eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabłudówBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3040073b-009e-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3040073b-009e-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 504977,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów polegającym na wynajmie sprzętu drogowo-budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych.
1) Zakres wykonywanych prac przy użyciu sprzętu:
a) Roboty wykonywane przy użyciu koparko-ładowarki wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
b) Roboty wykonywane przy użyciu samochodu samowyładowczego wraz z kierowcą o odpowiednich uprawnieniach, o ładowności min. 12 ton przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
c) Roboty wykonywane przy użyciu równiarki drogowej wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, itp. oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
d) Roboty wykonywane przy użyciu walca drogowego wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy zagęszczaniu nawierzchni oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
e) Roboty ręczne takie jak: ułożenie rur do przepustów, obłożenie darniną wlotów i wylotów przepustów, uzupełnienie skarb i rowów odwadniających oraz poboczy, czyszczenie przepustów i rowów przydrożnych, oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego w ramach bieżącego utrzymania dróg itp.
1) Roboty wykonywane przy użyciu ciągnika wraz z kierowcą min. 120 KM z doczepianą zamiatarką i beczkowozem do wypompowywania nadmiaru wody, a także czyszczenie przepustów, studzienek kanalizacyjnych oraz inne prace w ramach bieżącego utrzymania dróg zlecone przez Zamawiającego.
W/w prace będą wykonywane w sektorach.
• W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia.
• W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa.
• W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa.
• W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy:
1) koparko – ładowarki wraz z obsługą operatorską,
2) samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności min. 12 ton wraz z obsługą operatorską,
3) równiarki drogowej wraz z obsługą operatorską,
4) walca drogowego wraz z obsługą operatorską,
5) ciągnika o min. mocy 120 KM z możliwością doczepienia zamiatarki i beczkowozu do wypompowywania nadmiaru wody,
6) trzech pracowników do wykonywania prac fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776560,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660446899

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Zabłudów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-060

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

osoba do obsługi równiarki drogowej oraz osoba do obsługi walca drogowego
Podwykonawca: SOLIDMAT Mateusz Regucki, ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów, NIP: 9661585858


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.