eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie



Og³oszenie z dnia 2022-09-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jab³onnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Modliñska 105

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@palacjablonna.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.palacjablonna.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9562ce9-40c4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00373005

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00268222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem kana³u do komunikacji elektronicznej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji
elektronicznej zawarte s± w Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jab³onnie, ul. Modliñska 105, 05-110 Jab³onna, info@palacjablonna.pan.pl ;
 kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie” – znak sprawy DZiK/ZP-PN-2/2022, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawê z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez zamawiaj±cego;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów wewnêtrznych administratora danych;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e z zawarciem i realizacj± umowy; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana i z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê - tak¿e art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZiK/ZP-PN-2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej nieruchomo¶ci Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji po³o¿onej przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie, tj. budynku pa³acu, 2 oficyn (hotelu, bud. biura), oran¿erii, 2 pawilonów (wschodni i zachodni), 2 kordegard (wschodniej i zachodniej) i terenu wokó³ budynków oraz znajduj±cego siê w przedmiotowych budynkach mienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmuj± wszystkie czynno¶ci zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ugi ochrony, podane we wzorze umowy – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cymi odpowiednio Za³±cznik nr 5 oraz Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiaj±cego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby us³ug ochrony imprez okoliczno¶ciowych do maksymalnie 2.304 godzin.
6. Za ka¿dy us³ugê ochrony imprezy w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikaj±ce z formularza ofertowego /cena jednostkowa za godzinê us³ugi ochrony imprezy dla zakresu objêtego opcj±/. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy.
7. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z opcji, obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym opcj±. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilo¶ci przekraczaj±cej opcjê wymaga zmiany umowy.
9. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ – CPV:
79710000-4 Us³ugi ochroniarskie.
79714000-2 Us³ugi w zakresie nadzoru
11. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest nieruchomo¶æ Polskiej Akademii Nauk Domu Zjazdów i Konferencji w Jab³onnie po³o¿ona przy ulicy Modliñskiej 105 w Jab³onnie k/Warszawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiaj±cego do zamówienia w ramach realizacji umowy dodatkowej liczby us³ug ochrony imprez okoliczno¶ciowych do maksymalnie 2.304 godzin.
Za ka¿dy us³ugê ochrony imprezy w ramach opcji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jednostkowe wynikaj±ce z formularza ofertowego /cena jednostkowa za godzinê us³ugi ochrony imprezy dla zakresu objêtego opcj±/. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji opcji podczas trwania umowy. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z opcji, obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym opcj±. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji. Zamówienie w ilo¶ci przekraczaj±cej opcjê wymaga zmiany umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XX SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pracownik kwalifikowany

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem koncesji na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ nale¿ycie (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje) co najmniej 3 us³ugi ochrony trwaj±cych co najmniej przez okres 12 miesiêcy ka¿da w obiektach biurowych lub u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci co najmniej 110 000 z³ brutto rocznie ka¿da.
W przypadku us³ug nadal wykonywanych, faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzieñ sk³adania ofert musi spe³niaæ wymagania okre¶lone powy¿ej.
Wykonawca musi potwierdziæ ich nale¿yte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez Zamawiaj±cego lub odbiorcê us³ugi.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci, na zasoby którego powo³uj± siê Wykonawcy.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem lub bêdzie dysponowa³ zespo³em, co najmniej 3 osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia jako pracownicy ochrony fizycznej, a ka¿da z osób:
1) jest pracownikiem ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995),
2) jest nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestêpstwo umy¶lne i posiadaj±cymi zdolno¶æ fizyczn± i psychiczn± do wykonywania zadañ objêtych zamówieniem, potwierdzon± odpowiednim orzeczeniem lekarskim,
3) posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995) oraz rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegó³owego trybu dzia³añ pracowników ochrony, (Dz.U. z 2013 r., poz. 1681),
4) posiada za¶wiadczenie o przeszkoleniu BHP i p. po¿.,
5) posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w ochronie w obiektach biurowych lub u¿yteczno¶ci publicznej,
oraz
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osobom przewidzian± do organizacji i kierowania ww. pracownikami ochrony, która musi posiadaæ:
1) wpis na prowadzon± przez Komendanta G³ównego Policji Listê Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej, nieskazana prawomocnym wyrokiem za przestêpstwo umy¶lne i posiadaj±cymi zdolno¶æ fizyczn± i psychiczn± do wykonywania zadañ objêtych zamówieniem, potwierdzon± odpowiednim orzeczeniem lekarskim,
2) posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995 ) oraz rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegó³owego trybu dzia³añ pracowników ochrony, (Dz.U. z 2013 r., poz. 1681),
3) posiada za¶wiadczenie o przeszkoleniu BHP i p. po¿.,
4) posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w ochronie w obiektach biurowych lub u¿yteczno¶ci publicznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z definicj± zawart± w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) aktualn± koncesjê na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz.1995) potwierdzaj±c± spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) SWZ;
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawiane w okresie ostatnich 3 miesiêcy – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2a) SWZ (wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 3 do SWZ);
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2b) SWZ (wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego (spó³ki cywilne/konsorcja):
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2 i pkt 3 oraz w Rozdziale IX ust. 2 SWZ sk³ada dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, spo¶ród Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, z zastrze¿eniem okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 4 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
5) nast±pi³a zmiana kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Pzp.

- na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 14, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.

Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w § 14 za³±cznika nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-08

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca zobowi±zany jest w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofert± (formularzem oferty sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ) z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowi±ce Za³±cznik nr 2A do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, stanowi±ce Za³±cznik nr 2B do SWZ i zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 (je¿eli dotyczy);
3) w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
4) dokumenty, o których mowa w Rozdziale XII ust. 10 SWZ;
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego KRS, CEIDG);
6) w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 pkt 2 SWZ;
7) zobowi±zanie innego podmiotu – je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w przepisie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp;
8) uzasadnienie Wykonawcy, ¿e informacje wskazane w ust. 11 Za³±cznika nr 1 do SWZ – wzór formularza oferty, stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.