Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie nawierzchni poliuretanowej placu zabaw, na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)
1.5.8.) Numer faksu: 22 443-81-86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie nawierzchni poliuretanowej placu zabaw, na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30179fad-0e3a-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017305/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni poliuretanowej placu zabaw na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie, w ramach zadania pn.: „Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót– załącznik nr 5 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 7 do SWZ.
d) Projekt wykonawczy nawierzchni poliuretanowej (w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia-zał. Nr 5) – Załącznik nr 8 do SWZ
e) Projekt placu zabaw – kolorystyka – Załącznik nr 9
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy,
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.
Uwaga:
Przedmiar robót jest załączony jako materiał pomocniczy i stanowi element porządkujący w celu ułatwienia Wykonawcy kalkulacji ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnej wyceny ujmującej wszelkie koszty (wraz z robotami tymczasowymi i towarzyszącymi) związane z realizacją zadania, którego zakres jest opisany w dokumentacji projektowej, Opisie Przedmiotu Zamówienia i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty robót koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej, rygory technologiczne i obowiązujące przepisy prawa oraz uwzględnić wszelki opłaty , jakie Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zadania.
Uwaga:
Przedmiot zamówienia opisany w „Projekcie wykonawczym remontu nawierzchni poliuretanowej placu zabaw na terenie Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie, dz. ew. Nr 82 obręb 4-13-05” – branża budowlana, będzie realizowany tylko w części, w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dbs Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9522200004
7.3.3) Ulica: ul. Axentowicza 1/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-644
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej bez spoinowej - Safeplay Maria Malinowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Durwalumab.
- Przedłużenie gwarancji na urządzenia do przechowywania danych i serwery Fujitsu będące w posiadaniu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach obsługujących przyległy teren (DOPT 2C, DOPT 14.1), zrealizowanych w ramach budowy drogi S17 (obwodnica Kołbieli)
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Remont obwałowania rzeki Brynicy w Czeladzi w km 10+400-10+500. Etap II: Realizacja - Remont obwałowania wraz z wymianą infrastruktury energetycznej
- Dostawa produktu leczniczego Atezolizumab rozliczanego w programie lekowym B6.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z budową skateparku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- "Remont Świetlicy w Czarnowie" w zakresie remontu izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz remontu opaski fundamentowej.
- Remont świetlicy wiejskiej w Sobowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.