Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do kotłowni przy Zespole Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach na okres od września 2022 r . do kwietnia 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. DR HELENY SPOCZYŃSKIEJ W LIPINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000333380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiny 40, 26-425 Odrzywół
1.5.2.) Miejscowość: Lipiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-425
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486716019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zselipiny@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkolalipiny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/miniportal.zup.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do kotłowni przy Zespole Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach na okres od września 2022 r . do kwietnia 2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8adc9d-243c-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027123/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do kotłowni przy Zespole Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach na okres od września 2022 r. do kwietnia 2023 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.026.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu wraz załadunkiem, transportem, rozładunkiem pelletu na koszt własny do magazynu, dla potrzeb grzewczych Zespołu Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach w ilości szacunkowej około 260 ton, w okresie od września 2022 r. do kwietnia 2023 r. o parametrach:
Wartość opałowa 4,6 — 5,3 kWh/kg wzgl 16,5 — 19 MJ/kg
Gęstość usypowa min. 600 kg/m3
Zawartość wody max. 10%
Zawartość popiołu max. 0,7%
Punkt topnienia popiołu min. 1.200°C
Długość max. 40 mm
średnica 6- 8 mm
Zawartość pyłu max. 1%
zawartość 100% naturalnego drewna
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 988000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX-PAL JAKUB NIEMIRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010085403
7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA 40
7.3.4) Miejscowość: ODRZYWÓŁ
7.3.5) Kod pocztowy: 26-425
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.