Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290792/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka – etap I w formule zaprojektuj-wybuduj w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30
1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka – etap I w formule zaprojektuj-wybuduj w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b6e8a29-1b19-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej działka nr 266 i 270 w miejscowości Wysoka -etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.07.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 002833F w miejscowości Wysoka – etap I na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 130 oraz drogą powiatową nr 1420F do zjazdu na cmentarz. Planowana przebudowa drogi gminnej zlokalizowana jest w istniejącym pasie drogowym. Orientacyjna lokalizacja przedsięwzięcia znajdować się będzie na działkach: 237, 108, 270, 198, 266, 212. Ilość oraz lokalizacja w trakcie opracowania dokumentacji projektowej może ulec zmianie. W zakresie inwestycji drogi gminnej wchodzi przebudowa jezdni wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką, powiatową oraz infrastrukturą podziemną, oraz niezbędny zakres odwodnienia i oświetlenia ulicznego.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, tj. projektów wykonawczych na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji itp., a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w trybie zaprojektuj i wybuduj.
1. Opracowanie Dokumentacji Projektowej winno być wykonane zgodnie
z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami
i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi w dniu wydania jej Zamawiającemu.
Wykonawca, przy opracowywaniu Dokumentacji Projektowej, zobowiązuje się:
1) zastosować optymalne rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla tego typu zadania inwestycyjnego, które ma być w oparciu o nią wykonane,
2) ponieść wszelkie opłaty za pozyskiwane w ramach realizacji Dokumentacji Projektowej - decyzje, uzgodnienia i opinie,
3) opracować Dokumentację Projektową kompletną z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, spójnej
i skoordynowanej we wszystkich specjalnościach, a w szczególności posiadającej niezbędne uzgodnienia,
4) przedstawiającej rozwiązania szczegółowe w zakresie umożliwiającym realizację zadania inwestycyjnego, które ma być wykonane na jej podstawie, bez dodatkowych opracowań i uzupełnień.
2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, zatwierdzeń i innych dokumentów koniecznych do realizacji robót budowlanych.
3. W ramach wykonywania obowiązków z niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonywania przez autora Dokumentacji Projektowej („Projektanta”) podstawowych obowiązków wynikających z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351),
a ponadto do zapewnienia wykonywania przez Projektanta w szczególności następujących czynności:
1) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem,
2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji budowlanych wykonywanych na podstawie projektu,
3) uzgadniania z zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych
w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy,
4) udziału w odbiorze inwestycji,
5) udzielania stosownych porad i wskazówek oraz bieżące wyjaśnienie wątpliwości i problemów powstałych w toku robót budowlanych,
6) w przypadku wystąpienia konieczności dokonywania zmian w opracowaniach projektowych powstałych w ramach realizacji niniejszej umowy z przyczyn zależnych od wykonawcy lub Projektanta – dokonywanie stosownych zmian.
Wykonawca zrealizuje prace projektowe, a także roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz załączonego przedmiaru. Program funkcjonalno-użytkowy oraz przedmiar są dokumentami pomocniczymi i nie zwalniają Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy z uwzględnieniem:
1) kosztów sporządzenia dokumentacji projektowej,
2) oraz planowanych do wykonania robót budowlanych.
Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania czę-ści przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz ze sporządzoną w toku prac Dokumentacją projektową, złożył Zamawiającemu kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej robót budowlanych z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia. W kosztorysie należy także w odrębnej pozycji ująć cenę dokumenta-cji projektowej. Zapis taki znajduje się w załączniku nr 7 – projektowane postanowienia umowy.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie części zadań związanych z promocją zadania inwestycyjnego (projektu). Promocja polegać będzie m.in. na informowaniu społeczności lokalnej o otrzymanym przez Zamawiającego dofinansowaniu poprzez:
a) wykonanie i ustawienie 2 sztuk tablic informacyjnych (na początku oraz na końcu realizowanego przedsięwzięcia) wraz z rozpoczęciem inwestycji (w lo-kalizacji uzgodnionej z zamawiającym o wymiarach min. 1,80 x 1,20 m. Za-mawiający przekaże Wykonawcy wzór tablicy wraz z informacjami, jakie mają się na niej znajdować. W okresie realizacji wykonawca jest zobowiązany do jej utrzymania w należytym stanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar – załącznik nr 9
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3139766,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5585609,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3139766,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANABUD Zbigniew Bogucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271453764
7.3.3) Ulica: Łagówek 48
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3139766,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.