Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291253/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych:
Cz. I:Droga na Papugę 204068K dz.2696/2 i inn. w m.Zalasowa w km0+000–0+320 Cz. II:Droga na Starą Wieś 204042K dz. 423 w m.WolaLubecka w km0+000–0+300
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7894331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych:Cz. I:Droga na Papugę 204068K dz.2696/2 i inn. w m.Zalasowa w km0+000–0+320 Cz. II:Droga na Starą Wieś 204042K dz. 423 w m.WolaLubecka w km0+000–0+300
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-770754a9-1b1b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zalasowa – droga nr 204068K Droga na Papugę – nr dz. ewid. 2696/2, 2697/2, 2770/2, 2771/2, 2772/3, w km 0+000 – 0+320
1.1.4 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Lubecka – droga nr 204042K Droga na Starą Wieś – nr dz. ewid. 423 w km 0+000 – 0+300
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 925977,39 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332941,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część I: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zalasowa – droga nr 204068K Droga na Papugę – nr dz. ewid. 2696/2, 2697/2, 2770/2, 2771/2, 2772/3, w miejscowości Zalasowa w km 0+000 – 0+320Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość km;
Jezdnia
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi - grubość po zagęszczeniu 30 cm;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm;
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego - pospółki 0/63 mm - z zagęszczeniem;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.
Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Pra-wem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europej-skiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14). UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy. Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 178993,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część II: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Lubecka – droga nr 204042K Droga na Starą Wieś – nr dz. ewid. 423 w miejscowości Wola Lubecka w km 0+000 – 0+300Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 5 cm (wyrównanie);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
Jezdnia
-Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0-3 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego - pospółki 0/63 mm - z zagęszczeniem;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.
Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2019.1117 t.j. z dnia 2019.06.14). UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 153947,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239838,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239838,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239838,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948
7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239838,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204949,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204949,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204949,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948
7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204949,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.