eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie - drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie – drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie – drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-387e6add-2e13-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020827/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.paslek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.13.2024.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – polegająca na budowie parterowego budynku, w którym zaplanowano
świetlicę wiejską z niezbędnym zapleczem gospodarczym i węzłem sanitarnym oraz pomieszczenia z przeznaczeniem dla
Ochotniczej Straży Pożarnej w Aniołowie o powierzchni ok. 250 m2.
2. Na pomieszczenia OSP składa się garaż na samochód strażacki z zapleczem do przechowywania sprzętu,
pomieszczenia socjalne, takie jak szatnia z niezbędnym wyposażeniem oraz węzeł sanitarny z prysznicem. W części
świetlicy wiejskiej planowana jest budowa sali z przeznaczeniem na spotkania społeczności wiejskiej, na warsztaty
edukacyjne oraz inne działania aktywizujące społeczność lokalną oraz pobudzające aktywność obywatelską mieszkańców.
Przy sali powstanie zaplecze gospodarcze i sanitariaty z niezbędnym wyposażeniem. Budynek wyposażony we wszystkie
niezbędne instalacje tj.: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania, wentylacji,
elektryczną, teletechniczną i alarmową. Pomieszczenia świetlicy i remizy OSP będą funkcjonowały niezależnie ale też
wzajemnie się będą uzupełniały wg potrzeb. Budynek wyposażony zostanie w zbiornik bezodpływowy (brak kanalizacji w
Aniołowie) oraz pompę ciepłą na potrzeby ogrzania budynku i ciepłej wody. Do budynku zaplanowano utwardzony dojazd
oraz dojście z uwzględnieniem podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. W związku z tym prace należy prowadzić z
uwzględnieniem terminów niezbędnych do uzyskania opinii KM PSP w Elblągu i PPIS w Elblągu oraz stosownej decyzji
PINB w Elblągu.
4. Szczegółowy zakres prac określa załączona dokumentacja projektowa zatwierdzona pozwoleniem na budowę Decyzja nr
157/24 z dnia 22.05.2024r. znak:AB.6740.6.58.2024.AT, budowa zbiornika bezodpływowego na działce nr 110 obręb 002
Aniołowo , na podstawie Zgłoszenia robót z dnia 14.05.2024r.
- Szczegółowy opis wymaganych robót określa dokumentacja budowlana wymieniona w § XXIII SWZ, załączony przedmiar
stanowi materiał poglądowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60%
2) Okres wydłużenia rękojmi – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych
wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali zdolność kredytową
lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych 00/100)
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i
doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj:
a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonał min. jedno zadanie doprowadzone przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót
lub równoważnego dokumentu, świadczącego o realizacji zamówienia, polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie
obiektu budowlanego / o powierzchni min. 200 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi, z załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00345932/01 z dnia 2024-05-29
2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji
technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) tj.:
• kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji
technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) – o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, to
jest posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która
może pełnić funkcję kierownika robót wod-kan,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który może pełnić funkcję kierownika robót
elektrycznych,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami telekomunikacyjnymi, który może pełnić funkcję
kierownika robót telekomunikacyjnych.
c) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 5
pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączenie dowodów określających te roboty budowlane wykonane należycie (referencje).
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, , w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4 Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w kwocie 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ - Umowa - Projekt

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.