Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00315338/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy
m.st. Warszawy, (8 pustostanów - VIII części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy, (8 pustostanów - VIII części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45f5b4d-22b2-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278186,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część I – lokal nr 8 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 34A.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 35360,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część II – lokal nr 36 w budynku przy ul. 1 Sierpnia 40B.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 50709,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część III – lokal nr 3 w budynku przy ul. Centralnej 24.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 27784,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część IV – lokal nr 7 w budynku przy ul. Wagonowej 9.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 39577,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część V – lokal nr 7 w budynku przy ul. Gładkiej 9.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 65482,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część VI – lokal nr 5 w budynku przy ul. Łopuszańskiej 4/6.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 34867,96 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część VII – lokal nr 2 w budynku przy ul. Janiszowskiej 3.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 25322,66 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochym.st. Warszawy:
Część VIII – lokal nr 9 w budynku przy al. Krakowskiej 107.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
1. Zakres podstawowych robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) wymiana stolarki okiennej,
b) wymiana stolarki drzwiowej,
c) wymiana posadzek,
d) roboty murarskie i tynkarskie,
e) roboty szklarskie,
f) roboty glazurnicze,
g) roboty malarskie.
2. Zakres podstawowych robót sanitarnych obejmuje m.in.:
a) wymiana urządzeń sanitarnych,
b) wymiana podejść do urządzeń sanitarnych,
c) wymiana osprzętu,
d) częściowe wymiany lokalówek,
e) pomiary szczelności instalacji.
3. Zakres podstawowych robót elektrycznych obejmuje m.in.:
a) wymiana instalacji wewnątrz lokalu i do WLZ,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) wymiana tablic,
d) pomiary elektryczne,
e) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
f) inne roboty towarzyszące związane z technologią poszczególnych branż robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 21336,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38290,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38290,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38290,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38290,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-30 do 2022-11-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48806,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48806,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48806,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48806,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-22 do 2022-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23294,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23294,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23294,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23294,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-22 do 2022-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34716,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39366,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34716,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34716,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-22 do 2022-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59745,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65442,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59745,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-106-94-69
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Józefosław
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59745,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-22 do 2022-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.