Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina" (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856565815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed5c595b-3060-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina" (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed5c595b-3060-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035680/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze 3365/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy 1ST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU. Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego sprzętu informatycznego i oprogramowania:
1.1. SERWER – 1 SZT
1.2. UPS DO SERWERA – 1 SZT
1.3. ZESTAW KOMPUTEROWY – 5 SZT
1.4. MONITOR DO KOMPUTERA STACJONARNEGO – 5 SZT
1.5. LAPTOP – 3 SZT
1.6. OPROGRAMOWANIE BIUROWE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ ZDALNĄ I WIDEOKONFERENCJE -11 LICENCJI
1.7. TABLET – 3 SZT
1.8. URZADZENIE TYPU SMARTFON -1 SZT
1.9. SYSTEM DO WYKONYWANIA BACKUPU – 2 KOMPLETY
1.10. WZNOWIENIE SYSTEMÓW: DO SZYFROWANIA, DO SKANOWANIA I ZARZĄDZANIA PODATNOŚCIAMI
ZWIĄZANYMI Z ZAGROŻENIAMI CYFROWYMI -50 LICENCJI
1.11. SYSTEM OCHRONY POCZTY ELEKTRONICZNEJ
1.12. WZNOWIENIE URZĄDZENIA DO OCHRONY SIECI
1.13. ROZSZERZENIE OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO O DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI TYPU
EDR/RDR (MONITOROWANIE PODEJRZANYCH AKTYWNOŚCI NA URZĄDZENIACH) – 67 LICENCJI
POZOSTAŁE INFORMACJE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi
integralną część SWZ. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi
żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu, ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za
instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
*Dostarczone urządzenia wymienione w punktach 1.1, 1.2, 1.9 – 1.13 muszą zostać zamontowane, zainstalowane i
uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach
*Wymagane jest, aby Wykonawca dokonując instalacji/ podłączenia sprzętu elektronicznego będącego przedmiotem
zamówienia, zachował ostrożność oraz zapewnił możliwość ciągłości pracy pracowników Zamawiającego.
*Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia, instruktażu/ szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia
osób wskazanych przez Zamawiającego.
*Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w
języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
*Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto
elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych
aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać
wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje,
licencje, itp.
*Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w
Załączniku nr 1do SWZ - OPZ.
*Wskazane w załączniku nr 1 do SWZ tj. OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca
może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
*W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez
Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy
ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu,
każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego (art. 99 ustawy PZP). Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne
musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma
obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami
przedmiotu zamówienia.
*Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane.
System operacyjny zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane
oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
48820000-2 - Serwery
33195100-4 - Monitory
30213100-6 - Komputery przenośne
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339121,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339121,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339121 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523306547
7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 6 lokal 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339121 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Moczydły Lachowskie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Siemiatyckiego na terenie gminy Grodzisk
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Laskowszczyzna
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i akcesoriami komputerowymi oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Automatyzacja procesów obsługi wniosków w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.