Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Stacje naprawcze dla rowerów i warsztaty dobrego dbania o rower #bielanynarower
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stacje naprawcze dla rowerów i warsztaty dobrego dbania o rower #bielanynarower2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e33f48-29ee-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Realizacja z projektu budżetu obywatelskiego Stacje naprawcze dla rowerów i warsztaty dobrego dbania o rower #bielanynarower
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.27.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55261,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia polega na:
1. Dostawie i montażu 11 stacji naprawczych rowerów:
Specyfikacja stacji naprawczej rowerów:
Minimalne wyposażenie każdej stacji:
-wkrętak krzyżowy min 1szt.
-wkrętak płaski min 1.szt.
-wkrętak TORX T-25 min 1szt.
-klucz płaski 8x10 mm min 1szt.
-klucz płaski 13x15 mm min 1szt.
-klucz nastawny 1szt.
-zestaw kluczy imbusowych w rękojeści 2-8 mm
-łyżki do opon 2-4 szt.
-stacjonarna pompka z manometrem, umieszczona na stałe w obudowie stacji
-wężyk z adapterem pasującym do trzech popularnych typów zaworów.
Wysokość stacji 135 do 150 cm.
Stacja ma być w całości pomalowana, a naklejki, o których mowa poniżej, umieszczone co najmniej na 3 bokach.
Stacja ma być wyposażona w uchwyt umożliwiający podwieszenie roweru.
Obudowa stacji ma być wykonana ze stali ocynkowanej.
Stacja ma zawierać dobrej jakości narzędzia odporne na korozję, zawieszone wewnątrz komory narzędziowej za pomocą linek wykonanych ze stali nierdzewnej, trwale połączonych.
Stacja ma posiadać naklejki opisujące wyposażenie oraz instrukcję użytkowania oraz oznakowane zgodnie z zaleceniami zawartymi w podręczniku: Oznaczanie projektów zrealizowanych w ramach budżetu obywatelskiego” zawartego w załączniku nr 4 do SWZ. Stacje naprawcze rowerów będą usytuowane na terenie dzielnicy Bielany. Dokładna ich lokalizacja będzie wskazana wybranemu Wykonawcy.
2. Konserwacji ww. stacji naprawczych rowerów w okresie od zakończenia montażu do 15 grudnia lecz nie dłużej niż 12 tygodni.
Konserwacja i utrzymanie zamontowanych stacji naprawczych rowerów przez okres 12 tygodni lecz nie dłużej niż do 15 grudnia 2023 roku.
Konserwację każdej z 11 stacji naprawczych rowerów należy przeprowadzać 1 raz w tygodniu. W ramach konserwacji należy wymieniać ukradzione lub zniszczone wszystkie elementy wyposażenia stacji, uzupełniać naklejki, zmywać napisy lub graffiti.
Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi:
1. W zakresie dostawy i montażu 11 stacji naprawczych rowerów - 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. W zakresie konserwacji stacji naprawczych rowerów- maksymalnie 12 tygodni, lecz nie dłużej niż do 15 grudnia 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64791,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Plus Bogdan Rossa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261096510
7.3.3) Ulica: Mścisławska 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-647
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania do obsługi dokumentacji elektronicznej produktów leczniczych i produktów leczniczych weterynaryjnych oraz serwisowanie tego oprogramowania w rocznym okresie licencji
- Dostawa artykułów gospodarczo-gastronomicznych, sprzętu AGD, wyrobów gospodarstwa domowego oraz szkła stosowanego w gastronomii.
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie czterech dwudniowych szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych oraz zakładania i funkcjonowania spółdzielni energetycznych
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Świadczenie prawnych usług doradczych w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2025 roku
więcej: Części i akcesoria do rowerów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.