Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423474/01 - Wynik z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana kotłów gazowych w gminnych lokalach mieszkalnych przy ulicy Pusteckiej we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kotłów gazowych w gminnych lokalach mieszkalnych przy ulicy Pusteckiej we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9a1ea9c-2e12-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056774/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Wymiana gazowych kotłów grzewczych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://zzk-wroc.logintrade.net.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://zzk-wroc.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71/7873534; e-mail: helpdesk@logintrade.net. Wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na wymienionej wyżej platformie zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w Rozdziale XVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/100/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac polegających na wymianie piętnastu istniejących kotłów gazowych z otwartą komorą spalania na kotły gazowe dwufunkcyjne z zamkniętą komorą spalania wraz z dostosowaniem przewodów kominowych w gminnych lokalach mieszkalnych na osiedlu przy ulicy Pusteckiej we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładem kwasoodpornym. Wysokość komina zależy od kondygnacji, na której znajduje się lokal mieszkalny i może wynosić odpowiednio: 5 mb, 7,5 mb lub 10 mb,
2) demontaż i utylizacja istniejących kotłów gazowych,
3) montaż kotłów dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy do 24 kW,
4) dostosowanie przewodów kominowych i podłączenie kotłów do tych przewodów,
5) wykonanie niezbędnych podłączeń z istniejącą instalacją wodno-kanalizacyjną,
6) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej,
7) uruchomienie kotłów gazowych,
8) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymiany kotłów gazowych,
9) przekazanie nowych kotłów gazowych do eksploatacji użytkownikom,
10) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji,
11) wykonanie innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz niezbędnych do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa, w tym m.in.: przebicie otworów w ścianach, przejście przez dach, obmurowanie i otynkowanie miejsc przebić,
12) zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości do 40 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
1) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
2) Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone w budynkach/lokalach stanowiących własność Gminy Wrocław.
3) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego.
4) Wartość robót zostanie ustalona na podstawie przyjętych w umowie podstawowej danych cen jednostkowych brutto za wymianę kotła gazowego. Dopuszcza się zmianę danych cen jednostkowych brutto za wymianę kotła, w odniesieniu do aktualnych cen rynkowych za wymianę kotła gazowego (w tym ceny rynkowej za kocioł gazowy), po przeprowadzeniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej 2. Wykonawca musi wykazać, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał roboty budowlane polegające na wymianie i/lub montażu kotłów gazowych o małej mocy (do 50 kW) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, w ramach nie więcej niż dwóch umów lub robotę budowlaną polegającą na wymianie i/lub montażu kotłów gazowych o małej mocy (do 50 kW), w ilości nie mniejszej niż 10 sztuk w okresie 12 miesięcy.Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje umowy o szerszym zakresie niż wskazany powyżej, zobowiązany jest wskazać wartość robót żądanych przez Zamawiającego.
2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą kwalifikacje do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno – pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe, a w szczególności dla:
a) urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa (Grupa 3 pkt 6),
b) aparatury kontrolno – pomiarowej, urządzeń sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a) (Grupa 3 pkt 10),
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci lub inne kwalifikacje umożliwiające świadczenie prac w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym. Osoba ta będzie wykonywać próby szczelności instalacji gazowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (wzór, załącznik nr 5 do SWZ), 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wzór, załącznik nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór, załącznik nr 4 do SWZ).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczoną ilość znaków nie ma możliwości wpisania wszystkich przewidzianych w umowie zmian. Szczegółowe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte są we wzorze umowy stanowiacym załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-04 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulegnie rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem stanowiącym wartość oferty Wykonawcy.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż istniejących kotłów gazowych oraz wykonanie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem kotłów gazowych do Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Cekcyn
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.