Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00393122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00567207/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynkach dydaktyczno – warsztatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynkach dydaktyczno – warsztatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7d5191-4686-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137854/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynkach dydaktyczno – warsztatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://agroradom.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://agroradom.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM
https://oneplace.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w
Radomiu im. Władysława Stanisława Reymonta z siedzibą przy ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom,
tel. (48) 331 09 01, adres e-mail: agroradom@wp.pl;
2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zespół Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego w Radomiu im. Władysława Stanisława Reymonta z siedzibą przy ul.Uniwersytecka 6, tel. 737 107 070; e
mail: iod@rodo-radom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z
instrukcją kancelaryjną;
6. posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do
danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*
- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **;
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych);
8. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.48.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia publicznego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynkach dydaktyczno – warsztatowych” w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
1.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ NAZWA/Y I KOD/Y WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwi w budynkach dydaktyczno – warsztatowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6.
ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BUDOWLANYCH
I Roboty rozbiórkowe:
1. Demontaż ościeżnic okiennych
2. Demontaż parapetów zewnętrznych z blachy
3. Demontaż zabudów z blachy z ociepleniem
4. Demontaż bram garażowych
5. Powiększenie otworów okiennych
6. Rozkucie otworu dla drzwi DZ1
7. Uprzątnięcie gruzu z terenu budowy z wywozem i opłatą za utylizację
II Roboty murarskie
1. Wymurowanie filarów przy bramach garażowych
2. Wykonanie docieplenia nadproża z przyklejeniem siatki i pomalowaniem
3. Wykonanie parapetów z płytek
III Roboty tynkarskie
1. Wykonanie tynków na ściankach, zamurowaniach i ościeżach drzwiowych
2. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach
IV Montaż ślusarki i stolarki
1. Montaż ślusarki okiennej z aluminium w kolorze RAL uzgodnionym z zamawiającym
2. Montaż drzwi aluminiowych ciepłych zewnętrznych z naświetlem w kolorze RAL uzgodnionym z zamawiającym
3. Montaż bram garażowych segmentowych ocieplanych w kolorze RAL uzgodnionym z zamawiającym
4. Obróbka obsadzenia z malowaniem farbami w kolorach uzgodnionych z zamawiającym
V Roboty posadzkowe
1. Uzupełnienie posadzek w miejscach rozbiórek i demontaży
VI Roboty malarskie
1. Malowanie tynków wewnętrznych farbami zmywalnymi
2. Malowanie tynków zewnętrznych farbami elewacyjnymi
3. Malowanie rur instalacyjnych i grzejników farbami olejnymi w ciemnych kolorach
VII Instalacja elektryczna
1. Doprowadzenie zasilenia z RW do bram z napędem mechanicznym elektrycznym
2. Montaż zabezpieczenia w rozdzielni
3. Montaż niezbędnych włączników i gniazd instalacyjnych
4. Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej z przekazaniem protokołu
III WYKAZ ŚLUSARKI Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE BUDYNKI:
1. Budynek nr 3
a. Okna O1, O2,
b. Bramy garażowe BS-1, BS-2, BS-3
2. Budynek hali maszyn M1-M3
a. Okna O3, O4, O5, O6
b. Drzwi zewnętrzne DZ1
c. Bramy garażowe BS-4
3. Budynek M4
a. Okna O7
b. Drzwi zewnętrzne DZ2
c. Brama garażowa BS-5
4. Budynek G1-G6
a. Okna O8
b. Bramy garażowe BS-6
IV UWAGI KOŃCOWE
Po zakończeniu robót instalacyjnych należy dokonać pomiarów instalacji wymaganych przepisami.
Wszelkie roboty budowlane wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną współczesną wiedzą techniczną i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Do budowy stosować wyłącznie materiały atestowane lub posiadające aprobatę techniczną.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2020r Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333z późn. zmianami) przedmiotowe roboty budowlane nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = Pc + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiającego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:
Lp. Okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia Ilość punktów
1. 60 m-cy 0
2. 66 m-cy 10
2. 72 m-cy 20
3. 78 m-cy 30
4. 84 m-cy 40
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca określi czas trwania gwarancji w jednym z powyższych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rękojmi w innym terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiającego, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 60 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej
1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku użyteczności publicznej o wartości min 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych 00/100).
Uwaga:
1. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty,
stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;
2. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy)
** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowniczego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 12 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
załącznik nr 3
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo jeżeli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:13 000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy złotych 00/100)
10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu.
Adres pocztowy: ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom, województwo: mazowieckie
Narodowy Bank Polski
Nr 68 1010 1010 0118 1713 9120 0000
z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty.
10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem. Załącznik nr 7 załączany wraz z ofertą.
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treścioferty Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień
Publicznych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.), szczegółowo opisane w paragrafie 18 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-13 16:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://agroradom.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-13 16:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-12
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń komunikacji ogólnej w budynkach Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Adaptacja pokoju gościnnego na pomieszczenia socjalne i Punktu Alarmowo Dozorowego w budynku Administracyjnym Nadleśnictwa Choszczno.
- Przebudowa i nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 w Bochni
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach Zakładu Karnego w Barczewie
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.