Og³oszenie z dnia 2023-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00404459/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego podstawowego pacjenta (Typ P)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PARCZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306489
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶cielna 136
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 355-21-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozparczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozparczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego podstawowego pacjenta (Typ P)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d31042a3-4709-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00373317
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00083950/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³uga transportu medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://spzozparczew.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozparczew.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://spzozparczew.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2)Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na
rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod
numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie
elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Parczewie reprezentowany przez Dyrektora Szpitala. We wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych, jak równie¿ w przypadku pytañ lub w±tpliwo¶ci, mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@spzozparczew.pl lub listowanie na adres: ul. Ko¶cielna 136, 21-200 Parczew.
Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego podstawowego pacjenta (Typ P), znak sprawy SPZOZ.ZP.3521.4.2023 oraz zawarcia umowy,
a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ
publicznych spoczywaj±cych na Szpitalu jako jednostce sektora finansów publicznych. Przetwarzane dane osobowe obejmuj±: imiê i
nazwisko, adres, NIP, REGON, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobê sk³adaj±c± ofertê w celu udzia³u w niniejszym postêpowaniu. Dane osobowe pozyskujemy bezpo¶rednio od osób bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mog± byæ równie¿ pozyskane od Wykonawców, których dane dotycz± lub innych
podmiotów, na których zasoby powo³uj± siê Wykonawcy. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 dalej „ustawa Pzp”). Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Obowi±zek podania
danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia danych. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia
przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Z uwagi na charakter i cel przetwarzania danych, nie przys³uguje Pañstwu prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdyby realizacja prawa dostêpu do danych osobowych wymaga³a niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zastrzegamy sobie mo¿liwo¶æ za¿±dania od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty trwaj±cego lub zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.W przypadku kiedy uznaj± Pañstwo, ¿e Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w
Parczewie przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Udostêpnione przez Pañstwo dane osobowe bêd± przetwarzane w sposób czê¶ciowo zautomatyzowany, jednak¿e w ramach przetwarzania danych nie stosujemy metod polegaj±cych na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa
w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. b) zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.3521.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego podstawowego pacjenta (Typ P) na rzecz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Parczewie). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w rozdz. III ust. 6 SWZ. Warunki udzia³u w postêpowaniu znajduj± siê w rozdz. V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego – tryb pilny
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu przyjazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego – tryb zwyk³y
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ pojazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y opisane w rozdz. V SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz± (zgodnie z ustaw± z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej Dz. U. z 2023 r. poz. 991 z pó¼n. zm.)
2) Wykaz ¶rodków transportu, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ;
3) Wykaz osób, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
4) Wykaz wykonanych us³ug oraz dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie – zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
5) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 4 pkt 1, sk³adaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub te¿ z osobna ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów w tym zakresie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la wzór umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://spzozparczew.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-14
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Adaptacja budynku przy ul. Harcerskiej 8 w Parczewie na publiczne przedszkole z oddzia³em ¿³obkowym.
- Rozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.
wiêcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga dowozu i odwozu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy W³oszczowa, wraz z zapewnieniem opieki do i z OREW w Psarach-Kolonii 57
- Us³ugi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepe³nosprawnych z terenu gminy Brze¼nica do szkó³ i placówek w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci z niepe³nosprawno¶ci± z terenu Miasta ¯ory do szkó³ i placówek o¶wiatowych na terenie ¯or, Miko³owa, Katowic-Chorzowa, Jastrzêbia-Zdroju, Wodzis³awia ¦l., Rybnika i Wyr
- "¦wiadczenie us³ug dowozu uczniów z niepe³nosprawno¶ciami bêd±cych mieszkañcami Rumi do/z szkó³ i placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podzia³em na trzy czê¶ci".
- ¦wiadczenie w roku szkolnym 2024/2025 us³ug transportu uczniów i dzieci niepe³nosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do i z jednostek o¶wiatowych
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy Dydnia oraz z Ulucza do Szko³y Podstawowej w Dobrej (Gmina Sanok) w roku szkolnym 2024/2025 - na podstawie zakupu biletów miesiêcznych
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.