Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00303377/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00308960/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00315945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3040073b-009e-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3040073b-009e-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 504977,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów polegającym na wynajmie sprzętu drogowo-budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych.
1) Zakres wykonywanych prac przy użyciu sprzętu:
a) Roboty wykonywane przy użyciu koparko-ładowarki wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
b) Roboty wykonywane przy użyciu samochodu samowyładowczego wraz z kierowcą o odpowiednich uprawnieniach, o ładowności min. 12 ton przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
c) Roboty wykonywane przy użyciu równiarki drogowej wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, itp. oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
d) Roboty wykonywane przy użyciu walca drogowego wraz z operatorem o odpowiednich uprawnieniach, przy zagęszczaniu nawierzchni oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
e) Roboty ręczne takie jak: ułożenie rur do przepustów, obłożenie darniną wlotów i wylotów przepustów, uzupełnienie skarb i rowów odwadniających oraz poboczy, czyszczenie przepustów i rowów przydrożnych, oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego w ramach bieżącego utrzymania dróg itp.
1) Roboty wykonywane przy użyciu ciągnika wraz z kierowcą min. 120 KM z doczepianą zamiatarką i beczkowozem do wypompowywania nadmiaru wody, a także czyszczenie przepustów, studzienek kanalizacyjnych oraz inne prace w ramach bieżącego utrzymania dróg zlecone przez Zamawiającego.
W/w prace będą wykonywane w sektorach.
• W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia.
• W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa.
• W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa.
• W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy:
1) koparko – ładowarki wraz z obsługą operatorską,
2) samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności min. 12 ton wraz z obsługą operatorską,
3) równiarki drogowej wraz z obsługą operatorską,
4) walca drogowego wraz z obsługą operatorską,
5) ciągnika o min. mocy 120 KM z możliwością doczepienia zamiatarki i beczkowozu do wypompowywania nadmiaru wody,
6) trzech pracowników do wykonywania prac fizycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776560,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kamieniarski Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660446899
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
osoba do obsługi równiarki drogowej oraz osoba do obsługi walca drogowego
Podwykonawca: SOLIDMAT Mateusz Regucki, ul. Św. Rocha 34, 16-060 Zabłudów, NIP: 9661585858
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.