eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRoboty budowlane - na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 oraz na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 2 części zamówienia, dla ZZM Kraków.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane - na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 oraz na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 2 części zamówienia, dla ZZM Kraków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122010240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane - na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 oraz na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 2 części zamówienia, dla ZZM Kraków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bcc7a8f-fc3e-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane w zakresie modernizacji ogródków jordanowskich na os. Szkolne 10 i 35 oraz os. Teatralne 35

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.40.22.DO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 677829,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 oraz na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.40.22.DO.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na dwie części, tj.:
1.2.1 Część 1 - Modernizacja ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 działka nr 49 obręb 45 NH, jednostka ewidencyjna Nowa Huta,
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z:
1.4.1 Część 1 Roboty budowlane związane z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10. Zamówienie obejmuje między innymi demontaż elementów małej architektury, przygotowanie terenu do prac budowlanych, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, urządzeń do kalisteniki, tablic z regulaminem, urządzeń komunalnych, wykonanie nawierzchni bezpiecznych, nawierzchni z płyt chodnikowych zgodnie z projektem oraz rekultywację terenu po zakończeniu robót budowlanych. W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.4.1.1 demontaż istniejących urządzeń na placu zabaw, ławek, koszy na śmieci,
1.4.1.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury następujących urządzeń: linarium – 1 szt., huśtawka wagowa – 2 szt., huśtawka wahadłowa trzyosobowa – 1 szt., trampolina ziemna – 2 szt., piaskownica – 1 szt., urządzenie jednoosobowe „motorek” – 1 szt., urządzenie jednoosobowe „pszczoła” – 1 szt., huśtawka z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne – 1 szt., karuzela z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne – 1 szt., pionizator – zestaw urządzeń do rehabilitacji – 1 szt., urządzenie do kalisteniki 1 – 1 szt. urządzenie do kalisteniki 2 – 1 szt., urządzenie do kalisteniki 3 – 1 szt.,
1.4.1.3 zakup, dostawę i montaż obiektów komunalnych: ławek z oparciem 7 szt. oraz koszy na śmieci 5 szt.,
1.4.1.4 zakup, dostawę i montaż tablic informacyjnych z regulaminem – 2 szt.,
1.4.1.5 demontaż istniejącej nawierzchni utwardzonej,
1.4.1.6 splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni,
1.4.1.7 wykonanie nawierzchni dojść z płyty chodnikowych o wymiarach 30x30cm, układanych na mijankę ( 252,73m2),
1.4.1.8 wykonanie nawierzchni EPDM pod urządzenia dla niepełnosprawnych (112,66 m2),
1.4.1.9 wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod projektowane urządzenia (83,85 m2),
1.4.1.10 wykonanie nawierzchni żwirowej pod projektowane urządzenia do kalisteniki (75,34 m2),
1.4.1.11 montaż furtek ogrodzeniowych,
1.4.1.12 humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenu przyległego w niezbędnym zakresie,
1.4.1.13 uporządkowanie terenu do stanu pierwotnego.
1.4.3 Po zakończonych pracach teren należy uporządkować i opracować kompleksową dokumentację powykonawczą.
1.5 Przyjęty zakres prac należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej w skrócie STWiORB), stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacje projektowe wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary robót, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.7 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja postępowania.
1.8 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać
w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich oraz właścicieli sieci uzbrojenia terenu.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
1.10 Teren objęty opracowaniem jest wpisany do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny dzielnicy Nowa Huta, nr rej. A-1132 z dnia 30.12.2004r. Wszelkie zmiany powinny być zaakceptowane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z wydanym Pozwoleniem nr 262/22 z dn. 01.04.2022r. oraz zgodnie z wydanym Pozwoleniem nr 263/22 z dn. 01.04.2022r.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 330604,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 10 oraz na terenie ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.40.22.DO.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Zakres zamówienia został podzielony na dwie części, tj.:
1.2.2 Część 2 - Modernizacja ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35 działka nr 125 obręb 45 NH, jednostka ewidencyjna Nowa Huta.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z:
1.4.2 Część 2 Roboty budowlane związane z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Szkolnym 35. Zamówienie obejmuje między innymi demontaż elementów małej architektury, przygotowanie terenu do prac budowlanych, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, urządzeń siłowych, tablic z regulaminem, urządzeń komunalnych, wykonanie nawierzchni bezpiecznych, nawierzchni z płyt chodnikowych zgodnie z projektem oraz rekultywację terenu po zakończeniu robót budowlanych. W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.4.2.1 demontaż istniejących urządzeń na placu zabaw, ławek, koszy na śmieci,
1.4.2.2 zakup, dostawę i montaż obiektów małej architektury następujących urządzeń: pionizator – zestaw urządzeń przeznaczony do rehabilitacji – 1 szt., huśtawka „gniazdo” – 1 szt., karuzela z możliwością korzystania przez osoby niepełnosprawne – 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne „statek” – 1szt., urządzenie siłowe „biegacz mono” – 1 szt., urządzenie siłowe „orbitrek” – 1szt., urządzenie siłowe „wyciskanie” – 1 szt., urządzenie siłowe „rowerek” – 1szt., piaskownica – 1 szt., huśtawka wahadłowa dwuosobowa – 1 szt., huśtawka wagowa – 2 szt., urządzenie zabawowe pojedyncze – 2 szt., zjeżdżalnia z domkiem – 1 szt.,
1.4.2.3 zakup, dostawę i montaż obiektów komunalnych: ławek z oparciem 6 szt. oraz koszy na śmieci 2 szt.,
1.4.2.4 zakup, dostawę i montaż tablic informacyjnych z regulaminem – 2 szt.,
1.4.2.5 demontaż istniejącej nawierzchni utwardzonej,
1.4.2.6 splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni,
1.4.2.7 wykonanie nawierzchni dojść z płyty chodnikowych o wymiarach 30x30cm, układanych na mijankę (163,54 m2),
1.4.2.8 wykonanie nawierzchni EPDM pod urządzenia dla niepełnosprawnych (77,72 m2),
1.4.2.9 wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod projektowane urządzenia (162,70 m2),
1.4.2.10 wykonanie nawierzchni żwirowej pod projektowane urządzenia siłowni (61,85 m2),
1.4.2.11 montaż furtek ogrodzeniowych,
1.4.2.12 humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenu przyległego w niezbędnym zakresie,
1.4.2.13 uporządkowanie terenu do stanu pierwotnego.
1.4.3 Po zakończonych pracach teren należy uporządkować i opracować kompleksową dokumentację powykonawczą.
1.5 Przyjęty zakres prac należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej w skrócie STWiORB), stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
1.6 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacje projektowe wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary robót, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.7 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja postępowania.
1.8 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać
w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową
oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich oraz właścicieli sieci uzbrojenia terenu.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) SWZ
i Załączniku nr 9 do SWZ.
1.10 Teren objęty opracowaniem jest wpisany do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny dzielnicy Nowa Huta, nr rej. A-1132 z dnia 30.12.2004r. Wszelkie zmiany powinny być zaakceptowane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z wydanym Pozwoleniem nr 262/22 z dn. 01.04.2022r. oraz zgodnie z wydanym Pozwoleniem nr 263/22 z dn. 01.04.2022r.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

4.5.5.) Wartość części: 347225,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402352,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491656,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402352,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa STAR–KOP Krzysztof Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402352,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558551,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554677,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa STAR–KOP Krzysztof Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441489354

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554677,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.