Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia po wdrożeniowego oraz gwarancyjnej i serwisowej opieki nad systemem Simple
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkin@wmccp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia po wdrożeniowego oraz gwarancyjnej i serwisowej opieki nad systemem Simple2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6a67aff-27ee-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041849/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opieka serwisowa SIMPLE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 1 lub art. 214 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. art. 305 ust. 1 pkt 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą
być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.2421.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opiekę Gwarancyjną/Maintenace, polegającej na:
• informowaniu o planowanych Nowych Wersjach Oprogramowania,
• reakcję na zgłaszane przez Użytkownika Usterki w najkrótszym możliwym czasie,
• analizę i usunięcie zgłoszonej Usterki Oprogramowania w najkrótszym możliwym terminie, w sposób uznany za najwłaściwszy przez SIMPLE, w tym np. poprzez udostępnienie Użytkownikowi Nowej Wersji Oprogramowania,
• dostęp do Nowych Wersji Oprogramowania, udostępnianych przez SIMPLE w systemie i-SYROP dostarczanych Użytkownikowi na jego wniosek na nośnikach optycznych, w celu zapoznania się Użytkownika z oferowanym Oprogramowaniem. Dostęp do Nowych Wersji Oprogramowania nie obejmuje ich instalacji ani uruchomienia,
• dostęp do Aktualizacji Oprogramowania udostępnianych przez SIMPLE w systemie i- SYROP.
• dostęp do internetowego systemu zgłaszania Usterek i-SYROP, za pomocą którego Użytkownik zgłasza i monitoruje Usterki,
• Szkolenie z obsługi systemu i-SYROP.
Opieki Serwisowej polegającej na:
• reakcję na zgłaszane przez Użytkownika Problemy w najkrótszym możliwym czasie,
• analizę zgłoszonego Problemu i usunięcie Usterki Rozwiązania Indywidualnego w najkrótszym możliwym terminie.
• bezpośredni kontakt telefoniczny z Centrum Pomocy,
pakiet konsultacji Helpdesk w wymiarze 10 godzin rocznie do wykorzystania wg uznania Użytkownika w formie:
• konsultacji telefonicznych i/lub pisemnych związanych z prawidłowym od strony technicznej funkcjonowaniem Rozwiązania Indywidualnego,
• adaptacji Modyfikacji wykonanych na potrzeby Użytkownika do zmian w przepisach prawa (Indywidualna_zmiana_prawa),
• analizy problemu nie będącego Usterką,
• naprawy problemu nie będącego Usterką,
Opieki Powdrożeniowej w zakresie produktu w wymiarze 120 roboczogodzin w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy lub do czasu wyczerpania określonej powyżej ilości roboczogodzin, o ile nastąpi to przed upływem 24 miesięcy.
Opieka powdrożeniowa obejmuje:
• konsultacje i pomoc udzielaną w siedzibie Użytkownika bądź zdalnie przez konsultanta SIMPLE w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów oprogramowania z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
• konsultacje i wsparcie przy Upgrade systemu,
• konsultacje w zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania,
• modyfikacje,
• szkolenia,
• audyty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012642634
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Pojemnik chwytny do bezobsługowego odłowu owadów oraz płyn do bezobsługowe-go odłowu owadów
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w 2025 roku
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- odczynniki laboratoryjne.
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Wsparcie techniczne dla sytemu paszportyzacji na okres 36 miesięcy
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Zapewnienie usług wsparcia technicznego producenta dla serwera Dell DSS 8440
- Usługa wsparcia serwisowego NetApp i sieci SAN
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.