eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek"Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z budową oświetlenia i zagospodarowania terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Gorzowskiej i ul. Sportowej w Gorzowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z budową oświetlenia i zagospodarowania terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Gorzowskiej i ul. Sportowej w Gorzowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33/844-90-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przeatrgi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4212601c-1710-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z budową oświetlenia i zagospodarowania terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Gorzowskiej i ul. Sportowej w Gorzowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4212601c-1710-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025962/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z budową oświetlenia i zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Gorzowskiej i ul. Sportowej w Gorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa toru rowerowego typu pumptrack wraz z budową oświetlenia i zagospodarowania terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Gorzowskiej i ul. Sportowej w Gorzowie”.

Lokalizacja inwestycji: Gorzów, rejon ulic Gorzowskiej i Sportowej, działki nr 789/52, 789/68, 789/69 obręb 0002 Gorzów, jednostka ewidencyjna 121303_5 Chełmek-obszar wiejski.

Zakres inwestycji obejmuje:
1. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
2. Wykonanie i montaż toru rowerowego typu pumptrack,
3. Budowę miejsc postojowych,
4. Budowę oświetlenia,
5. Montaż elementów małej architektury takich jak ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci, tablica informacyjna,
6. Nasadzenia zieleni.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnej decyzji pozwolenia na budowę, decyzja Starosty Oświęcimskiego nr 507/22 z dnia 22.11.2022 r., znak WAB.6740.1.448.2022.IS.

Zakres zadania objętego niniejszym postępowaniem zawiera się w obszarze i zakresie zgodnie z załączonym dodatkowym projektem zagospodarowania terenu wyznaczonym czerwoną linią przerywaną.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia odrębnego wykonawcy na plac budowy w celu wykonania robót związanych z przebudową linii średniego napięcia przebiegającej nad terenem inwestycji na linię kablową (odrębne opracowanie projektowe). Na czas realizacji przebudowy linii SN Wykonawca zapewni dostęp do placu budowy w sposób uzgodniony pomiędzy stronami.


Informacje dodatkowe:
Udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie mogą być podstawą wyceny robót. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa, w związku z tym w przypadku rozbieżności za podstawę wyceny należy wziąć pod uwagę dokumentację projektową, a nie przedmiar robót.


W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
1. Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych.
2. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.
3. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
4. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
5. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 4 Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
6. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:
a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,
b) koszty obsługi geodezyjnej, opracowania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, którą Wykonawca nieodpłatnie przekaże Zamawiającemu i za którą będzie ponosił pełną odpowiedzialność,
c) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,
d) koszty wynikające z wszystkich załączonych uzgodnień branżowych, opinii, warunków i decyzji,
e) koszty wycinki drzew i krzewów kolidujących z realizacją inwestycji (w tym koszty nadzoru ornitologicznego o ile będzie wymagany),
f) koszty ubezpieczenia budowy,
g) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych,
h) wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki,
i) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,
j) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,
k) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki,
l) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.
7. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów.
8. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej. Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę i kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techramps Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380871341

7.3.3) Ulica: ul. Organki 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-990

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.