Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270851/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Zambrów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zambrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862714616
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Zambrów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f012760-f25c-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039285/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 „Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Zambrów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rrg.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8422000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5393165,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zadania:• Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 477/10,437/16 i 438/22 ul. Działkowa w m. Wola Zambrowska.
• Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 161/1 w m. Stare Wądołki.
• Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. 380 w m. Wola Zambrowska, Gmina Zambrów.
• Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. 209 w m. Wola Zambrzycka, Gmina Zambrów.
Wykonawca składa ofertę na część I składająca się z przebudowy 4 dróg.
2) Przebudowa dróg gminnych polegała będzie na wykonaniu:
- warstwy odsączającej z piasku lub pospółki,
- podbudowy z kruszywa łamanego,
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ,
- poboczy z kruszywa łamanego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy i ilościowy) zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w rozdziale IV i XIX niniejszej specyfikacji. Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji.
4) Przedmiar robót dołączony do SWZ stanowi wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarze nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację techniczną z uwzględnieniem zapisów SWZ.
5) Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby niniejsze zamówienie – jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych, spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną.
7) Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ustawy Pzp, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia lub w innych dokumentach zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych nie gorszych od wskazanych w w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji.
8) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9) Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
10) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 Roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
• Zadanie winno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z:
Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB),
Oferty Wykonawcy,
Warunków pozwolenia na budowę,
Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej,
Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 1034096,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zadania:„Budowa sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych z przepompowniami oraz sieci wodociągowej rozdzielczej dla części obszaru geodezyjnego Cieciorki, Klimasze, Nagórki-Jabłoń gm. Zambrów”.
Część IIA: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej dla części obszaru Nagórki-Jabłoń, Cieciorki.
Część IIB: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych z przepompowniami.
2) W ramach prac zakłada się:
Część IIA – budowa sieci wodociągowej rozdzielczej o łącznej długości 3800 mb,
- budowa hydrantów i zasuw odcinających,
- odbudowa nawierzchni.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej będzie zlokalizowana w m. Nagórki-Jabłoń, Cieciorki, Klimasze. Projektowana sieć i odejścia boczne zlokalizowane będą na działkach będących własnością Gminy Zambrów dz. nr 447/10, 892, 893, 894, 896, 897, 898, 900, 445/2, Starostwa Powiatowego w Zambrowie dz. 421 oraz stanowiące własność prywatną dz. 437/8.
UWAGA: Odcinek sieci wodociągowej Wi-W3; W2-Hp23; W3-W49 Dn 160, 110 L=297,9m zrealizowano w 2023r. W dokumentacji technicznej do niniejszego SWZ załączono przedmiar wykonanego odcinka sieci wodociągowej.
Część IIB – budowę odcinków sieci kanalizacji sanitarnych wraz z odejściami bocznymi tej sieci do granic nieruchomości gruntowych, budową przepompowni ścieków (tłoczni 2szt.) i odprowadzeniem do istniejących sieci. Łączna długość sieci 4391 mb (grawitacyjnych i ciśnieniowych).
3) Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWIOR:
• Dokumentacja projektowa (załącznik nr 11):
• Przedmiar robót (załącznik nr 12):
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13);
• UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym.
• Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.
• Zadanie winno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z:
Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB),
Oferty Wykonawcy,
Warunków pozwolenia na budowę,
Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej,
Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy.
4) Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
5) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia kompleksowo, w całości („pod klucz”), koordynując wszelkie działania związane z jego wykonaniem.
6) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 36 m-cy oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producentów urządzeń przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis.
7) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia na wartość minimum wartości inwestycji - Polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dowodem opłaty należało będzie dostarczyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 5012988,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620605,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1970256,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1620605,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „Trakt” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221296043
7.3.3) Ulica: 1 Maja
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620605,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5012988,0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10472716,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5012988,0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Żelechowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Antoni Żelechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180000441
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5012988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.