Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał – Warzywa i owoce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał – Warzywa i owoce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6d64ea-2dff-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049318/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczysz dla POW "Mały Dworek" i DPS w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5677,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie, w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym wg Załącznika Nr 2 do Zaproszenia. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do Zaproszenia oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na ww. zadanie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 19.06.2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca przedłożył odpowiedź na zaproszenie do negocjacji jednakże, złożone dokumenty nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, który był wymagany zgodnie z zapisami pkt 2.2. Zaproszenia, dotyczących warunków złożenia dokumentów oferty. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6. Z uwagi na powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie.INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Zespole Szkół nr 2 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych oraz wędlin do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.