eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa zadaszenia nad patio znajdującym się na tyłach Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia nad patio znajdującym się na tyłach Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKIE CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ "ELEKTROWNIA" W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140418633

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@mcswelektrownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcswelektrownia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia nad patio znajdującym się na tyłach Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25014b02-2e14-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00372487/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zadaszenia nad patio znajdującym się na tyłach Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu - Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25014b02-2e14-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których
mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w
postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń
składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach
danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
(np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do
komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści
dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w SWZ postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w SWZ postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/90/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca budowie zadaszenia nad patio znajdującego się na tyłach Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia" w Radomiu przy ul. Mikołaja Kopernika 1.
Obiekt zlokalizowany jest na części działki o numerze ewidencji geodezyjnej gruntu 18/11, obręb 0090- mariackie, arkusz 84.
Patio znajduje się od strony zachodniej Centrum, szerokość od 4.90 do 7.20 i długości około 28m. Zadaszenie zaprojektowano w formie pięciu przeszkolonych dachów w kształcie falistej, rozpostartych między istniejącymi ścianami Centrum, a słupami przy ścianie budynku na sąsiedniej działce. Od strony wyjścia z kawiarni zaprojektowano jednospadowy daszek szklany.
Konstrukcję zadaszenie zaprojektowano ze stalowych kształtowników ocynkowanych i malowanych proszkowo na grafitowo jak istniejące elementy budynku Centrum „ELEKTROWNIA”.
Słupy zadaszenia od strony sąsiada planuje się posadowić na indywidualnych fundamentach żelbetowych. Zadaszenie od strony centrum planuje się wesprzeć na stalowych belkach zamocowanych do ścian Centrum.
Szkło proste w kolorze szarym ze szkła samoczyszczącego ochronnego bezpiecznego, mocowanie punktowe systemowymi stalowymi rotulami, przykręconymi do ramion wieszaków wykonanych ze stali nierdzewnej wg systemowych rozwiązań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-15 do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena złożonych ofert będzie się odbywać na podstawie poniższych kryteriów:
1) Kryterium „Cena ofertowa brutto” – 60%
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” – 40%

2. Opis Kryterium „Cena ofertowa brutto” (C)
1) Wykonawca za kryterium „Cena ofertowa brutto” może otrzymać maksymalnie 60 punktów (100 pkt x 60%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:
Cena oferty najtańszej brutto
Liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej brutto

3) Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, stanowiącej łączne wynagrodzenie za wykonanie wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia i przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Opis Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” (G)
1) Wykonawca za kryterium „Okres gwarancji ” (G) może otrzymać maksymalnie 40 punktów (100 pkt x 40%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:
przedłużenie terminu gwarancji z badanej oferty
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
maksymalne przedłużenie terminu gwarancji

3) Ocena punktowa w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” zostanie dokonana na podstawie deklaracji o przedłużeniu okresu gwarancji na produkty (materiały, wyroby, urządzenia) ponad wymagane w SWZ 36 miesięcy, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4) Minimalny okres gwarancji na użyte do wykonania robót budowlanych produkty (wyroby, urządzenia i materiały) budowlane to 36 miesięcy – zgodnie z treścią SWZ, w tym projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych).
2) posiadał ważną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych). Za działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał działalność obejmującą wykonywanie robót budowlanych.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), wykonał należycie co najmniej:
2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie zadaszenia ze szkła hartowanego o powierzchni co najmniej 200 m ²
2) Wykonawca spełni warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponuje lub będzie dysponował osobami:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą - wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 letnie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w którym to okresie wskazana pełniła funkcję kierownika budowy podczas realizacji zadania obejmującego budowę zadaszenia ze szkła hartowanego, o powierzchni min. 150 m².
b) co najmniej 1 (jedną) osobę - wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiada co najmniej 5 letnie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe.
Każda z osób wskazanych na poszczególne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze stanowiska (funkcje) musi również posiadać odpowiednie cechy psychofizyczne i zdrowotne niezbędne do wykonywania funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót branżowych, w szczególności ze względu na konieczność pracy w wykopie, na wysokości, podejmowanie decyzji w warunkach stresu.
Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeśli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334, ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 551).
Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. Nowe, zaproponowane przez Wykonawcę osoby, winny posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej tożsame z zastępowaną osobą. Szczegółowe warunki dopuszczalnych zmian w tym zakresie przewiduje projekt umowy.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez te same osoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 2 oraz pkt. 4 a także art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a i lit. b, art. 109 ust. 1 pkt. 3 (dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu) ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 6) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 3 ust. 1 niniejszej SWZ;
2) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 3 ust. 2 niniejszej SWZ. W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści dokumentów, Wykonawca powinien załączyć do ww. dokumentów inny dokument potwierdzający odprowadzanie stosownych składek;
3) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 4 pkt 1 niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 4 pkt 2 niniejszej SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy proponującego w ofercie rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ złożenia wykazu materiałów, wyrobów oraz urządzeń równoważnych
i przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, mając na względzie opisane w rozdziale III pkt. 3 kryteria stosowane w niniejszym postępowaniu w celu oceny równoważności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego materiały, wyroby oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Brak złożenia wykazu będzie równoznaczny z faktem, że Wykonawca nie proponuje w ofercie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta:
18 1020 1026 0000 1502 0232 8847 z dopiskiem „Tytułem wadium w postępowaniu: „Budowa patio”
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz.462).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza jako wniesienie wadium liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie Zamawiający wymaga założenia:
1) oświadczenia , które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani zawrzeć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców określające zasady ich współpracy. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający zażąda przedstawienia kopii stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.


W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani do łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 4 pkt. 2 podpunkt a-b SWZ (zdolność techniczna i zawodowa - dotycząca osób skierowanych do realizacji zamówienia). Warunek określony ust. 3 (zdolność ekonomiczna i finansowa) SWZ oraz ust. 4 pkt. 1 SWZ (zdolność techniczna i zawodowa - dotyczący doświadczenia) musi spełniać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.