Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00283950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej (etap I) w Strzegomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej (etap I) w Strzegomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2155e0b-171d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej (etap I) w Strzegomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.23.2023.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4395771,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3439780,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polega na wykonaniu pierwszego etapu przebudowy ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej w Strzegomiu wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej takiej jak oświetlenie drogowe, kanalizacja deszczowa oraz budowa kanału technologicznego. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje tylko część projektu objętego zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych znak: WB.6743.608.2021.2.WS przyjętego w dniu 29 października 2021 r. Zakres został zaznaczony na rysunku PZT stanowiącym załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią dwa zadania:
ZADANIE 1 – Przebudowa ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej (etap I) w Strzegomiu.
Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
ZADANIE 2 – Przebudowa oświetlenia ulicznego na ul. gen. Andersa oraz Brzozowej w Strzegomiu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. gen. Władysława Andersa oraz ul. Brzozowej (etap I) w Strzegomiu.
2. Zakres robót dla Zadania I obejmuje między innymi:
- roboty przygotowawcze,
- opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas robót,
- wycinkę drzew i krzewów (wraz z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu) objętych decyzją Starosty Świdnickiego oraz drzew i krzewów nie wymagających zezwolenia a ujętych w dokumentacji projektowej,
- usunięcie humusu,
- roboty rozbiórkowe w tym:
- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
- rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą,
- rozebranie słupków od znaków
- roboty ziemne,
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników,
-mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- roboty nawierzchniowe (jezdnie, chodniki, zjazdy)
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- wyposażenie w elementy drogowe,
- wykonanie ławy pod krawężniki z oporem,
- ułożenie obrzeży i krawężników na ławie betonowej,
- wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego,
- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu,
- montaż i ustawienie oznakowania pionowego,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie wykopów oraz przekopów,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- montaż studni rewizyjnych, studzienek ściekowych, kanałów z rur PVC
- regulację wysokościowa i wymiana wszystkich urządzeń wod-kan (kompletów włazów kanalizacyjnych oraz skrzynek i obudów do zasuw i hydrantów) na koszt Wykonawcy z poinformowaniem Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. (L.dz.2414/2021 z dn. 30.07.2021r.),
- wykonanie sieci oświetlenia drogowego (m.in. budowa linii kablowej, stawianie słupów na fundamencie wraz z oprawami LED o temp. barwowej m.in. 4000K, wykonanie badań i pomiarów),
- likwidację kolizji kabli nN z infrastrukturą drogową,
- demontaż 4 lamp hybrydowych oraz przewiezienie i montaż oświetlenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na odległość do 8km,
- dostawa i montaż 4 koszy na śmieci oraz 2 pojemników na psie odchody,
- realizacja uzgodnienia dot. sieci gazowej,
- zabezpieczenie sieci teletechnicznych,
- budowa kanału technologicznego,
- regulację urządzeń uzbrojenia podziemnego z częściową wymianą w tym: regulacja pionowa studzienek włazów kanałowych, studzienek dla zaworów wodociągowych
i gazowych, kratek ściekowych, demontaż studni ściekowych i rewizyjnych, osadzenie skrzynek ulicznych w studzienkach i komorach, wymiana pokryw studni teletechnicznych, wymiana ramy studni,
- wykonanie robót uzupełniających w tym wywóz ziemi i gruzu samochodami, mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, humusowanie skarp, obsianie trawą skarp ziemi urodzajnej, sadzenie drzew i krzewów liściastych.
2. Przedmiotem Zadania 2 jest przebudowa odcinka istniejącej sieci oświetlenia ulicznego będącego w zarządzie Tauron Nowe Technologie S.A. przy ulicach gen. Władysława Andersa oraz ulicy Brzozowej w Strzegomiu. Odcinek ulega przebudowie na podstawie porozumienia pomiędzy Tauron Nowe Technologie S.A. a Gminą Strzegom. Przebudowa linii TAURON Nowe Technologie S.A. została uwidoczniona w PZT i opisana w legendzie.
Z uwagi na stan techniczny urządzeń TAURON Nowe Technologie (wchodzących w skład zadania 2) zapisy w PZT mówiące o przebudowie linii/przeniesieniu jej elementów należy rozumieć jako przebudowę linii z nowych elementów! które należy uwzględnić w wycenie tego zadania – poza oprawami oświetleniowymi, które dostarczy TAURON Nowe Technologie S.A.
Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową na zasadach określonych w porozumieniu w sprawie przebudowy oświetlenia ulicznego na ul. gen. Władysława Andersa oraz Brzozowej (Etap I) w Strzegomiu wobec powyższego do zadań Wykonawcy należy m.in.
- opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zastępczego na czas robót,
- zakup materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji (za wyjątkiem opraw oświetleniowych które dostarczy TAURON) po wcześniejszym uzyskaniu akceptacji TAURON Nowe Technologie oraz Gminy Strzegom,
- używanie do realizacji przedmiotu umowy materiałów uprzednio zaakceptowanych przez TAURON i Gminę Strzegom, a także używania materiałów zakupionych bezpośrednio przez TAURON (oprawy oświetleniowe),
- obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót i musi zostać wykonana w wersji papierowej oraz elektronicznej osobno dla zadania 1 i zadania 2 (jeden egzemplarz dla Gminy Strzegom i osobno jeden dla TAURON Nowe Technologie S.A.)
- dostarczenie do siedziby TAURON Nowe Technologie S.A. Wrocław Oddział
w Wałbrzychu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej
i elektronicznej (pliki SHP dla poszczególnych warstw zawierających rodzaje urządzeń będących przedmiotem pomiaru). Drugi egzemplarz wskazanej inwentaryzacji musi znajdować się w operacie kolaudacyjnym który ma zostać przekazany Gminie Strzegom,
- powiadomienie TAURON Nowe Technologie S.A. drogą elektroniczną o odbiorach robót (odbiór przed zakryciem i odbiór końcowy) oraz innych czynnościach wymagających uzgodnień; powiadomienie winno być z minimum 3 - dniowym wyprzedzeniem,
- demontaż opraw oświetleniowych
- demontaż słupów oświetleniowych,
- kopanie rowów dla kabli,
- demontaż kabli,
- podsypki,
- układanie uziomów kablowych,
- ułożenie rur osłonowych z PCW,
- układanie kabli i rur osłonowych,
- montaż w rowach muf przelotowych,
- montaż i stawianie słupów na fundamentach,
- montaż przewodów uziemienia, opraw i przewodów,
- wykonanie badań i pomiarów,
- przewiezienie opraw z demontażu do magazynu Gminy Strzegom na terenie Strzegomia,
- przewiezienie słupów z demontażu do magazynu TAURON Nowe Technologie S.A. w Świdnicy,
- załadunek i wywóz odpadów do miejsca utylizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2993971,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3872819,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2993971,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mistów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842299357
7.3.3) Ulica: Częstochowska 12
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne i teletechniczne -14% zamówienia, Telfa Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2993971,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 375 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.