eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wa³brzychDostawa papieru kserograficznego, artyku³ów biurowych oraz p³yt CD/DVD wraz z kopertami



Og³oszenie z dnia 2024-06-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa papieru kserograficznego, artyku³ów biurowych oraz p³yt CD/DVD wraz z kopertami

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Soko³owskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wa³brzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru kserograficznego, artyku³ów biurowych oraz p³yt CD/DVD wraz z kopertami

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-505963c1-0158-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00373172

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00090380/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa papieru kserograficznego oraz art. Biurowych, p³yt CD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00297464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/34/TP/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 533092,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier ksero, papier komputerowy sk³adanka
L.P. NAZWA ARTYKU£U JEDN. MIARY ILO¦Æ 24 m-ce CENA NETTO
% VAT WARTO¦Æ NETTO WARTO¦Æ BRUTTO PRODUCENT
1. Papier biurowy (ksero) A4 bia³o¶æ 146, nieprze¼roczysto¶æ 80
ryza 12000
2. Papier biurowy (ksero) A3 bia³o¶æ 146, nieprze¼roczysto¶æ 80
ryza 150
3. Papier biurowy (ksero) A4 kolor pastelowy ryza A ‘500 80gr.
ryza 20
4. Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny ryza a’500 80gr.
ryza 24
5. Papier biurowy (ksero) A4 kolor intensywny 160 gr.
ryza 14
6. Papier biurowy (ksero) A4 bia³y satynowy 280gr.
ryza 14
7. Papier komputerowy sk³adanka 240 1+2
op. 60

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 242311,78 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Artyku³y biurowe
L.P. NAZWA ARTYKU£U JEDN. MIARY ILO¦Æ 24 m-ce CENA NETTO
% VAT WARTO¦Æ NETTO WARTO¦Æ BRUTTO PRODUCENT
1. Zeszyt akademicki A4 w twardej oprawie szt. 160
2. Zeszyt 96,krata, twarda oprawa A5 szt. 160
3. Zeszyt 60, krata miêkka oprawa A5 szt. 300
4. Zeszyt 32, krata, miêkka oprawa A5 szt. 200
5. Zeszyt 16, krata, miêkka oprawa A5 szt. 240
6. Bloki makulaturowe A4/100 szt. 300
7. Bloki makulaturowe A5/100 szt. 200
8. Koperta bia³a listowa C6 (op=1000 szt.) op. 40
9. Koperta bia³a C5 (op=500 szt.) op. 50
10. Koperta bia³a C4 (op=250 szt.) op. 130
11. Koperta bia³a pod³u¿na z okienkiem po prawej stronie roz. 110 X 220 mm (op=1000 szt.) op. 10
12. Koperta bia³a B4 SK 250 x 353 (op=250 szt.) op. 40
13. Segregator A4 szeroki, kolorowy, z automatem dociskowym, z wk³adk± wymienn± na grzbiecie, grzbiet 7,5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 700
14. Segregator A4 w±ski, jak wy¿ej, grzbiet 5 cm – w kolorach: niebieski, czerwony, zielony, popielaty szt. 200
15. Skoroszyt tekturowy po³ówka wpinany oczko ½ A4 szt. 200
16. Teczka z gumk± papierowa – skrzyd³o górne i dolne – przynajmniej 7 cm; grubo¶æ kartonu 300 g i neutralne pH (7,0 – 9,5) szt. 80000
17. Skoroszyt PCV wpinany A4 z prze¼roczystym wierzchem z zawieszk± szt. 2000
18. Skoroszyt papierowy wpinany z oczkiem A4 1/1 szt. 200
19. Klips archiwizacyjny plastikowy A’50 op. 40
20. Pude³ko archiwizacyjne szt. 800
21. O³ówek (trójk±tny przekrój) szt. 40
22. O³ówek do nauki pisania dla leworêcznych szt. 20
23. O³ówek do nauki pisania dla praworêcznych szt. 20
24. Temperówka do grubych kredek do 15mm szt. 4
25. O³ówek do pracy przy zaburzonej motoryce rêki szt. 10
26. Wk³ady do o³ówka szt. 30
27. D³ugopis do pracy przy zaburzonej motoryce rêki szt. 8
28. Wk³ady do d³ugopisów z poz.27 szt. 10
29. Kredki grube przekrój trójk±tny op.12 szt. op. 10
30. Rurki plastikowe do picia op.1000 szt. op. 6
31. Bibu³a karbowana mix kolor op. 10 szt. op. 20
32. Bibu³a g³adka mix kolorów op. 20
33. Plastelina 12 kolorów op. 30
34. Modelina 12 kolorów op. 30
35. Wycinanki kolorowe A4 szt. 20
36. Kredki o³ówkowe 12 kolorów op. 30
37. Kredki o³ówkowo- ¶wiecowe 12 kolorów op. 30
38. Kredki ¶wiecowe 12 kolorów op. 30
39. Farby plakatowe 12 kolorów op. 20
40. Farby akwarelowe 12 kolorów op. 20
41. Pastele olejowe 12 kolorów op. 20
42. Pastele suche 12 kolorów op. 20
43. Pêdzelki drewniane okr±g³e min.12 rozmiarów op. 20
44. Pêdzelki drewniane p³askie min.6 rozmiarów op. 20
45. Blok techniczny A4 szt. 90
46. Blok rysunkowy A4 szt. 80
47. Koperta b±belkowe A 4 (op=10 szt.) H op. 100
48. Koperta b±belkowa A 5 (op=10 szt.) C op. 100
49. Marker gruby permanentny szt. 2400
50. Marker cienki dwustronny do oznaczania p³yt CD szt. 1000
51. Cienkopisy w ró¿nych kolorach szt. 800
52. Pisaki ró¿ne kolory z bia³± nakrêtk± szt. 800
53. Flamastry 12 kolorów kpl. 30
54. D³ugopis w gwiazdki automat cieniutko pisz±cy 0,5mm. szt. 1500
55. D³ugopisy ¿elowe czarny, niebieski, czerwony, zielony szt. 3000
56. D³ugopis z wk³adem olejowym szt. 2000
57. Wk³ady olejowe do d³ugopisów pasuj±ce do poz.56 szt. 1500
58. D³ugopis typ zenit z wymiennym wk³adem szt. 100
59. Wk³ad typ metalowy A’20 pasuj±ce do poz.58 op. 26
60. Tablice korkowe 40cm x 60 cm szt. 20
61. Tablica korkowa 70 x 100 cm szt. 10
62. Zszywki metalowe miedziowane 24/6 ( op. = 1000 szt.) op. 1500
63. Zszywacz na standardowe zszywki 24/6 zszywaj±cy min. 30 kartek szt. 100
64. Spinacze metalowe 28 mm ( op.= 100 szt.) op. 700
65. Spinacze metalowe 50 mm ( op.= 100 szt.) op. 100
66. Tusz do piecz±tek automatycznych w kolorach niebieski, czarny, czerwony i zielony szt. 350
67. O³ówki miêkkie HB z gumk± szt. 700
68. Gumka do mazania szkolna bia³a chlebowa s20 szt. 300
69. Temperówka metalowa jednootworowa szt. 50
70. Ta¶ma samoprzylepna 19 mm/30 m krystaliczna rol. 500
71. Ta¶ma pakowa br±zowa i prze¼roczysta 48mmx50 m kauczukowa rol. 500
72. Ta¶ma monta¿owa piankowa dwustronna 18 mm/ 5 m. szt. 100
73. Linijka 20 cm szt. 30
74. Linijka 30 cm szt. 30
75. Linijka 50 cm szt. 30
76. Linijka 30 cm. aluminiowa szt. 6
77. Linijka 50 cm. aluminiowa szt. 6
78. Pó³ki sekretarskie plastikowe (szuflada plastikowa na dokumenty) szt. 200
79. Pojemnik na dokumenty (pionowy stoj±cy) szt. 60
80. Dziurkacze na 40 kartek szt. 30
81. Dziurkacz min. 65 kartek szt. 10
82. Rozszywacze szt. 60
83. Datowniki automatyczne ma³e plastikowe szt. 80
84. Korektor z g±bk± szt. 200
85. Korektor w piórze z metalow± koñcówk± szt. 80
86. Korektor w ta¶mie min.10 m. szt. 150
87. Zakre¶lacze - ró¿ne kolory szt. 800
88. Klej uniwersalny w sztyfcie 21 g. bezbarwny super mocny szt. 400
89. Klej w tubce (45 g ) szt. 100
90. No¿yczki biurowe z czarnej stali nierdzewnej 175 mm z gumow± rêkoje¶ci± szt. 150
91. No¿yczki biurowe 14 cm. szt. 100
92. Kalka o³ówkowa (op. = 50 szt.) op. 60
93. Koszulka foliowa A4 (op.= 100 szt.) min.60 mikronów op. 1000
94. Koszulka foliowa A5 (op. = 100 szt.) min.60 mikronów op. 100
95. Koszulka A4 100 mikronów z klapk± A’10 op. 10
96. Marker olejowy kolory zielony, niebieski, czerwony, czarny szt. 800
97. Bloczek samoprzylepny 7,5 cm x 7,5 cm A’100 ¿ó³ty szt. 1500
98. Kostka klejona bia³a 83x83x 50 mm szt. 100
99. Kostka klejona 83x83x50 mm kolorowa szt. 100
100. Skorowidz A4 w twardej oprawie szt. 50
101. Skorowidz ½ A4 w twardej oprawie szt. 20
102. Skorowidz A5 w twardej oprawie szt. 10
103. Skorowidz ½ A5 w twardej oprawie szt. 10
104. Zwil¿acz glicerynowy szt. 20
105. Pinezki do tablic korkowych A’100 op. 20
106. Nici – dratwa szt. 20
107. Znaczniki indeksuj±ce kolorowe samoprzylepne 4 kolory po min. 40 karteczek - papierowe op. 100
108. Koszulka sztywna prze¼roczysta typ L op 20 szt op. 100
109. Deska z klipem A4( sztywna ok³adka z uchwytem sprê¿ynowym) szt. 60
110. Przek³adki kartonowe 1/3 A4 mix kolor A’100 op. 36
111. Poduszka do stempli du¿a (160 x 90 mm ) nas±czona szt. 6
112. Teczka kartonowa skrzyd³owa A4 na rzep/gumka szeroko¶æ min. 3cm. szt. 50
113. Teczka plastikowa wi±zana A4 szt. 150
114. Segregator A5 kolorowy z automatem dociskowym, z wk³adk± wymienn± na grzbiecie, szer. 7 cm szt. 50
115. Koperta RBD C4 br±zowa z rozszerzanymi bokami i spodem (op=25 szt.) op. 30
116. Kalkulator z du¿ym wy¶wietlaczem szt. 20
117. Klipy biurowe 25 mm kolorowy op. 20
118. Teczka do podpisu z 20 przek³adkami szt. 40
119. Gumki recepturki wielokolorowe opak.= 400 szt. op. 20
120. Grzbiety do bindowania ¶r. 12,5 mm (op=100szt.) op. 8
121. Grzbiety do bindowania ¶r. 10 mm (op=100szt.) op. 8
122. Grzbiety do bindowania ¶r. 14 mm (op=100szt.) op. 10
123. Grzbiety do bindowania ¶r. 16 mm (op=100szt.) op. 6
124. Grzbiety do bindowania ¶r. 19 mm (op=100szt.) op. 6
125. Grzbiety do bindowania ¶r. 21 mm (op=50szt.) op. 6
126. Grzbiety do bindowania ¶r. 25 mm (op=50szt.) op. 6
127. Grzbiety do bindowania ¶r. 30 mm (op=50szt.) op. 6
128. Grzbiety do bindowania ¶r. 45 mm (op=50szt.) op. 6
129. Ok³adki do bindowania A4 prze¼roczyste( op=100 szt.) op. 10
130. Ok³adka do bindowania A4 kolorowa ( op=100 szt. op. 6
131. Folia do laminatorów (op=100 szt.) op. 10
132. Listwa wsuwana op. 10
133. Antyrama 50x70 szt. 60
134. Antyrama 30x40 szt. 30
135. Antyrama 60x80 szt. 30
136. Identyfikator dla pracowników na zawieszce w kolorze niebieskim wymiar 9x6 szt. 400
137. Identyfikator dla pracownik na zapince wymiar 9x6 szt. 400
138. Ksi±¿ka kancelaryjna A4 300k rózne kolory szt. 50
139. Blok awkar. A3/10 300g szt. 8
140. Blok akwar. A4/10 300g szt. 8
141. Blok do flipchartów 20k g³adki szt. 10
142. Karton offsetowy brystol bia³y 220g A1 szt. 20
143. Karton offsetowy brystol kolor A1 szt. 20
144. Listwa cenowa PCV bia³a 1000m szt. 10
145. No¿yczki biurowe 25cm biurowe szt. 60
146. Rolka termiczna 57/15 szt. 40
147. O³ówek z gumk± HB1 a’1 szt. 600
148. No¿yczki dla dzieci bezpieczne 13,5 cm szt. 40
149. Marker permanentny czarny z koñcówk± okr±g³± o szeroko¶ci 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny szt. 150
150. Marker permanentny czerwony z koñcówk± okr±g³± o szeroko¶ci 0,8mm na bazie alkoholu w plastikowej obudowie, niezmywalny szt. 150
151. Rolka termiczna szer. 57 mm. d³.30 mb szt. 300
152. Rolka termiczna szer. 28 mm. d³. 30 mb. szt. 300
153. Rolka offsetowa szer. 57 mm. d³. 25 mb. szt. 300
154. Etykieta samoprzylepna format A4 roz.105x48 (op.100 arkuszy – 1200 etukiet -1 strona 12 etykiet) op. 30
155. Brystol format A1 (kolor do wyboru) szt 200
RAZEM

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197330-8 - Dziurkacze

30197320-5 - Zszywacze

30199230-1 - Koperty

30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 189565,06 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

P³yty CD/DVD wraz z kopertami
L.P. NAZWA ARTYKU£U JEDN. MIARY ILO¦Æ 24 m-ce CENA NETTO
% VAT WARTO¦Æ NETTO WARTO¦Æ BRUTTO PRODUCENT I NUMER KATALOGOWY
1. P³yty CD + koperta na p³ytê z okienkiem. Pojemno¶æ min 700 mb. Odporno¶æ na dzia³anie promieni UV.
Czas archiwizacji: Dodatkowa ochrona – do 40 lat; AZO – do 100 lat.
Powierzchnia dysku Wide White Inkjet bia³a i przystosowana do zadruku za
pomoc± drukarki atramentowej do przezroczystej przestrzeni wokó³ otworu, a ¶rednica drukowania wynosi 21 - 118 mm. Najni¿szy wspó³czynnik wystêpowania b³êdów w odniesieniu do wielu nagrywarek CD.
szt. 51600
2. P³yty DVD +koperta na p³ytê z okienkiem. Powierzchnia dysku Wide White Inkjet bia³a i przystosowana do zadruku za pomoc± drukarki atramentowej do przezroczystej przestrzeni wokó³ otworu, a ¶rednica drukowania wynosi 21 - 118 mm.
Warstwa nagrywalna Advanced AZO+. Pojemno¶æ min 4,7 GB. Stabilno¶æ
nagrywania na najwy¿szym poziomie. Bardzo d³ugi okres przechowywania.
Przystosowane do przechowywania wideo (CLV) i danych (CAV)
szt. 42760
RAZEM

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234300-1 - P³yty kompaktowe (CD)

30234400-2 - Uniwersalne dyski wideo (DVD)

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 101216 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36548,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36548,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 225942,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 236538,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225942,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4. FUH „ANNA” Anna Bia³obrzycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841333850

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gniezno

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 225942,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2026-06-10

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 113524,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 232125,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113524,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. P.P.U.H. CONTENT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340126157

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 113524,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-11 do 2026-06-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.