Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343972/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00349478/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00358682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(2) Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1700 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY BÓR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 10
1.5.2.) Miejscowość: Biały Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-425
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943739002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialybor.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bialybor.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15bdadf8-351d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(2) Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1700 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15bdadf8-351d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022114/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1700 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.32.2023.DO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiącym Załącznik nr 5 (plik zip.) do niniejszej specyfikacji.
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi w Grabowie na odcinku 1700 m z nawierzchni żwirowej na asfaltową.
Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
• dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (wymagania dotyczące dokumentacji projektowej określono w PFU),
• robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć.
Inwestycja, stanowiąca przedmiot zamówienia publicznego w trybie "zaprojektuj i wybuduj", obejmuje zadanie
polegające na przebudowie drogi żwirowej na asfaltową na obszarze działek nr 275/3 i 275/4 w obrębie Grabowo.
(Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 I 5 – z uwzględnieniem zapisu
w dziale IV ust. 4).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt 3 cyt. ustawy, wobec czego Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania. W związku z tym, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3477777,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3534147,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.