eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczSukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał - Warzywa i owoce.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał – Warzywa i owoce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał – Warzywa i owoce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6d64ea-2dff-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049318/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczysz dla POW "Mały Dworek" i DPS w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5677,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej „Mały Dworek” w Łaszczynie, w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym wg Załącznika Nr 2 do Zaproszenia. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 5 do Zaproszenia oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na ww. zadanie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 19.06.2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca przedłożył odpowiedź na zaproszenie do negocjacji jednakże, złożone dokumenty nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym, który był wymagany zgodnie z zapisami pkt 2.2. Zaproszenia, dotyczących warunków złożenia dokumentów oferty. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6. Z uwagi na powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.