eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówZagospodarowanie działki 2/6 w Gielni na teren rekreacyjno - wypoczynkowy - etap 3



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie działki 2/6 w Gielni na teren rekreacyjno - wypoczynkowy - etap 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie działki 2/6 w Gielni na teren rekreacyjno - wypoczynkowy - etap 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8399ba88-11a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie działki 2/6 w Gielni na teren rekreacyjno - wypoczynkowy - etap 3 (utwardzenie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z trzecim etapem zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie działki 2/6 w Gielni na teren rekreacyjno - wypoczynkowy i obejmuje wykonanie utwardzenie terenu działki kostką brukową betonową wraz z robotami towarzyszącymi, w szczególności:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa drogowego
b) utwardzenie zjazdu na działkę kostką brukową betonową gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej ograniczoną krawężnikami drogowymi (z uwzględnieniem materiału Zamawiającego - kostka brukowa)
c) utwardzenie ciągów pieszych kostką brukową betonową gr. 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej ograniczoną obrzeżami
d) demontaż i ponowny montaż elementów zagospodarowania terenu: dwóch urządzeń fitness na pylonie, stojaka rowerowego oraz kosza na śmieci ,
e) wbudowanie urobku (ziemi) na terenie działki wraz z wyrównaniem.
Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania),
2) Przedmiary robót,
Uwaga:
a) Projekt zagospodarowania obejmuje większy zakres niż zakres objęty niniejszym zamówieniem, tj. w projekcie dodatkowo uwzględnione jest wykonanie utwardzenia placu od strony południowo - wschodniej, którego realizacja zostanie wykonana w późniejszym etapie.
b) Zamawiający dysponuje materiałem (kostka brukowa betonowa gr. 8 cm) przeznaczonym na wykonanie zjazdu na działkę, który zostanie przekazany Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie materiał Zamawiającego oraz konieczność zapewnienia jego transportu z miejsca składowania (ul. Targowa 2, 37 - 470 Zaklików) na miejsce realizacji robót.
W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich niezbędnych kosztów i opłat (m.in. ustanowienia kierownika robót, zorganizowania zaplecza budowy, zapewnienia miejsca składowania materiałów pochodzących z rozbiórek oraz materiałów dowożonych, koszty utylizacji odpadów powstałych w trakcie wykonywanych robót, doprowadzenia terenu budowy oraz terenów przyległych, do stanu pierwotnego, koszty wymaganych badań, pomiarów i uzgodnień, udzielonej gwarancji i rękojmi oraz inne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności między załączoną dokumentacją techniczno – projektową a przedmiarami robót, do wyceny wartości i sporządzenia kosztorysów ofertowych w pierwszej kolejności należy kierować się przedmiarami robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47355,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47355,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652566772

7.3.4) Miejscowość: Zaklików

7.3.5) Kod pocztowy: 37-470

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47355,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.