na powierzchni 3082,373 m2
6) Wykonanie w-wy górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm o grubości 10cm na powierzchni 3162,09m2;
7) Wykonanie w-wy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 5,00 MPa gr. 15cm na powierzchni-3321,50m2;
8) Wykonanie w-wy odsączającej z piasku średnioziarnistego gr 15cm na powierzchni -3480,97m2;
9) Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego – zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu drogowego
10) Wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 20cm na powierzchni 238,75m2
11) Wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 20 cm na powierzchni 1087,50m2
12) Roboty porządkowe
13) Plantowanie zieleńca na powierzchni 608,01m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1239328,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1239328,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1239328,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 015 12 31

7.3.3) Ulica: ul. Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1239328,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.