Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430011/01 - Wynik z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń
wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaczeńce 31
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-614
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń
wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315c2b8e-2e06-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Cel przetwarzania danych osobowych: dane osobowe będą przetwarzane
w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyborem najkorzystniejszej oferty.
2) Informacja o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych:
a. Zamawiający, dla zamówień publicznych o wartości określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) ma obowiązek przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie i zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach postępowania Zamawiający
obowiązany jest również do weryfikacji czy Wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały
one określone przez Zamawiającego. Podstawę przetwarzania danych
osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),
b. podstawą przetwarzania danych osobowych Wykonawcy może być również realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przy czym tym uzasadnionym interesem jest ewentualne dochodzenie lub ochrona praw Zamawiającego.
3) Informacja o odbiorcach danych: Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień
publicznych. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane
do państw spoza EOG. Co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne, a Zamawiający ogranicza, jednakże dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia w
przypadkach szczególnych, zgodnie z art. 18 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza EOG w związku z udzieleniem informacji publicznej. Zamawiający ogranicza, jednakże dostęp do informacji publicznej wyłącznie w przypadkach określonych w art. 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej,
c) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
odrębnych przepisów prawa w szczególności organy i instytucje państwowe,
d) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych lub możliwość zapoznania z danymi osobowymi (podmiot przetwarzający –
procesor), np. dostawcom usług IT, zadań wspomagających i doradczych - przy
zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa tych danych.
4) Okres przetwarzania/przechowywania danych osobowych: dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora będą one przetwarzane do czasu przedawnienia praw albo obowiązków lub prawomocnego zakończenia właściwego postępowania i wykonania wydanych w jego toku orzeczeń, decyzji, postanowień właściwych sądów lub organów – w zależności od tego, co nastąpi później.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-NB-09/2024/KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności następujące elementy:
a) Opracowanie operatów wodnoprawnych zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 6 do SWZ – wymagania techniczne dot. wykonania operatów wodnoprawnych;
b) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska ostatecznych pozwoleń wodnoprawnych na podstawie opracowanych operatów wodnoprawnych;
c) Dostarczenie do siedziby Zamawiającego operatów wodnoprawnych w formie papierowej i elektronicznej w liczbie egzemplarzy określonej w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez
zamawiającego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wykazuje brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminów realizacji Przedmiotu Umowy poprzez ich odpowiednie przedłużenie o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o okres trwania okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających jego realizację, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwa realizacja Przedmiotu Umowy w terminach określonych w Umowie.2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 1 powyżej, Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy. W tym celu Wykonawca złoży Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej, zawierający uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy oraz wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające zaistnienie okoliczności stanowiących podstawę dokonania zamian w treści Umowy.
3. Przesłanki dokonania zmian Umowy, określone w ust. 1, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/ w zakładce "OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest
niepodzielne na części, ponieważ ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
11. Realizacja Przedmiotu Umowy w odniesieniu do każdego z operatów
wodnoprawnych wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, nastąpi w trzech etapach:
1) Etap I:
a) wyznaczenie aktualnego zakresu zlewni wraz z uzgodnieniem
z Zamawiającym prawidłowości jego wyznaczenia – w terminie:
- 4 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Wprowadzenia wód opadowych ze zlewni w rejonie Śródmieścia do Kanału
Raduni przy pomocy istniejącego wylotu w km 1+520 (rejon ul. Hucisko)”;
- 6 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Wprowadzenia wód opadowych ze zlewni w rejonie ul. Kwietnej, Świerkowej
i Słonecznej istniejącym wylotem w km 4+280 do Potoku Oliwskiego”;
- 8 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Wprowadzenia wód opadowych pochodzących ze zlewni w rejonie Osiedla
Nowiec przy ul. Dolne Młyny do Potoku Strzyża w km 6+800”;
- 10 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Odprowadzania wód opadowych z terenu ul. Sobieskiego do Potoku
Królewskiego wylotami WL1- WL7”;
- 12 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Wprowadzenia wód opadowych z kanału dn1200 w rejonie ulicy Keplera do
rowu M-1”;
- 14 tygodni od dnia zawarcia umowy odnośnie do operatu dotyczącego
„Odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z północnej części ul. Pawła
Adamowicza wylotem dn600 na dz.93/1 obr. 50”;
b) opracowanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego operatów
wodnoprawnych w wersji elektronicznej – w terminie 4 tygodni od dnia
uzgodnienia z Zamawiającym prawidłowości wyznaczenia aktualnego
zakresu zlewni odnośnie do każdego z operatów wodnoprawnych;
2) Etap II: złożenie kompletnych wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych oraz przekazanie Zamawiającemu kopii wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych wraz z potwierdzeniem ich złożenia – w terminie 26 tygodni od dnia podpisania umowy;
3) Etap III: uzyskanie w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego lub ostatecznego rozstrzygnięcia właściwego organu o braku konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego wraz z operatami wodnoprawnymi w wersji papierowej – w terminie 25 tygodni od dnia wykonania Etapu II.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.