eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówZakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, pełną obsługą gwarancyjną, na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aefb555-2922-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327681/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 305 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz art. 214 ust. 1 pkt 5.
Zamawiający posiada dwa uszkodzone specjalistyczne ambulanse
a) Karetka w dniu 17 maja 2022 r. została uszkodzona z przyczyny nieprawidłowego wymijania przez kierowcę auta osobowego. W dniu 23 maja 2022 r. zostały dokonane oględziny przez rzeczoznawcę z firmy UNIQA, który poprosił aby rozebrać przód uszkodzonego ambulansu, wobec zaleceń rzeczoznawcy karetka została przetransportowana
w dniu 27 maja 2022 r. do Katowic do autoryzowanego serwisu RENAULT KATOWICE – Auto-Zięba, który zajmował się zabudową pojazdu dla Szpitala w Radziejowie. Karetka dopiero po trzech miesiącach została oficjalnie skierowana do naprawy przez kwestie sporne z zakładem ubezpieczeń.
b) Karetka w dniu 03 sierpnia 2022 r., została uszkodzona z przyczyny nieustąpienia pierwszeństwa przejazdu przez kierowcę auta osobowego. Podczas oględzin rzeczoznawczy doszło do stwierdzenia, że istnieje ryzyko szkody całkowitej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWR-05/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2022 roku ambulansu medycznego typu C wraz z fabrycznie nową zabudową (dalej zwanych również „ambulansem”) oraz sprzętem i wyposażeniem medycznym wymienionym w załączniku,
o standardzie ambulansu drogowego, spełniającym cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, których szczegółowe dane zostały określone w Polskiej Normie PN-EN 1789+A1:2011, zgodnie z wymaganiami (parametrami) techniczno – użytkowymi określonymi szczegółowo w załączniku nr 1A do ZWR (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – TABELA I). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu dla wskazanych przez Zamawiającego osób, tj. personelu medycznego oraz pracowników, w zakresie działania, obsługi, eksploatacji i konserwacji ambulansu, sprzętu i wyposażenia medycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450818,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450818,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450818,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownik-Ambulanse Sp. z o.o., Sp.k.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361881355

7.3.3) Ulica: Konwaliowa 24

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450818,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.