Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Siłownia na Oświecenia - kontynuacja”, w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic – edycja IX, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Siłownia na Oświecenia - kontynuacja”, w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic – edycja IX, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e89f252d-0dff-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Wykonanie robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach zadania BO pn.: „Siłownia na Oświecenia - kontynuacja”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.29.24.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278738,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją związaną z realizacją zadania pn.: „Siłownia na Oświecenia - kontynuacja”, w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic – edycja IX, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.29.24.BT.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do ZIS, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej w skrócie STWiORB) i przedmiary.
1.2 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności załącznik B do ZIS, dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac, STWiORB, przedmiary, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące Załącznik A do ZiS, który jest jej integralną częścią (1 plik w formacie zip).
1.3 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB oraz dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac.
1.4 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmują działki ewidencyjne nr: część dz. nr 114/40, obr. 5, jedn. ew. Nowa Huta w Krakowie, wraz z wymaganym naddatkiem terenu niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i organizacji zaplecza budowy.
1.5 W ramach zamówienia należy zrealizować następujące prace:
1.5.1 wykonanie / dostawa i montaż obiektów małej architektury / urządzeń siłowych,
1.5.2 utwardzenie terenu wraz z obrzeżami,
1.5.3 wykonanie nasadzeń zieleni,
1.5.4 roczną (12-miesięczną) pielęgnację wykonanych nasadzeń zieleni.
1.6 Prace należy realizować zgodnie z załącznikiem B do ZIS, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.7 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia.
1.7.1 Należy odpowiednio do zleconych zakresów i lokalizacji wynikających z dokumentacji projektowej zrealizować w szczególności również prace obejmujące:
1.7.1.1 w przypadku wyposażenia przestrzeni publicznych w elementy rekreacyjno-sportowe wykonanie certyfikacji pomontażowej obiektów podlegających certyfikacji oraz całego terenu/placu, na którym te obiekty zostały wbudowane, a w przypadku doposażenia przestrzeni publicznych certyfikacja dotyczy tylko elementów nowo wybudowanych. Każdy element rekreacyjno-sportowy powinien być dodatkowo wyposażony w instrukcję użytkowania (np. tabliczki znamionowe, naklejki trwale zamieszczone na urządzeniu i/lub, indywidualny regulamin korzystania z całego obiektu z wyszczególnieniem zasad korzystania z poszczególnych jego elementów w tym wieku i wagi użytkowników elementu); w przypadku modernizacji istniejących elementów należy dostarczyć protokół z kontroli pomontażowej, przy czym pod pojęciem przestrzeni publicznych wyposażonych w elementy rekreacyjno-sportowe Zamawiający rozumie obiekty podlegające obowiązkowej certyfikacji w rozumieniu norm budowlanych m.in. place zabaw, siłownie plenerowe, streetworkouty, skateparki, pumptracki, boiska wraz ze sprzętem, nawierzchnie bezpieczne itp.,
1.7.1.2 wykonanie zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego zakresem kompleksowej dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egz.
i w 2 egz. wersji elektronicznej zawierającej wszystkie wymagane dokumenty opisane w szczegółowym zakresie dokumentacji powykonawczej (DP),
1.7.1.3 przygotowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej sporządzonej przez uprawnioną osobę, a także dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z zapisami umowy, z tym że powykonawczą dokumentację geodezyjną należy zgłosić do zasobu geodezyjnego zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z potwierdzeniem pozytywnej weryfikacji danych lub stosowne oświadczenie geodety dotyczące złożenia opracowanej mapy do właściwego organu i docelowo w/w mapę. Dodatkowo w oparciu o ww. Zamawiający wymaga opracowania wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą mapy z kompleksową inwentaryzacją powykonawczą obrazującą położenie i kształt obiektów budowlanych oraz sposób zagospodarowania i ukształtowania terenu, w tym powierzchnie (w m2) wykonanych nawierzchni bezpiecznych, betonowych, żwirowych, piaskowych, korowych, zrębkowych itp. Zamawiający wymaga również zaznaczenia na mapie położenia sytuacyjnego pozostałych elementów, nie będących obligatoryjną treści mapy takich jak obiekty powierzchniowe np.: rabaty, urządzenia zabawo-rekreacyjne o podporze wielopodporowej o charakterze przestrzennym, elementy punktowe np. słupki, tablice, urządzenia zabawo-rekreacyjne o podporze jednopodporowej, elementy liniowe np. żywopłoty, urządzenia zabawowo-rekreacyjne o podporze wielopunktowej i charakterze liniowym. Oznaczenie dodatkowych elementów powinno być na mapie wykonane czytelnie z załączoną legendą. W wersji cyfrowej wymagane jest przesłanie wykazu współrzędnych pomierzonych elementów oraz plików .shp sporządzonych zgodnie z legendą zawartą w instrukcji do GreenSpaces,
1.7.1.4 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – elementów małej architektury, nawierzchni i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe), wraz z przygotowaniem materiałów w wersji umożliwiającej import do aplikacji R3 Trees/GreenSpaces. ZZM zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian wynikających z rozbudowy i modyfikacji aplikacji R3 Trees/GreenSpaces w zakresie struktury plików, o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany przez Zamawiającego, obowiązujące pliki będą możliwe do pobrania ze strony https://zzm.krakow.pl/inwentaryzacje.html, w tej formie również zostanie dostarczona obowiązująca instrukcja aplikacji R3 Trees/GreenSpaces w przypadku przejścia na nową wersję oprogramowania lub informacje o istotnych zmianach organizacyjnych,
1.7.1.5 wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej elementów wytworzonych oraz towarzyszących im urządzeń małej architektury, nawierzchni, zieleni i innych. Następnie umieszczenie pełnej dokumentacji fotograficznej w programie R3 Trees/GreenSpaces w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.7.1.6 Wykonawca jest zobowiązany do przekazania materiałów/ dokumentów, o których mowa w pkt. 1.7.1.1 – 1.7.1.5 na nośniku cyfrowym,
1.7.1.7 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
1.7.2 Przez zakończenie budowy/robót budowlanych strony rozumieją zakończenie budowy/robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego budowy/robót budowlanych wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą, w tym również inwentaryzacji w programie R3 Trees/GreenSpaces, a nie wynikających z Prawa budowlanego. Natomiast stwierdzenie wykonania przedmiotu umowy zgodnie z niniejszą umową następuje odbiorem końcowym, na podstawie protokołu odbioru końcowego robót budowlanych i nasadzeń zieleni oraz protokołu odbioru pielęgnacji.
1.7.3 Przekazanie terenu budowy/robót nastąpi na podstawie protokołu
przekazania. Przejęcie terenu przez Zamawiającego nastąpi z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego budowy/robót.
1.7.4 Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania gwarancji, tj. minimum 36 miesięcy do przeprowadzenia przy udziale Zarządcy obiektu minimum raz w roku, przeglądu zabudowanych urządzeń, chyba że zalecenia Producenta urządzenia stanowią inaczej. W takiej sytuacji nadrzędne stają się zapisy i zalecenia zawarte
w dokumentacji Producenta. Koszty przeglądów należy wliczyć w cenę składanej oferty.
1.7.5 Po zakończeniu prac budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie (zieleń, elementy infrastruktury), doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
1.7.6 Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, które będą miały miejsce w siedzibie biura Zamawiającego lub na terenie realizacji inwestycji (o ile dotyczy).
1.7.7 Wykonawca o ile zajdzie taka konieczność zobowiązany jest do sporządzenia oraz uzyskania stosownych opinii, zatwierdzeń i zgłoszeń projektu czasowej lub stałej organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa niezbędnych dla realizacji i odbioru przedmiotu umowy, w tym między innymi dotyczących zmiany organizacji ruchu, zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZDMK, zezwoleń na czasowe zajęcie pasa drogowego (procedury dostępne pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=wydzialami&wydz=ZDMK&sort=1) i/lub innych niezbędnych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262300-4 - Betonowanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112330-7 - Rekultywacja terenu
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335616,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335616,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335616,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453
7.3.3) Ulica: ul. Isep 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335616,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.