Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268689/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń garażowych przy budynku biurowym siedziby GDDKiA Oddziału w Krakowie ul. Mogilskiej 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń garażowych przy budynku biurowym siedziby GDDKiA Oddziału w Krakowie ul. Mogilskiej 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deb5c5ed-073c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076255/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa pomieszczeń garażowych przy budynku biurowym siedziby GDDKiA Oddziału w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268689/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2421.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1084780,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Modernizacja pomieszczeń garażowych przy budynku biurowym siedziby GDDKiA Oddziału w Krakowie ul. Mogilskiej 25”.
Zamówienie polega na wykonaniu:
-izolacji przeciwwodnej (hydroizolacji), termicznej pionowej i poziomej zewnętrznej, która ma przyczynić się do likwidacji zawilgoceń i zagrzybień oraz zmniejszenia zapotrzebowania na cele grzewcze,
-wymiany obróbek blacharskich na murku ogniowym i okapie,
-oczyszczeniu i wymalowaniu barierki ochronnej,
-nowych wylewek w garażach z zastosowaniem izolacji przeciwwodnej (hydroizolacji), termicznej,
-tynków wewnętrznych,
-nowych instalacji c.o. wraz z grzejnikami, wod.-kan. wraz z umywalkami, elektrycznej wraz z oświetleniem LED, wentylacji, monitoringu z podłączeniem do monitoringu wewnątrz budynku biurowego,
-wymiany 19 szt. bram garażowych na bramy z napędem automatycznym wraz z zasilaniem,
-posadzki żywicznej w pomieszczeniach garaży,
-profilowania wjazdów do garaży,
-odnowienia tynków zewnętrznych,
-wiaty stanowiącej zadaszenie dla rowerów wraz z stojakami dla pracowników GDDKiA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213312-3 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435466,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1266900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H INSTAR Grzegorz Krowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6611950076
7.3.3) Ulica: Poleska 33
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-325
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "INSTAR" GRZEGORZ KROWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "INSTAR" GRZEGORZ KROWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1266900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości dla Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- 323.2024 Remont piwnic z przebudową części pomieszczeń w budynku Collegium Wróblewskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanego przy ul. Olszewskiego 2 w Krakowie, ETAP I.
- Dostawa i montaż komory klimatycznej na potrzeby Wydziału Odlewnictwa - DE-dzp.272-607/24
- Roboty budowlane branży elektrycznej w pomieszczeniach pralni oraz jej zaplecza w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43
- produkty przemiału ziarna
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE-dzp.272-626/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570 K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km 4+500 - 4+675
- Przebudowa wraz z rozbudową infrastruktury energetycznej na potrzeby Muzeum Zbrojowni na Zamku w Liwie
- "Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Tuszów Narodowy"
- Zwiększenie efektywności energetycznej instytucji kultury poprzez głęboką termomodernizację Gminnego Ośrodka Kultury w Jaworniku Polskim
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Klubie Dziecięcym w Kobylanach działka ewidencyjna nr 345, obręb Kobylany, 21-540 Małaszewicze
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.