Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270857/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00294249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00296701/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Juchnowiec Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c552256-0e86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Juchnowiec Kościelny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c552256-0e86-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000222/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa oświetlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.2.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1485831,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej w m. Janowicze Kolonia na działce nr 116 obręb 0015 o łącznej długości trasowej sieci wynoszącej 44 mb. Zadanie ma być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia,4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 15417,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej w obrębie 0012 Ignatki dz. Nr 158/7 oraz w obrębie 0021 Koplany Folwark, dz.: 38/2, 39/2, 40/2, 41/8, 42/3, 90/17, 107, 141/3 i 141/4, o łącznej długości sieci wynoszącej 422 (542) mb, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM sp. z o.o, ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia.890,364.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 152890,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi w m. Koplany dz. Nr 347/1 obręb 0020 oraz wzdłuż drogi w dz. Nr 89 w m. Koplany Kolonia – obręb 21 Koplany Folwark, o łącznej długości trasowej sieci wynoszącej 565 mb. Zadanie ma być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 178840,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej w m. Hryniewicze dz. Nr 73/10 obręb 0004 o łącznej długości sieci wynoszącej 1235 (1500) mb. Ponadto przewidziano demontaż istniejących opraw ze słupów linii napowietrznej nn-),4 kV nr 9/1, 9/3 i 9/5 wraz z linią napowietrzną oświetleniową pomiędzy ww przęsłami. Zadanie ma być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 57259,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych w m. Brończany na dz. Nr 28/44, 28/48, 97/1, 186/1, 190 obręb 0011 o łącznej długości trasowej sieci wynoszącej 110 mb. Zadanie ma być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 444171,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych w obrębie 0024 Lewickie, dz. Nr 449/18, 756/2 i 757/1, o łącznej długości sieci wynoszącej 1110 (1340) mb, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 414934,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania przewiduje budowę odcinka oświetlenia ulicznego w działce nr 214 w m. Solniczki obręb 0033 o łącznej długości sieci wynoszącej 229 (289) mb.Zadanie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM sp. z o.o, ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 77906,15 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania przewiduje budowę dwóch odcinków oświetlenia ulicznego:- w drodze gminnej m. Solniczki na dz. Nr 153/15 oraz powiatowej na dz. nr 212 obręb 0033 o łącznej długości sieci wynoszącej 166 (208) mb.
Zadania należy zrealizować zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM sp. z o.o, ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60966,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia na skrzyżowaniu drogi gminnej z drogą powiatową w m. Horodniany, dz. Nr 277/2 obręb 0010 o łącznej długości trasowej sieci wynoszącej 64 (77) mb. Zadanie ma być zrealizowane zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: BPE Biuro Projektów Elektroenergetycznych w Gdańsku Łukasz Szokalski, ul. Migdałowa 48, 80-126 Gdańsk, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 21943,56 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Ignatki, ul. Spokojna, dz. Nr 257/2 obręb 0012, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: S-KA ELEKTRO Sławomir Kapelewski, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4/72, 15-888 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 61501,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265388,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270274,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-187-34-03
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115263,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599505,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621929,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173058,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71094,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152788,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71094,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-187-34-03
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71094,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą cena przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226875,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-162-20-57
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Wardziński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I BUDOWA ŻŁOBKA W PRZY UL. SŁONECZNEJ W JUCHNOWCU DOLNYM
- Zakup z dostawą kruszywa oraz mieszanki do napraw i remontów dróg gminnych w 2025 r.
więcej: przetargi JUCHNOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 188 Klukowo-Krajenka w zakresie budowy ścieżki rowerowej .
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Zaprojektowanie wraz z budową parkingu oraz zatoki autobusowej przy ul. Strzałowej w Toruniu
- Budowa ulicy Zachodniej, Broniewskiego i Dolnej w Starogardzie Gdańskim
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.