eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRoboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją związane z realizacją zadania pn.: "Rozbujane Planty Bieńczyckie - Strefa relaksu i wypoczynku", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją związane z realizacją zadania pn.: „Rozbujane Planty Bieńczyckie – Strefa relaksu i wypoczynku”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją związane z realizacją zadania pn.: „Rozbujane Planty Bieńczyckie – Strefa relaksu i wypoczynku”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab217f9-f1a0-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.41 Roboty budowlane i nasadzenia wraz z pielęgnacją związane z realizacją zadania Rozbujane Planty Bieńczyckie – Strefa relaksu i wypoczynku w rejonie Plant Bieńczyckich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.15.24.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177061,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją związanych z realizacją zadania pn.: „Rozbujane Planty Bieńczyckie – Strefa relaksu i wypoczynku”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.15.24.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania nr ZZM/O1.322/23 pn.: „Rozbujane Planty Bieńczyckie – Strefa relaksu i wypoczynku” – budżet obywatelski dzielnic, edycja IX, obejmująca montaż ławko-huśtawek w wyznaczonych miejscach i nasadzenie roślin kwitnących na terenach zielonych ogólnodostępnych w Dzielnicy XVI Bieńczyce, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej: Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego pn.: „Rozbujane Planty Bieńczyckie” na działkach 179/1, 202/1, 202/5, 223/11, 223/12 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta, autorstwa: A/P ARCHITECTURAL ENGINEERING Sp. z o. o., obejmującej niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym uzyskane zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji wobec zgłoszenia z dnia 29.09.2023, znak: AU-01-7.6743.1784.2023.AGI.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.4.1 Roboty budowlane związane z montażem ławko-huśtawek i nasadzenie roślin wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji projektowej dla obszarów oznaczonych w dokumentacji projektowej znakami: „AĄBC”, „ĆDEĘ” (lokalizacja os. Wysokie; działka nr 179/1 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta), oraz „JKLŁ” , „MNOP” (lokalizacja os. Jagiellońskie; działka nr 202/1 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta).
1.4.2 Roczną pielęgnację dla wykonanych nasadzeń. Dotyczy obszarów oznaczonych znakami „AĄBC”, „ĆDEĘ”, „JKLŁ” , „MNOP”.
1.4.3 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić naklejkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego po 2 szt. na każdej z powstałych huśtawko-ławek. Łączna ilość naklejek 8 szt. Formę i treść oraz dokładną lokalizację naklejki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną naklejkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.5 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje:
1.5.1 Roboty budowlane związane z montażem ławko-huśtawek i nasadzenie roślin wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji projektowej dla obszaru oznaczonego w dokumentacji projektowej znakami: „FGHI” (lokalizacja os. Kazimierzowskie; działka nr 202/5 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta)
1.5.2 Roczną pielęgnację dla wykonanych nasadzeń. Dotyczy obszarów oznaczonych znakami „FGHI”.
1.5.3 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić naklejkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego po 2 szt. na każdej z powstałych huśtawko-ławek. Łączna ilość naklejek 2 szt. Formę i treść oraz dokładną lokalizację naklejki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną naklejkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.6 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje:
1.6.1 Roboty budowlane związane z montażem ławko-huśtawek i nasadzenie roślin wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji projektowej dla obszaru oznaczonego w dokumentacji projektowej znakami: „UWYZ” (lokalizacja os. Przy Arce; działka nr 223/11 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta)
1.6.2 Roczną pielęgnację dla wykonanych nasadzeń. Dotyczy obszarów oznaczonych znakami „UWYZ”.
1.6.3 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić naklejkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego po 2 szt. na każdej z powstałych huśtawko-ławek. Łączna ilość naklejek 2 szt. Formę i treść oraz dokładną lokalizację naklejki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną naklejkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.7 W zakresie prawa opcji 3 zamówienie obejmuje:
1.7.1 Roboty budowlane związane z montażem ławko-huśtawek i nasadzenie roślin wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z zakresem opisanym w dokumentacji projektowej dla obszaru oznaczonego w dokumentacji projektowej znakami: „RSŚT” (lokalizacja os. Przy Arce; działka nr 223/12 obr. 8 jedn. ew. Nowa Huta)
1.7.2 Roczną pielęgnację dla wykonanych nasadzeń. Dotyczy obszarów oznaczonych znakami „RSŚT”.
1.7.3 Po zakończeniu robót budowlanych należy umieścić naklejkę informującą o realizacji zadania budżetu obywatelskiego po 2 szt. na każdej z powstałych huśtawko-ławek. Łączna ilość naklejek 2 szt. Formę i treść oraz dokładną lokalizację naklejki należy uzgodnić z Zamawiającym. Zatwierdzoną naklejkę należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się z Załączniku do SWZ. Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.
1.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 27.08.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 27.08.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.9 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.10 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.11 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.12 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389645,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576191,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389645,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Landsca Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783194270

7.3.3) Ulica: ul. Mrozowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389645,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.