Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00018904/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO ZAJĘĆ W WARSZAWIE I W KRAKOWIE PODCZAS ZAAWANSOWANEGO KURSU Z OTWARTEGO DIALOGU W RAMACH PROJEKTU (...).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO ZAJĘĆ W WARSZAWIE I W KRAKOWIE PODCZAS ZAAWANSOWANEGO KURSU Z OTWARTEGO DIALOGU W RAMACH PROJEKTU (...).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-033ff362-40be-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
DEINSTYTUCJONALIZACJA SZANSĄ NA DOBRĄ ZMIANĘ – PROJEKT HORYZONTALNY” (POWR.04.01.00-00-D208/17)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP. 371.52.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia ustnego konsekutywnego z języka angielskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski podczas kursu z tematyki Otwartego Dialogu w Warszawie i w Krakowie (kurs zaawansowany), przygotowującym osoby, które pracują metodą otwartego dialogu na poziomie podstawowym do pracy na poziomie zaawansowanym. „Otwarty dialog” to innowacyjne podejście pracy w Polsce, starające się połączyć dwa obszary pracy w leczeniu i rehabilitacji osób chorujących psychicznie, czyli obszar medyczny z obszarem pomocy społecznej. System leczenia skoncentrowany jest na rodzinie, zakładając szybką interwencję we wczesnej fazie kryzysu, dostosowanie leczenia do indywidualnych potrzeb pacjenta i jego rodziny oraz postrzeganie leczenia jako procesu wykorzystującego różne metody terapeutyczne w ramach projektu: „Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt horyzontalny” (POWR.04.01.00-00-D208/17) obejmującego 2 części:
I część – zajęcia w Warszawie (kurs zaawansowany)
II część – zajęcia z Krakowie (kurs zaawansowany)
W zakresie części I – Usługa tłumaczenia w Warszawie będzie dotyczyć zajęć prowadzonych przez jednego trenera i współprowadzonych przez jednego co-trenera,
Przewidywana liczba godzin kursu na grupę szkoleniową to 128 godzin.
W przypadku gdy grupa nie będzie liczyć 20 osób szkolenie nie odbędzie się.
W zakresie części II – Usługa tłumaczenia w Krakowie będzie dotyczyć zajęć prowadzonych przez jednego trenera i współprowadzonych przez jednego co-trenera, Przewidywana liczba godzin kursu na grupę szkoleniową to 128 godzin.
W przypadku gdy grupa nie będzie liczyć 20 osób szkolenie nie odbędzie się.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie tłumacza w zakresie tłumaczeń ustnych konsekutywnych/
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia ustnego konsekutywnego z języka angielskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski podczas kursu z tematyki Otwartego Dialogu w Warszawie i w Krakowie (kurs zaawansowany), przygotowującym osoby, które pracują metodą otwartego dialogu na poziomie podstawowym do pracy na poziomie zaawansowanym. „Otwarty dialog” to innowacyjne podejście pracy w Polsce, starające się połączyć dwa obszary pracy w leczeniu i rehabilitacji osób chorujących psychicznie, czyli obszar medyczny z obszarem pomocy społecznej. System leczenia skoncentrowany jest na rodzinie, zakładając szybką interwencję we wczesnej fazie kryzysu, dostosowanie leczenia do indywidualnych potrzeb pacjenta i jego rodziny oraz postrzeganie leczenia jako procesu wykorzystującego różne metody terapeutyczne w ramach projektu: „Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt horyzontalny” (POWR.04.01.00-00-D208/17) obejmującego 2 części:
„Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę - projekt horyzontalny ‘’(POWR.04.01.00-00-D208/17)
Znak sprawy: DZP.371.52.2022
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Biuro Projektu:
ul. Dewajtis 5 ul. Wóycickiego 1/3 bud. 23 pok. 307
01-815 Warszawa 01-938 Warszawa
4
I część – zajęcia w Warszawie (kurs zaawansowany)
II część – zajęcia z Krakowie (kurs zaawansowany)
W zakresie części I – Usługa tłumaczenia w Warszawie będzie dotyczyć zajęć prowadzonych przez jednego trenera i współprowadzonych przez jednego co-trenera,
Przewidywana liczba godzin kursu na grupę szkoleniową to 128 godzin.
W przypadku gdy grupa nie będzie liczyć 20 osób szkolenie nie odbędzie się.
W zakresie części II – Usługa tłumaczenia w Krakowie będzie dotyczyć zajęć prowadzonych przez jednego trenera i współprowadzonych przez jednego co-trenera, Przewidywana liczba godzin kursu na grupę szkoleniową to 128 godzin.
W przypadku gdy grupa nie będzie liczyć 20 osób szkolenie nie odbędzie się.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie tłumacza w zakresie tłumaczeń ustnych konsekutywnych/
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą (tłumaczem) skierowanym do realizacji zamówienia, oraz który:
Dla części I i II:
1 osobą (tłumaczem), która będzie brała udział w realizacji zamówienia, oraz która:
1) posiada ukończone studia na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana z językiem wiodącym angielskim lub studia na kierunku medycznym (w
XIV. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
„Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę - projekt horyzontalny ‘’(POWR.04.01.00-00-D208/17)
Znak sprawy: DZP.371.52.2022
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Biuro Projektu:
ul. Dewajtis 5 ul. Wóycickiego 1/3 bud. 23 pok. 307
01-815 Warszawa 01-938 Warszawa
11
tym pielęgniarstwo) lub psychologicznym z wiodącym językiem angielskim lub posiada dyplom/certyfikat poświadczający znajomość języka angielskiego;
2) posiada doświadczenie w tłumaczeniach ustnych konsekutywnych z języka polskiego na język angielski i/lub z języka angielskiego na język polski, tj. co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
Uwaga: Wykonawca może wskazać tego samego trenera do realizacji dwóch części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sięodpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji międzynarodowej konferencji prezentującej europejski system ekonomii społecznej dla kadr mazowieckich podmiotów ekonomii społecznej i ich otoczenia
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
- Opracowanie projektu linii wyprowadzenia mocy elektrowni wodnej "Malczyce" do Stacji GPZ w Środzie Śląskiej wraz z uzupełniającymi pomiarami geodezyjnymi liniowymi do celów projektowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.