eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, koncepcji oraz kosztów dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, koncepcji oraz kosztów dla inwestycji pn. „Budowa budynków mieszkalnych na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM KZN Świętokrzyski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527244820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 22/2

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 501 551 382

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@simkznswietokrzyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.simkznswietokrzyski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, koncepcji oraz kosztów dla inwestycji pn. „Budowa budynków mieszkalnych na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d71254-2e10-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2. W niniejszym postępowaniu ofertę oraz oświadczenia i dokumenty składa się - pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl
3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i oświadczenia składa się - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby bądź osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl lub na adres e-mail: biuro@simkznswietokrzyski.pl
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIMKZN.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z: programu funkcjonalno – użytkowego, projektu koncepcyjnego oraz szacunkowej kalkulacji kosztów prac projektowych i robót budowlanych na realizację przedsięwzięcia inwestycyjno-budowlanego pn. „Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o.”, planowanego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 527).
2. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjno-budowlanego pn. „Budowa budynków mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na terenie gmin będących wspólnikami SIM KZN Świętokrzyski Sp. z o.o.”, należy opracować dokumentacje projektowe dla niżej wymienionych zadań:
a) Zadanie 1. Budowa 18 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na części działki o nr ewid. 428 w obrębie Wólka Bałtowska, gmina Bałtów, powiat ostrowiecki, woj. świętokrzyskie.
b) Zadanie 2. Budowa 15 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działkach o nr ewid. 790/3 i 790/1 w miejscowości Bieliny obręb 0002 Bieliny Kapitulne, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
c) Zadanie 3. Budowa 1 budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działkach o nr ewid. 1377/13 i 1377/26 w miejscowości Leśna Stara Wieś, gmina Bodzentyn, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
d) Zadanie 4. Budowa 1 budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 41 przy ul. Kolejowej w miejscowości Bogoria, gmina Bogoria, powiat staszowski, woj. świętokrzyskie.
e) Zadanie 5. Budowa 12 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 601 obręb Ćmielów miasto, powiat ostrowiecki, woj. świętokrzyskie.
f) Zadanie 6. Budowa 10 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działkach o nr ewid. 265/3, 265/4, 265/5, 265/6, 265/7, 265/8, 265/9, położonych w miejscowości Słopiec, gmina Daleszyce, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
g) Zadanie 7. Budowa 1 budynku mieszkalnego wielorodzinnego 3-kondygnacyjnego wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 228/1 w miejscowości Cedzyna, gmina Górno, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
h) Zadanie 8. Budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych 5-kondygnacyjnych z garażami podziemnymi wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 668/4 przy ul. Sienkiewicza w miejscowości Opatów, gmina Opatów, powiat opatowski, woj. świętokrzyskie.
i) Zadanie 9. Budowa 6 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 3613/8 przy ul. Urzędniczej w miejscowości Pierzchnica, gmina Pierzchnica, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
j) Zadanie 10. Budowa 1 budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygnacyjnego wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 3159/2 obręb 0018 Raków przy ul. Łagowskiej, gmina Raków, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie.
k) Zadanie 11. Budowa 35 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną, niezbędnym układem komunikacyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 87 położonej w obrębie 0001 Zawichost, powiat sandomierski, woj. świętokrzyskie.
3. Zamówienie należy realizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i wytycznymi zawartymi w załączniku nr 8 do SWZ oraz informacjami zawartymi w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny (wyboru) ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby projektanta

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej
a) wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu programu funkcjonalno – użytkowego lub projektu architektoniczno – budowalnego dla budynku mieszkalnego o minimum 50 lokalach mieszkalnych każdy.
b) wykonawca winien wykazać, iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz doświadczenie projektowe w wykonaniu co najmniej jednej koncepcji architektoniczno – budowlanej lub projektu architektoniczono – budowlanego dla budynku mieszkalnego o min. 50 lokalach mieszkalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wymaga n/w dokumentów:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzony/a nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego/jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
d) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 1 lit. b i c lub odpisu albo informacji którym mowa w pkt. 1 lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 3 stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług spełniających wymagania określone w rozdz. V pkt. 1, lit a) SWZ wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane – sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za projektowanie wraz z informacjami na temat ich doświadczenia spełniającego wymagania określone w rozdz. V pkt. 1 lit. b) SWZ, kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. osoby, która będą pełnić funkcję projektanta, posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofert, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postepowania o udzielenie zamówienia we wskazanych poniżej przypadkach.
2. Dopuszcza się zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu:
a) w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin prac ulegnie przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac.
b) jeżeli pomimo niezwłocznego wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosowanego dokumentu.
c) gdy Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac objętych przedmiotem umowy.
d) gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec.
e) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich np. konieczności wykonania opracowań zamiennych, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,
3. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami oraz winny być zaakceptowane przez Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonywania następujących zmian sposobu wykonania umowy związanych z koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
5. Wynagrodzenie za przedmiot umowy określone w umowie może podlegać zmianom w następujących przypadkach:
a) w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat
b) w przypadku gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji niniejszej umowy np. ze względu na zmianę przepisów prawa i wytycznych, okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie podpisania umowy
c) w przypadku wprowadzenia zmian do umowy o dofinansowanie i sposobu jej realizacji, która spowoduje konieczność zaniechania realizacji części prac (niewykonanie ich w trakcie umowy) - w takich przypadkach wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;
d) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT
7. Wykonawca może proponować zmianę osób mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia na inne legitymujące się co najmniej równoważnym wykształceniem i doświadczeniem spełniającym wymogi SWZ. Zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią, pisemną pod rygorem nieważności, zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę.
9. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę albo rezygnację z podmiotu będącego podwykonawcą, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, zmiana niniejszej umowy może nastąpić na wniosek którejkolwiek ze Stron, pod warunkiem zaakceptowania przez druga Stronę i wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://simkzn-sk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do 3, które otrzymały najwyższe ostateczne ilości punktów oferty na podstawie kryteriów wyboru

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.